Natuurlijk. Het is niet alsof 90% van de mensen daar gewoon bij ANTM hoort. Oh ja, toch wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat is echt al weken van tevoren geregeld hoor, al die mensen uit The Industry hebben niet toevallig allemaal een gaatje in hun agenda![]()
Ja, zag ik vorige week ook al. Toen zat ze buiten met Tatiana, of was het Christina? Nou ja, een van die twee rookt ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
Volgens mij rookt Kahlen... ik zag rook opstijgen bij haar in de buurt
bleeek
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is niet alsof 90% van de mensen daar gewoon bij ANTM hoort. Oh ja, toch wel.En dat je iemand uit 'de industry' (
!) regelt betekent niet dat meteen 100% vaststaat wat ze gaan doen.
Zit wel iets van een rangorde in. Maar later als je de uitslag weet, zie je precies de doorzichtige moves. De persoon die er uit gaat of riskant zit krijgt meer aandacht in de show. Soms willen ze het "spannend" houden door de uiteindelijke winnaar ineens bij de laatste twee te stoppen, om die persoon nog even flink te laten schrikken...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat ik me al een hele tijd afvraag. Zit er in de volgorde dat degene die nog erin zitten worden afgewerkt nou een rangorde? Dat de beste als eerste haar foto krijgt enz. Of is dat een beetje willekeurig tot de laatste twee die het slechts waren?
Wat is dit?? America's Next Photoshopper? De helft heeft ineens een kin die twee keer zo lang is, en er is flink wat van Michelle's middel af geshopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgende week, als wilde diertjes!
Brittany:
[afbeelding]
[afbeelding]
Christina:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kahlen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keenyah:
[afbeelding]
[afbeelding]
Michelle: (vind deze zelf echt mooi!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Naima:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker subtiel ja, net als dat graf vandaag.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Het zit Keenyah ook lekker mee, verkleed als olifant.
Vind jij haar serieus dik hier?!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Aventura het volgende:
Die foto van Naima is overduidelijk het beste. Alles klopt daarin.
Ik vind de regie nu ook iets te overduidelijk worden. Viel mij weken geleden al op dat Keenyah best stevig werd, de regie zag het blijkbaar ook en vroeg haar vandaag 'gluttony' uit te beelden en volgende week een olifant. Toeval? I Think Not..
Ja dat valt mij ook regelmatig op,de make up vond ik ook helemaal niet mooi gedaan.Natuurlijk gaat het om de uitdrukking maar make-up en kleding doet toch ook heel veel....en in dit geval niet veel goedsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Toeps het volgende:
Gaan ze Michelle en Keenyah opdirken als een dragqueen, en dat zeuren dat ze er uit zien als een dragqueen.
Pfff, die ANTM methodes beginnen echt doorzichtig te worden na 5 seizoenen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:46 schreef brando het volgende:
Enneh... wat is dat toch? Ik vind Keenyah niet dik. Op deze foto is ze toch ook niet dik? Of is er bij haar ook wat van af gebrusht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Deze is zooooo gesoept!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef brando het volgende:
[..]
Vind jij haar serieus dik hier?!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |