quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef johnplayer het volgende:
Ik mis de brandende vlaggen hun spange chica's
Ja gek die gast kan geen filmpjes met zijn Razor ?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Chill de bill..!
Wanneer komt de eerste clip?
Ja alleen op de trapquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
kijk hier houden maddox (?) en ik handjes vast,
dat vinden ze raar op school.
daarom doen wij het alleen op de trap
Vette jas he gek ?quote:
Juh, is gevaarlijke buurtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Wow, komt er zo maar even politie langsrijden. Wat een getto zeg, wat een getto.
Jawel, je weet.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
kijk hier houden maddox (?) en ik handjes vast,
dat vinden ze raar op school.
daarom doen wij het alleen op de trap
Doen jullie ook aan groepsex geinspireerd door clips van 50cent?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:45 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Juh, is gevaarlijke buurt [afbeelding]
Dit topic heeft veel gemoeite gekost dus laat je hem open ?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
Laat ik dit topic nog even openhouden. Maikuuul, je weet dat ik je een kansloze kutuser vind. Dat heb ik geloof ik al enkele malen duidelijk gemaakt aan je. Je hebt het alléén maar over jezelf en je kansloze scooterleventje. Je hebt 0 diepgang en je vriendin is van een niveautje "Anita" uit de vroege jaren '90. Nee, dat is nog géén retro, dat is gewoon ouderwets treurig.
Zoals gezegd, je topics gaan alleen maar over jezelf. Hoe tof je jezelf wel niet vindt. Samen op de sita, we blijven in de Heideroosjes-sferen hangen. Je niets-zeggende uitstraling, je wiggervriendjes, je taalgebruik, het komt over als een IVBO-stroming, of iets dat daaronder zit. Is dat geen schoolrichting? Ik heb geen idee, dat niveau staat té ver van me vandaan om me daar daadwerkelijk in te verdiepen.
Verder ga ik er niet meer teveel woorden aan vuilmaken. Ik sluit al, samen met m'n collegae, praktisch álle topics met jou als TS, of jou in de TT. En dat kost me geen enkele moeite. Hier hou ik het bij, amen.![]()
Waarom gaat deze níet dicht dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
Laat ik dit topic nog even openhouden. Maikuuul, je weet dat ik je een kansloze kutuser vind. Dat heb ik geloof ik al enkele malen duidelijk gemaakt aan je. Je hebt het alléén maar over jezelf en je kansloze scooterleventje. Je hebt 0 diepgang en je vriendin is van een niveautje "Anita" uit de vroege jaren '90. Nee, dat is nog géén retro, dat is gewoon ouderwets treurig.
Zoals gezegd, je topics gaan alleen maar over jezelf. Hoe tof je jezelf wel niet vindt. Samen op de sita, we blijven in de Heideroosjes-sferen hangen. Je niets-zeggende uitstraling, je wiggervriendjes, je taalgebruik, het komt over als een IVBO-stroming, of iets dat daaronder zit. Is dat geen schoolrichting? Ik heb geen idee, dat niveau staat té ver van me vandaan om me daar daadwerkelijk in te verdiepen.
Verder ga ik er niet meer teveel woorden aan vuilmaken. Ik sluit al, samen met m'n collegae, praktisch álle topics met jou als TS, of jou in de TT. En dat kost me geen enkele moeite. Hier hou ik het bij, amen.![]()
aaawwww arme maikuuulquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
Soms moet je users de kans geven de ander uit te lachen en doodsverwensingen te uiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom gaat deze níet dicht dan?
hey daars de kansloze mod weerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
Koel.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Soms moet je users de kans geven de ander uit te lachen en doodsverwensingen te uiten.
Nee, alsof dat nog niet 382 keer per dag gebeurt :`).quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Soms moet je users de kans geven de ander uit te lachen en doodsverwensingen te uiten.
Ga je boterham strelen, sukkel.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
hey daars de kansloze mod weer
ja sommige mensen hebben een leven en komen buiten en maken iets mee!
ook hebben deze vrienden
als je daar jaloers op bent kunnen wij niks aan doen
p.s. nee nee geen commentaar hierop![]()
Leer Nederlands. Krijg schaamhaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
hey daars de kansloze mod weer
ja sommige mensen hebben een leven en komen buiten en maken iets mee!
ook hebben deze vrienden
als je daar jaloers op bent kunnen wij niks aan doen
p.s. nee nee geen commentaar hierop![]()
En dan moet-ie doodgaan toch.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Krijg schaamhaar.
Neeeeee paupaaaaaaaahquote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef MoChe het volgende:
tjek die maikuuul! Gangstaaahhhh! aight!
*aansluit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
. Ik sluit al, samen met m'n collegae, praktisch álle topics met jou als TS, of jou in de TT. En dat kost me geen enkele moeite. Hier hou ik het bij, amen.![]()
Kon je niet iets beters verzinnenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Krijg schaamhaar.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kon je niet iets beters verzinnenn00b
Ben jij dat waard? Nee. Ik ben superieur aan je, op alle fronten. En dat hoef ik niet te bewijzen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kon je niet iets beters verzinnenn00b
Kan je niet lezen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
En hoezo zou dit me laatste topic moeten zijn ? Alsof dit bagger is
Maikuuul = TS.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
En hoezo zou dit me laatste topic moeten zijn ? Alsof dit bagger is
Een flashmob heb ik niet... maar een knuppel moet ook werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef juiced het volgende:
Zullen we maikuuukulukuuuk met een flashmob voor dat kakpand in elkaar trimmen?
superieur, nee niet echt en vooral niet op alle fronten, maar wel dat je homo bent en dat heb je trouwens al bewezenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben jij dat waard? Nee. Ik ben superieur aan je, op alle fronten. En dat hoef ik niet te bewijzen.
Plaats jij tubgirl even?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef skiczukie het volgende:
Móet deze vol Stofje?
Je kan er gewoon niet tegen dat ik altijd vette topics openquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maikuuul = TS.
Maikuuul staat in TT.
= slotje.
Nieuw beleid.
Geen bagger? Toch bagger.
Volgens mij is er wel gezegd wat gezegd moest worden, he?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef skiczukie het volgende:
Móet deze vol Stofje?
je kunt toch geen topics openen als je dood bent?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
En hoezo zou dit me laatste topic moeten zijn ?
nee, bagger is minder hardnekkigquote:Alsof dit bagger is
Yo yoyo, Stoffmeister, what's the PB with tha TSquote:
Zonde van de moeite.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze kan ik stiekem verklappen dat er morgen nieuwe fotos worden gemaakt
Wat een prachtig beleidquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maikuuul = TS.
Maikuuul staat in TT.
= slotje.
Nieuw beleid.
Geen bagger? Toch bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |