Eens met ShaoliN. Yvonne, greppeldel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef ShaoliN het volgende:
Eens met TT.
Kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef Borkydude het volgende:
Greppeldellen verdienen ook om geliefd te worden.
BEquote:
...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef NJ het volgende:
Ik heb een hoop lovers die weigeren er voor uit te komen.
Ze houden het zelfs voor zichzelf verborgen.quote:
...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze houden het zelfs voor zichzelf verborgen.
Ja, dat sie ik eg keivaak hier op fok, wta is 14.gif? ik snap het totaal niet, echt keimaffe kodequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef Nolius het volgende:
[14.gif]
Kut. Ik kan m'n Maikuuul-loginggegevens niet meer vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
Kutcookies, Stofje?
Ik was ook al aan het googlen op 14.gif maar ik kan het ook niet vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat sie ik eg keivaak hier op fok, wta is 14.gif? ik snap het totaal niet, echt keimaffe kodeen wat is een pi of zo en wie was bloodhoundfromhell enzo en wtf is dat met pussydeluxe gek :/ wtf
Ik hou in het geheim echt heel veel van je hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
BE![]()
Moest even. Valentijnsdag. Ik heb geen geheime lovers. Ook geen lovers de er openlijk voor uitkomen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat sie ik eg keivaak hier op fok, wta is 14.gif? ik snap het totaal niet, echt keimaffe kodeen wat is een pi of zo en wie was bloodhoundfromhell enzo en wtf is dat met pussydeluxe gek :/ wtf
boh!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
GEK!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |