25 topics in ONZ over Valentijnsdag, buiten zie je overal rode hartjes en slijmerige WHAM-kutmuziek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:08 schreef NJ het volgende:
Je denkt er in ieder geval aan.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
25 topics in ONZ over Valentijnsdag, buiten zie je overal rode hartjes en slijmerige WHAM-kutmuziek.
Knap dat je eraan denkt, Dago.
*instemtquote:
Doe effe voor hoe het moet dan, iets met een pil of 150.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef Stofje het volgende:
ValentijnsdagEen prachtige dag natuurlijk, waarin geliefden elkaar eens extra verrassen. Ben jij verliefd? Op Valentijnsdag kun je dat, misschien wel anoniem, laten weten aan je geliefde
.
Ik hoop, uit de grond van m'n hart, dat er vandaag héél veel pijn geleden wordt, dat er vele stelletjes zullen sneuvelen en dat dit een intens verdrietige dag wordt, met veel zelfmoord en/of suïcidale neigingen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Dago verbetert je d/t-fout niet eens!Het is écht Valentijn!
![]()
![]()
Ik vind haar lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Dago verbetert je d/t-fout niet eens!Het is écht Valentijn!
![]()
![]()
Veul.quote:
And then somequote:
Ook een kusje voor jou Skaaiquote:
Nuecken?quote:
Nee hoor, ik heb een vriendin en ik heb ook een pokkehekel aan Valentijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
Gatverdamme, Valentijn
Jaja en nou niks zeggen omdat ik geen vriendje heb blabla
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een vriendin en ik heb ook een pokkehekel aan Valentijn.
Ik krijg t drukquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
En toch ben je stiekem verliefd op Misstique. Of is het soms je vriendin?
wordt je dik vanquote:
Je loopt goed bij IJsmeis.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
En toch ben je stiekem verliefd op Misstique. Of is het soms je vriendin?
das een probleem wat zo opgelost kan worden hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
Gatverdamme, Valentijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
Gatverdamme, Valentijn
Who else?quote:
Sorry maar ik val a) niet op Japanners en b) niet op mannen. Je hebt je nick niet mee.quote:
No fricking way.quote:
Okay, doen we het anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
NJ? Stofje? Buup?
Tis mooi geweest hoor, deze mag dicht![]()
quote:
Nu kunnen mods het topic niet meer sluiten.quote:
Jij speelt valsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu kunnen mods het topic niet meer sluiten..
Mijn skeettepeteetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Cassius het volgende:
Who the hell zit hier muziek te maken
Kan het ook naar MED schoppen, kan jij er niet meer posten.quote:
Nee, laat maar hier staan, dan post ik hier mn 10.000ste postquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan het ook naar MED schoppen, kan jij er niet meer posten..
Gefeliciteerd babe. Trouwen, neuken, samenwonen, oud worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef Misstique het volgende:
10k!!!!!![]()
![]()
![]()
En dat op valentijnsdag in mn eigen valentijnstopic. Kan het leven nóg mooier worden?![]()
Gaarne, echter in een iets andere volgordequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd babe. Trouwen, neuken, samenwonen, oud worden?
Ik ga níet eers oud wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gaarne, echter in een iets andere volgorde![]()
quote:
Eensgezindheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Oki.
rpp!quote:
ppr...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
rpp!![]()
ook een valentijnskusje voor jou![]()
[afbeelding]
Always glad to be of servicequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Dagonet het volgende:
Kutdag vandaag, jij maakt het weer een stuk beter.
Ook een valentijnsknuffel voor jou J.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Janetje het volgende:
Oei wat een vies topic..
Skaai wil jij mijn valentijn zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
Gatverdamme, Valentijn
Alleen als het een non-valentijnsknuffel is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook een valentijnsknuffel voor jou J.![]()
![]()
![]()
Wat jij wil 14.gifquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als het een non-valentijnsknuffel is..
ik denk van tonks..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:51 schreef Croupouque het volgende:
Hebben jullie al seks gehad? En wie is in godsnaam Misstique? En hoe komt ze aan meer dan 10.000 posts? En van wie is het een kloon?
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:51 schreef Croupouque het volgende:
Hebben jullie al seks gehad?
Mijn vriendinquote:En wie is in godsnaam Misstique?
Slowchatquote:En hoe komt ze aan meer dan 10.000 posts?
Niemand, een echte onvervalste nieuwe user! Zoals je ze niet vaak meer ziet tegenwoordig!quote:En van wie is het een kloon?
he jesis wat een duidelijkheid... geen eens ruimte voor een klein beetje speculatie...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mijn vriendin
[..]
Slowchat
[..]
Niemand, een echte onvervalste nieuwe user! Zoals je ze niet vaak meer ziet tegenwoordig!
En?quote:
Oh!quote:Mijn vriendin
[..]
Bleh.quote:Slowchat
[..]
Met PI's?quote:Niemand, een echte onvervalste nieuwe user! Zoals je ze niet vaak meer ziet tegenwoordig!
Primaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef Croupouque het volgende:
En?
Mja, beetje wel he, maar ze maakt het aardig goed in andere opzichten.quote:Bleh.
Verplicht in sommige slowchats!quote:Met PI's?
Selectief lezen he. Daarbij weet je dat de SC's van mij dood mogen.quote:
Punt 1 doe ik meer dan alleen SC'en. Punt 2 doe je er zelf ook aan mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Selectief lezen he. Daarbij weet je dat de SC's van mij dood mogen..
Weet ik, maar zo kom je wel aan je 10K.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Punt 1 doe ik meer dan alleen SC'en. Punt 2 doe je er zelf ook aan mee..
Daar was ik zonder SC ook wel aan gekomen, alleen had het dan íets langer geduurdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo kom je wel aan je 10K.
Je bent gemeenquote:Wat niet wil zeggen dat ik er rouwig om zal zijn als ze dood zijn..
Heeft 'ie voor niks zijn eikel in een hartje zitten schaven vanochtendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef Croupouque het volgende:
Geen sweet luvin' voor Dagonet, vannacht.
So true.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef Croupouque het volgende:
Neuh.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef Croupouque het volgende:
*mental imagequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Heeft 'ie voor niks zijn eikel in een hartje zitten schaven vanochtend
Patience my friend, patience..quote:
Er zit niets anders op. Speel ik dat tot vrijdag.quote:
Hoe kan je dit typen? Bij het lezen ging het al pijn doen hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Heeft 'ie voor niks zijn eikel in een hartje zitten schaven vanochtend
Ik typ doorgaans met mijn vingers.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe kan je dit typen? Bij het lezen ging het al pijn doen hier.
Nog mail ontvangen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |