gelukkig mag ik sterven!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Love goes out to:
Kokos, Jett, TC03, Merkie, Koenz0r, Yildiz, Skiczukie, -Mo-, Big_Fat_Wombat, BrauN, Tonks, Alexxxxx, Salvad0R, Herald & Jajong.
Iedereen die ik vergeten ben: Kusjeof Sterf
. (doorhalen wat niet van toepassing is).
Dus.
Mis ik iets..?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een kaartje voor renz0r, je broer?
Zeker geen loverboy jij, prutser.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:11 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind het maar een opgeblazen gegeven, die hele valentijnsdag.
Link?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat ene familie topic etc, flauwe grap
Maar natuurlijk, liefjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Betekent dit ook automatisch dat jij mijn valentijn bent?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef TheSorrow het volgende:
#1 Het grote wie is familie van wie topic !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik val waarschijnlijk in de laatste categorie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk in de laatste categorie..
Welneequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk in de laatste categorie..
Sorry enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef -Mo- het volgende:
-hij is leuk, maar valt buiten de policy-
aaaah, wat liefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Love goes out to:
Kokos, Jett, TC03, Merkie, Koenz0r, Yildiz, Skiczukie, -Mo-, Big_Fat_Wombat, BrauN, Tonks, Alexxxxx, Salvad0R, Herald & Jajong.
Dus.
Waar ligt dat aan denk je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef Moja het volgende:
Ieder jaar krijg ik minder valentijnskaarten![]()
Ik krijg nooit kaarten (duh, inkoppertje)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef Moja het volgende:
Ieder jaar krijg ik minder valentijnskaarten![]()
Dan is het toch logisch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik 2.5 jaar al een vaste vriend heb![]()
Gek he, ten tijde van de OP kenden we elkaar nog niet en nu zijn we MATTIES 4 LIFE. Hoe raar kan het leven lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef -Mo- het volgende:
Ik sta in de OP. Goed topic.
Bij deze ook een Valentijnskusje van mij naar dWc, Merkie en TC04.
Ja idd, dat bedacht ik me ook al. Met die leuke gedachte zeg ik graag onze vriendschap op. Lieve groetjes and it's been an honour, mister Merkie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gek he, ten tijde van de OP kenden we elkaar nog niet en nu zijn we MATTIES 4 LIFE. Hoe raar kan het leven lopen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Te laat, we kennen elkaar sinds januari 2006 en onze vriendschap wordt elk jaar automatisch met een jaar verlengd. Een maand opzegtermijn trouwens, dus probeer het in december nog maar een keerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja idd, dat bedacht ik me ook al. Met die leuke gedachte zeg ik graag onze vriendschap op. Lieve groetjes and it's been an honour, mister Merkie. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
ten tijde van de OP kenden we elkaar nog niet
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
we kennen elkaar sinds januari 2006
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |