Killer bunny van Monty Pyton!! Omg, ik had er vroeger eentje, maar m'n vader had die verkochtquote:
Dat haar is niet haar schuld, maar van ANTM. De huiduitslag was een infectie en als die weg is zie je er niets meer van, kan de beste overkomen en ze heeft een vrij normaal gezicht hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:18 schreef saksia het volgende:
Die Michelle.. fucking lelijk haar, smerige korstige huid en een gezicht als een botsauto.![]()
Erg leuk!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Torio het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen; hier een filmpje van een parodie op ANTM starring Linday Lohan![]()
clique
Die Tyra en Janicequote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Torio het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen; hier een filmpje van een parodie op ANTM starring Linday Lohan![]()
clique
WHahahaahquote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Torio het volgende:
clique
Lindsay Lohan is dus Kahlen, maar die derde...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Naima leek ik er wel in te herkennen maar die andere 2 niet.
Wie viel er ook alweer steil achterover flauw?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:50 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Lindsay Lohan is dus Kahlen, maar die derde...![]()
Beckyquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie viel er ook alweer steil achterover flauw?
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Torio het volgende:
clique
Laat ik het er op houden dat ik een totaal andere smaak heb dan jij.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Q_Orianka het volgende:
In ANTM komen er steeds lelijker meisjesDus ik wil eigenlijk weten: wie is nou echt mooi? Maar dan ook echt MOOI. Ik vind Brita
echt een beauty
[afbeelding]
En dit is het meisje dat ik het mooist vind, opgemaakt:
[afbeelding]
Heather
Ja, zij is mooiquote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef Torio het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik een totaal andere smaak heb dan jij.Deze meisjes zijn wel leuk enz. maar hebben imho niets speciaals of extra's. Ze zijn gewoon blond.
Yoanna uit deel 2 vond ik wel iets hebben.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |