quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:40 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen die valentijn haat krijgt gewoon niks en daarom haten ze het![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
ik gok er op dat er hier vandaag niet 1 kaartje of mailtje binnenkomt
ik moest gister postbussen legen, tering want een kankerzooi aan van die kutkaartjes waren erquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik haat het ook............. kost teveel tijd om al die kaarten te lezen, TPG belde net al dat er om 19:00 een aparte vrachtwagen naar mij komt met kaarten
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Hoi nog iets gemist?
Gisteren mn lunch weer voorbij zien komen later op de middag, was toen maar in bed gaan liggen
1) het is vandaag valentijnquote:
Tering man, er zijn 5 sc's verstrekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikdan weet je waarom
kut, heb ik toch nog iets gemist?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikdan weet je waarom
Als ik niet ziek was geworden hadden er zeker nog 50 posts bij gezetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #101.![]()
Paar bekende namen bovenaan
zoepertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) het is vandaag valentijn
2) ik zie m'n vriendin vandaag niet
3) ik heb vanavond een feestje waarbij 500 liter bier wordt weggegeven
Ik sluit niets uit
fck ik kom ook in die lijstjes voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #101.![]()
Paar bekende namen bovenaan
ik moet weer meer gaan posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
fck ik kom ook in die lijstjes voorgelukkig moet ik vandaag weer werken.
www.neukia.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kut, heb ik toch nog iets gemist?!?!?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |