Vind je die van Naima niet mooi? Echt een perfect symmetrisch gezicht en een mooie blik...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind de foto's niet mooi, alleen Brittany staat mooi op de foto. Ik snap echt niet waarom de foto van Keenyah zoveel ruis heeft... hij is echt lelijk daardoor, terwijl Keenyah in kwestie niet zo heel erg waardeloos is...
Wat vroeg ze dan? (Ja ik kijk altijd naar de downloads, engels dus en kon dit niet verstaan).quote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Copycat het volgende:
Erg leuke aflevering.
Cool dat Naima zo plots die vraag stelde aan Michelle.
Dat was ook mijn favorietquote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
Mijn all time fave tot nu toe is nog steeds Ann the Mann
Die doet het overigens heel goed, ze werkt bij Elite models, dit is een zeer recente foto van haar:
[afbeelding]
"Do you feel alienated?"quote:Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
Wat vroeg ze dan? (Ja ik kijk altijd naar de downloads, engels dus en kon dit niet verstaan).
Iets met 'envy'?
Ze moeten hun eigen outfit maken met behulp van de natuur. Iets in die trend was het, dacht ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is het thema van deze foto's van volgende week?
Ze is ook mijn favoriete kandidate van ANTM.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
Mijn all time fave tot nu toe is nog steeds Ann the Mann
Die doet het overigens heel goed, ze werkt bij Elite models, dit is een zeer recente foto van haar:
[afbeelding]
Idd, en met die 'truc' van Tyra had ze nog steeds geen lipquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef kissa het volgende:
Christina heeft een erg lelijke neus en een raar dun modje, niet mooi![]()
Dat doen ze dit jaar ook weer. Persoonlijk vond ik de terugblik van Cycle 4 geweldig, omdat er een erg leuk moment in zit wat bij de reguliere afleveringen niet aan bod kwam.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:33 schreef Xennia het volgende:
Vorig jaar kregen we ergens halverwege alle afleveringen een aflevering met een terugblik. Hoop niet dat ze dat dit jaar weer doen. Weet iemand daar iets van?
Volgens mij zijn ze nu halverwege dus ben bang dat het volgende week gaat komen. Je krijgt maar een paar minuten nieuw materiaal, ik vind het niet de moeitequote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doen ze dit jaar ook weer. Persoonlijk vond ik de terugblik van Cycle 4 geweldig, omdat er een erg leuk moment in zit wat bij de reguliere afleveringen niet aan bod kwam.
Oh ik vond juist van niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:19 schreef Zhenar het volgende:
Toch vond ik Kahlen irritant tijdens die kerkhof aflevering. Ik had heel erg het gevoel dat ze het overlijden van iemand, met wie ze (zoals ze zelf zei) al jaren geen contact meer had, ontzettend uitbuitte. De hele tijd maar lopen te zaniken en dan tijdens de opdracht opeens *grom* *raaah!*... "ik zet mijn droevige emoties om in woede", yeah right, welke droevige emoties, die dooie bitch was niet eens de moeite waard om contact mee te houden, maar nu ze dood is vind je het opeens erg.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |