abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35751943
Hmm,

Ik zit er over te denken om ook weer te gaan beginnen met lessen.. ik heb ooit een blauwe maandag op les gezeten met een elektronishe gitaar, 2 lessen gevolgd.. maar de gitaar was eigenlijk niet geschikt meer om op te spelen oud/brak famillie erfstuk dus ben niet meer doorgegaan

Dus! wil nu een akoestische gitaar gaan kopen.. heb even op ebay gekeken of er wat betaalbaars tussen zit, maar wordt er niet echt veel wijzer van.

Wat is een goed fatsoenlijk model om mee te beginnen en later ook nog wat mee te kunnen?
Nylon of Staalsnaren?

Het liefst wil ik wel een beetje pop/rock muziek kunnen spelen... en had ergens opgevangen dat ik dan het beste een staalsnarige kon kopen omdat nylon meer voor klassiek geschikt was.. klopt dit?

Kan iemand mij een model adviseren? plz!!

pi_35752437
ik kan prima rocken op mijn nylon snarige gitaar
PS4 online: micro_nl
pi_35754095
Ik heb een paar maandjes geleden een Yamaha C40 gekocht voor ¤109 euro.
Dat is een hele goede (nylonsnarige) gitaar voor die prijs.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:23:47 #54
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35771909
Ik zou ook geen westerngitaar kopen als beginner want dat is gewoon niet te doen om daar geluid uit te krijgen en het doet hartstikke zeer aan je vingers.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_35843451
Woehoe, heb net m'n eerste les geregeld. Na 10 jaar heb ik er toch eindelijk werk van gemaakt en ga ik nu maandag beginnen. Nu nog ff een spaanse gitaar kopen met Nylonsnaren en een draaghoes die waterdicht is. Voor de mensen uit Nijmegen: die zaak op Plein '44 ziet er wel profi uit, die zullen me wel aan fatsoenlijk spul kunnen helpen denk ik he?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:44:08 #56
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_35845192
pi_35847462
Ben tijd geleden begonnen op een western, die pijn valt reuze mee.
Kwestie van even doorbijten om eelt te kweken.
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:36:14 #58
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35850665
Bij open akkoordjes valt het ook wel mee maar als je barre's gaat leggen is het wel ff wat anders hoor
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_35852538
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Voor de mensen uit Nijmegen: die zaak op Plein '44 ziet er wel profi uit, die zullen me wel aan fatsoenlijk spul kunnen helpen denk ik he?
Schreeven ?

Ik heb er zelf alleen maar positieve ervaring mee. Het personeel neemt echt de tijd voor je ongeacht hoe druk het is. Oké, lastig als je zelf geholpen wilt worden, maar klantvriendelijk is het zeker. Mijn acoustische komt daar ook vandaan. Niet gek lang geleden was ik er een moertje van verloren en meldde dat daar. Ik wees voor de juist maat 'mijn gitaar' aan in de zaak en kreeg direct gratis een nieuwe mee.
pi_35857497
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Schreeven ?

Ik heb er zelf alleen maar positieve ervaring mee. Het personeel neemt echt de tijd voor je ongeacht hoe druk het is. Oké, lastig als je zelf geholpen wilt worden, maar klantvriendelijk is het zeker. Mijn acoustische komt daar ook vandaan. Niet gek lang geleden was ik er een moertje van verloren en meldde dat daar. Ik wees voor de juist maat 'mijn gitaar' aan in de zaak en kreeg direct gratis een nieuwe mee.
Zo zou het wel eens kunnen heten ja. Mooi, dan ga ik daar volgende week maar eens kijken
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35870625
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Bij open akkoordjes valt het ook wel mee maar als je barre's gaat leggen is het wel ff wat anders hoor
Oefenen, oefenen, oefenen
Maar ik hou er sowieso niet van om de meest gemakkelijke weg te kiezen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 02:45:32 #62
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_35900994
hoe staan jullie tegenover Gitaarspelen voor Dummies? of is dat zonde van je geld?
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:22:50 #63
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35912598
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Apfel het volgende:

[..]

Oefenen, oefenen, oefenen
Maar ik hou er sowieso niet van om de meest gemakkelijke weg te kiezen
Kijk ,met die instelling kom je er wel!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:27:22 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_35912745
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef savale het volgende:
Zal me even voorstellen. 24 jaartjes oud afgelopen zomer voor het eerst een gitaar vastgehouden. Heb toen een paar weekjes op een spaanse gitaar de eerste kneepjes geleerd met oa het tokkelwerk van anouk - michel en nog wat nummers.
Ik probeer met nu met mijn eigen semi acoustische gitaar (western staalsnaar) wat nummers te spelen. Ik heb expres voor een staalsnaar gekozen omdat ik kleine handen heb. Ik heb met een brede hals al snel last van te korte vingers Ik heb dus geen gitaarles.
Ik probeer me nu vooral op wat akkoorden te richten. Ik ben daarom begonnen met het nummer van oasis - wonderwall:
[ code verwijderd ]

dit stukje kan ik nu dus wel spelen, maar op een wat eigen manier na een half uurtje oefenen. Ik krijg niet alle aanslagen erin zonder uit het ritme te vallen. (gebruik een 8 kwartsmaat (?) op 80 bpm om op te spelen)

Wat ik nu speel is dit:

Em7 (neer, neer) 2x dus (in 2 tellen) G (neer, op, neer, op, neer) 5x dus (in 2 tellen) Dsus4 (zelfde als Em7) A7sus4 (volgens mij ongeveer t zelfde als G)

Volgens mij speel ik wat betreft de aanslagen en ritme nu alleen het G akkoord goed. Ik snap dat t luisteren naar het nummer vast helpt, maar ik kom er nog niet uit hoe ik de juiste variaties moet spelen. Misschien heeft iemand tips welke slagen neerwaarts en opwaarts moeten en in welke tel dit allemaal dient te gebeuren. Bedankt alvast!
Ik kan eventueel een stukje opnemen mocht dat nodig zijn... (wel serieuze reacties dan graag )
Het is altijd moeilijk om met aanslagen te werken , om dat zeg maar uit te typen.
Je moet gewoon even een beetje oefenen en inplaats van op een beat van 80 gewoon mee spelen met het originele nummer , dat liedje is eigelijk heel erg makkelijk!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:49:46 #65
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35929987
Vroeger heb ik altijd met Fasttracker en andere muziekprogramma's leuke deuntjes gemaakt en eigenlijk wil ik toch wel een muziekinstrument leren bespelen. Of gitaar, of de synthesizer die ik al 15 jaar thuis heb, maar nooit heb geleerd te bespelen (al kan ik na even proberen met 2 vingers meestal wel een melodietje van de radio naspelen, dus ik moet toch wel een beetje muzikaal gevoel hebben zou je zeggen). Aangezien ik vrij veel last van RSI heb gehad, lijkt een piano me niet zo handig. Gitaar dus. Echter, ik ben links en ik ehm...bijt nagels. Dus wat vraagjes:
- Heb je linkshandige gitaren? Is dat handig of kan ik mezelf beter gewoon rechtshandig aanleren. Hockey en honkbal deed ik eigenlijk ook gewoon rechtshandig: de stick rechts van mijn lichaam.
- Zijn korte nagels erg onhandig voor gitaarspelen?
- Als ik dagelijks een half uurtje zou tokkelen, hoe lang moet ik dan oefenen om een basisniveau onder te knie te krijgen (dus dat je toch wel met een paar akkoorden een melodie kan spelen)
- Heb je een leraar nodig of gaat het ook prima mbv lesboeken en internet?
- Noten lezen... daar zie ik nogal tegenop. Is dat makkelijk te leren? Voor mijn gevoel pikte ik vroeger dingen een stuk sneller op (ben nu 32)
Nu met gitaar!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:53:52 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_35930111
- Heb je linkshandige gitaren? Is dat handig of kan ik mezelf beter gewoon rechtshandig aanleren.
Linkshandige gitaren zijn er zeker, wel wat duurder vrees ik voor je
Hockey en honkbal deed ik eigenlijk ook gewoon rechtshandig: de stick rechts van mijn lichaam.
Nee hoor, juist handiger.
- Als ik dagelijks een half uurtje zou tokkelen, hoe lang moet ik dan oefenen om een basisniveau onder te knie te krijgen (dus dat je toch wel met een paar akkoorden een melodie kan spelen).
2 weekjes ofzo, het is heel simpel als je een beetje oefent eigelijk. Later word het pas moeilijk
Ik heb zelf via internet geleerd, en ik ben er prima uitgekomen, ben nu bezig met arpeggios etc
- Noten lezen... daar zie ik nogal tegenop. Is dat makkelijk te leren? Voor mijn gevoel pikte ik vroeger dingen een stuk sneller op (ben nu 32).
Ik kan zelf ook geen noten lezen, Je kunt ook doormiddel van Accoorden werken. Maar dan zal ik wel even goed op internet Acoorden research doen , of eventueel mss een boekje halen bij je lokale muziek shop
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 01:04:09 #67
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35930381
Bedankt voor het snelle antwoord
Maar over het links/rechtsverhaal. De RSI zit in mijn rechterhand waar ik regelmatig last van heb tijdens het typen (vooral pink/ringvinger gebruik). Welke hand krijgt het het zwaarst te verduren? Ik neem aan de hand waar je de akkoorden mee bepaalt, maar je weet het maar nooit
Nu met gitaar!
pi_35946658
- Heb je linkshandige gitaren? Is dat handig of kan ik mezelf beter gewoon rechtshandig aanleren. Hockey en honkbal deed ik eigenlijk ook gewoon rechtshandig: de stick rechts van mijn lichaam.
Er zijn linkshandige gitaren. Maar misschien is het beter om met een rechtshandige te beginnen. Je moet gwoon kijken of je het fijn vind
Ligt eraan. Als je elektrisch doet maakt het niet uit omdat je vaak met plectrums werkt. Speel je klassiek, dan wordt vaak wel nagel gevraagd
- Als ik dagelijks een half uurtje zou tokkelen, hoe lang moet ik dan oefenen om een basisniveau onder te knie te krijgen (dus dat je toch wel met een paar akkoorden een melodie kan spelen)
Ligt eraan, na een week kun je vaak al simpele dingen spelen
Uit ervaring weet ik dat leraar erg fijn is. Helpt je ook motiveren omdat je dan telkens moet oefenen voor de les en dat hij, vooral in het begin, goed kijkt naar je techniek, zodat je zeker geen verkeerde techniek aanleert
- Noten lezen... daar zie ik nogal tegenop. Is dat makkelijk te leren? Voor mijn gevoel pikte ik vroeger dingen een stuk sneller op (ben nu 32)
Gitaristen gebruiken niet erg vaak notenschrift. Ze leren muziekstukken ook meestal uit hun kop. Het is dus niet echt nodig. Maar als je er vaak zat mee oefent, leer je het wel.
pi_35946742
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef Funkytrip het volgende:
Bedankt voor het snelle antwoord
Maar over het links/rechtsverhaal. De RSI zit in mijn rechterhand waar ik regelmatig last van heb tijdens het typen (vooral pink/ringvinger gebruik). Welke hand krijgt het het zwaarst te verduren? Ik neem aan de hand waar je de akkoorden mee bepaalt, maar je weet het maar nooit
De kramp die ik krijg zit vaak in mijn linkerhand, dus waarmee ik de akkoorden bepaal. Maar de rechterhand daar sla je hele tijd mee aan, dus die is ook hele tijd bezig. Maar als het vooral de vingers zijn waar je last van heb, dan zul je er denkik minder last van hebben als dat je slaghand wordt.
  maandag 13 maart 2006 @ 20:18:13 #70
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_36001773
@ funkytrip:
Eensch is met DuranK onder het voorbehoud van die westerngitaar (waar ik maaer over doorga )
Om het een beetje leuk te houden moet je dan wel op een nylon gitaar beginnen.
Opzich wordt het door gitaristen die al een tijdje bezig zijn een beetje vergeten/weggedrongen dat het in het begin wel een aardige aanslag op de pezen/vingerkootjes geeft om een akkoord correct te leggen. Vooral in het begin moet je daar gigantisch goed op letten om een verkeerde techniek uit te sluiten. Dat is de eerste 2 maandjes misschien lastig maar daarna is je hand eraan gewend.
Ik zou ivm jouw RSI toch aan willen raden om het rustig aan te doen.
Bij het leggen van barre akkoorden gaat bijv. in het begin je wijsvinger een beetje stijf worden en krijg je spierpijn bij je duim (bij de muis ongeveer) Nu ben ik wel zo'n freak die vanaf het begin al hele dagen zat te oefenen dus het zal bij een uurtje oefenen niet zo extreem zijn.
Als je links schrijft maar voor de rest alles rechts doet moet je gewoon een rechtshandige gitaar nemen ,probeer het gewoon in de winkel de gitaar die vanaf het begin het meest natuurlijk aanvoelt die moet je hebben.
Laat ff weten of het wat geworden is
  maandag 13 maart 2006 @ 23:35:25 #71
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36009277
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef jehovaguerilla het volgende:
probeer het gewoon in de winkel de gitaar die vanaf het begin het meest natuurlijk aanvoelt die moet je hebben.
Laat ff weten of het wat geworden is
Nou, ik heb wel eens gitaren vastgehouden en instinctief wijst dat ding naar rechts (da's linkshandige gitaar toch?). Echter ik denk dat ik toch ga proberen met links akkoorden te doen, want ik vertrouw mijn rechter RSI handje niet zo.
Nu met gitaar!
pi_36013416
Ik weet niet of je daar enige vorm van therapie voor hebt gehad, maar is het dan niet verstanding om eventueel je therapeut nog eens te raadplegen?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:45:55 #73
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36013679
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:23 schreef Apfel het volgende:
Ik weet niet of je daar enige vorm van therapie voor hebt gehad, maar is het dan niet verstanding om eventueel je therapeut nog eens te raadplegen?
Jaren geleden had ik het veel ernstiger. Maar zit nog steeds 10 uur per dag achter de pc dus ik moet altijd voorzichtig blijven. Maar ik merk gewoon als ik flink mijn vingers moet stretchen met rechts dat ik na een half uurtje toch echt rust moet nemen. Links nergens last van.
Nu met gitaar!
pi_36013761
Even een vraagje over het stemmen van mijn gitaar. Zijn er ook progs te vinden die ik op mijn pc kan installeren en via de microfoon het geluid opnemen (ik speel klassiek spaans gitaar, zojuist mijn G snaar de helft korte gemaakt, kan dus weer een nieuwe kopen)
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:29:18 #75
57892 savale
lalalalaaa
pi_36014441
Ik heb wel eventueel een stemapparaatje via de computer voor je? Of bedoel je dat niet? Ik zoek ook nog steeds iets: een programma dat realtime effecten kan doen over het gitaargeluid. Dus eigenlijk hetzelfde wat een gitaarversterker doet: met metal/rock/classic stand etc etc.
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_36014556
tvp
pi_36023765
Tvp

Om hem zinnig te maken maar even een linkje posten die ik hier nog niet tegen ben gekomen (schandalig genoeg) www.tabsrus.nl
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_36024103
tvp leuk topic
People are strange , When you are a stranger.....
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:35:10 #79
73184 el.grec0
of niet soms?
pi_36024761
Nou ben ook sinds kort met gitaarspelen begonnen althans dat was 't idee Want ik bak dr niks van, mn vingers die te groot zijn ofzo want ik kan voor geen meter 1 snaar op de fret gedrukt houden zonder de andere snaar te raken vooral het verplaatsen van je vingers gaat mis. Ik probeerde ook oasis te spelen maar lukt voor geen meter. Welke vinger houd jij op welke snaar savale?
Programming is like sex; one mistake and you have to support it for the rest of your life.
pi_36044836
Ach zo begon ik ook In het begin loopt waarschijnlijk iedereen te kloten met vingerplaatsing. En dan kan je net een akkoord aanslaan... moet je gaan leren om in tempo meerdere akkoorden te spelen... is het weer kut Kan je dat, dan worden de akkoorden steeds moeilijker, weer kut want dan lukt het weet niet ... zo kan je nog wel even doorgaan
pi_36046633
Maar dat houdt het wel spannend aangezien je steeds iets meer wil bereiken.
pi_36050899
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef Apfel het volgende:
Maar dat houdt het wel spannend aangezien je steeds iets meer wil bereiken.
Klopt helemaal...
Ik leerde akkoorden trouwens gewoon als ze voorkwamen in een liedje dat ik graag wou leren...zo voorkom je dat 't je te saai wordt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_36050909
Ja ik probeer nu stukjes met losse noten te spelen... daar ben ik al zo'n driekwart jaar mee bezig, maar het lukt nog steeds voor geen meter... is gewoon kut.
pi_36050992
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:07 schreef uppie83 het volgende:
Ja ik probeer nu stukjes met losse noten te spelen... daar ben ik al zo'n driekwart jaar mee bezig, maar het lukt nog steeds voor geen meter... is gewoon kut.
haha, de fout die ik eerst maakte, is dat ik meteen mee wou spelen met Iron Maiden, da's niet zo'n succes .. toen ben ik R.E.M en Rammstein gaan oefenen....dat pikte ik toen snel op
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:11:58 #85
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36051065
terug-vind-post
Feyenoord!!! * Barça
pi_36051258
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

haha, de fout die ik eerst maakte, is dat ik meteen mee wou spelen met Iron Maiden, da's niet zo'n succes .. toen ben ik R.E.M en Rammstein gaan oefenen....dat pikte ik toen snel op
Mja bij mij lukt nog geen enkel stukje echt lekker en op tempo.
pi_36051454
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:18 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Mja bij mij lukt nog geen enkel stukje echt lekker en op tempo.
Heb je Everybody Hurts wel eens geprobeert? is echt niet moeilijk en 't tempo ligt laag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_36051732
Zal ik eens doen
pi_36051854
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef uppie83 het volgende:
Zal ik eens doen
Succes!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_36052495
Nou, het uitpluizen valt mee, aangezien ik ook les volg.
Maar daar wordt de smaak aan aangepast bij de keuze van nummers.
pi_36062652
Ik probeer bijvoorbeeld het deuntje van Racoon - Love you more onder de vingers te krijgen... maar dat is toch best lastig nog... vind ik.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:34:57 #92
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_36071420
Weet je wat het is... je kan de akkoorden nog zo goed kennen maar om ze een beetje snel in een bepaalde volgorde achter elkaar te pleuren is altijd wennen.
Lukt het bij het ene nummer dan is een ander nummer weer van voren af aan beginnen.
Er is maar 1 antwoord op en dat is oefenen ,oefenen ,oefenen. Dan kweek je routine en loopt het op een gegeven moment gesmeerd.
Als je van het gitaarspelen houdt komt het vanzelf en is het helemaal niet vervelend om 100x hetzelfde te spelen... elke goede artiest heeft willekeurige akkoordschema's e.d. tot bloedens toe geoefend (en blijft dat doen!) that's what separates the men from the boys
Gewoon jezelf in die stof vastbijten als een bull-terrier en niet meer loslaten.
pi_36173605
Weet iemand een 'goed' boek voor de beginnende gitarist? Ik ben nu bezig met wat internet lessen, maar een echt boek lijkt me toch prettiger.
pi_36174426
* meldt

Ik speel nu een jaar gitaar. Ik heb geen les en ik probeer het mezelf te leren. Ik heb gelukkig wel 6 jaar lang muziek gehad dus ik kan noten lezen en heb ook nog eens ritmegevoel. Lukt best aardig tot nu toe
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_36174945
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef meami het volgende:
* meldt

Ik speel nu een jaar gitaar. Ik heb geen les en ik probeer het mezelf te leren. Ik heb gelukkig wel 6 jaar lang muziek gehad dus ik kan noten lezen en heb ook nog eens ritmegevoel. Lukt best aardig tot nu toe
meami
pi_36177096
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

meami
Jij weer?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_36177829
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef meami het volgende:

[..]

Jij weer?

ik weet ook niet wat ik in dit topic doe,
ik heb gister met de band de halve finale van de drentse popprijs gewonnen
pi_36182060
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Heb je Everybody Hurts wel eens geprobeert? is echt niet moeilijk en 't tempo ligt laag
Inmiddels geprobeerd... dit is wel redelijk te doen
pi_36190616
Hallo,

In het nummer Fade to black van Metallica wordt in het eerste stukje solo op een gegeven moment een stukje heel snel gespeeld. (0:31 seconden)

e |-----14-|19--14----------15--14-----------------------------|--------------|
B |-16-----|--------15--------------15------17--15--14---------|--------------|
G |--------|------------16--------------14--------------16--14-|(14)^^^^^^^^--|

Ik ken nu zo onderhand het hele nummer behalve dat stukje ik kom er gewoon niet. Ik kan het niet laten klinken zoals in het nummer.

Is er iemand die het stukje wel kan, en die misschien m.b.v een geluidsfragment langzaam kan laten horen hoe het in elkaar zit? of misschien een site weet waar die precies uitgelegd staat.
  maandag 20 maart 2006 @ 07:56:34 #100
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')