quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vandaag vrij genomen om mijn top10 plaats veilig te stellen
pardon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij krijgt vanavond nog een verassing te zien, maar laten we dit in het daarvoor bestemde topic voortzetten
ik ben ook nieuwsgierig, gaat Bruce goochelen met de cijfers als een omgekocht jurylid bij het shorttrack... blijf kijken voor de ontknoping mensenquote:
Er komt denk ik een diskwalificatie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben ook nieuwsgierig, gaat Bruce goochelen met de cijfers als een omgekocht jurylid bij het shorttrack... blijf kijken voor de ontknoping mensen
Heeft Jelle vals gespeeld?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er komt denk ik een diskwalificatie.
of iemand heeft zich terug getrokken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er komt denk ik een diskwalificatie.
dan heb ik misschien toch de meestequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
Het valt allemaal wel mee, maar de voorspelling van snellejelle in het shorttracktopic over het aantal posts dat hij vandaag heeft zat er behoorlijk naast.
precies 100 jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
Het valt allemaal wel mee, maar de voorspelling van snellejelle in het shorttracktopic over het aantal posts dat hij vandaag heeft zat er behoorlijk naast.
leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
ik zei er net 100 te weinigquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan heb ik misschien toch de meeste
Ik ook, maar ja, werk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef komrad het volgende:
ik blijf echt ver achter vandaag dan, ach ja quality and quantity are 2 diffent things
ik vind mijn posts van kwalitatief hoog karakter hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef komrad het volgende:
ik blijf echt ver achter vandaag dan, ach ja quality and quantity are 2 diffent things
Ja, maar als ze straks bij het kunstschaatsen ook zichzelf gaan jureren, dan loopt het helemaal hopeloos uit de hand.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik vind mijn posts van kwalitatief hoog karakter hoor![]()
Ja, tis echt triestig bij mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
Het is wel leuk om in de active topics van de verschillende posters van OWS te kijken, normaal hebben de meeste users allerlij subfora's maar bij de meeste van ons in het nu een en al OWS
klopt idd, bij mij staan er alleen het algemene postaantallen-topic tussen en het Ellen-topic bij IDOquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
Het is wel leuk om in de active topics van de verschillende posters van OWS te kijken, normaal hebben de meeste users allerlij subfora's maar bij de meeste van ons in het nu een en al OWS
Ik heb nergens anders meer gepost sinds het OS begintquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
Sterker nog net nog in TRU gepostquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
hehe, ik zal een goed kijken
Da's eigenlijk ook wel handiger, want ik mis wel eens een topic omdat ik wel via MyAT ga.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
ik een stuk of 6-8 andere topics nog wel, maar ik ga ook niet via MyAT maar via OWS in de indexline linksonder
iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook wel handiger, want ik mis wel eens een topic omdat ik wel via MyAT ga.
SPO, die ken ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, bij mij denk ik iets meer dan de helft wat OWS is op mijn eerste pagina MyAT. Rest is wel SPT/SPO/VBL, dus het blijft bij sport.
Wij zijn zo leukquote:
Goh wat vriendelijk meteen weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan tief je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |