abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35059896
Het lijkt me leuk om tijdens het WK eens in Frankfurt te gaan kijken. Als ik via NS site kij wat dat gaat kosten kom ik op veel meer dan 100 euro oor een retourtje.. Lijkt me erg veel omdat ik een OV heb dus in NL alle al grati kan reizen (dit kan ik niet aangeven op de NS site)..

Kan iemand mij vertellen wat dit me ongeveer gaat kosten?
pi_35060180
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef poiuy het volgende:
Het lijkt me leuk om tijdens het WK eens in Frankfurt te gaan kijken. Als ik via NS site kij wat dat gaat kosten kom ik op veel meer dan 100 euro oor een retourtje.. Lijkt me erg veel omdat ik een OV heb dus in NL alle al grati kan reizen (dit kan ik niet aangeven op de NS site)..

Kan iemand mij vertellen wat dit me ongeveer gaat kosten?
De prijs wordt enorm opgekrikt door de ICE-toeslag die je betaalt voor het traject tussen Keulen en Frankfurt. Je moet bij de NS informeren of je je ticket vanaf Emmerich GR kan laten ingaan, maar je zal sowieso een toeslag moeten betalen. En reizen met ICE is inderdaad duur... betaalde afgelopen jaar 150 euro voor een enkeltje vanuit Fussen (100 km ten zuidwesten van Munchen) naar Rotterdam. Daar zaten 20 euro aan reserveringskosten in en zo'n 60 euro ofzo aan toeslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')