neej sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik Mirage en toerekeningsvatbaar in dezelfde zin plaats, heb ik dan genoeg uitgelegd?
Valt best mee hoor. En ik neem aan dat je het allemaal nog wel te horen krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:03 schreef melismay het volgende:
Ik krijg toch zeer sterk het idee dat ik veel mis, elke keer dat ik er niet bij ben bij jullie
Hahaha, was ook maar een grapje schatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. En ik neem aan dat je het allemaal nog wel te horen krijgt.
Je hebt geen tiramisu gemist trouwens. Die maak ik de volgende keer als jij er ook bij bent!
Het viel bijna niet opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef Frezer het volgende:
Aggossie, RIP Fluffy!.
Ik moet 'em mee geven dat hij erg zijn best deed de kloon op z'n vriendin te laten lijken.![]()
Als ik aan Mirage denk, denk ik vooral aan haar foto's vroeger in US S&G. Die had/heeft best een ok lichaam!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik Mirage en toerekeningsvatbaar in dezelfde zin plaats, heb ik dan genoeg uitgelegd?
Joh!quote:
Ik zit ook te wachten op de volgende die zich hier komt melden met een postcount lager dan beatrixquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
Je kúnt natuurlijk ook te openlijk zijn met je kloon(s).![]()
Al 'Tieten' schreeuwendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zit ook te wachten op de volgende die zich hier komt melden met een postcount lager dan beatrix![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik aan Mirage denk, denk ik vooral aan haar foto's vroeger in US S&G. Die had/heeft best een ok lichaam!![]()

ik snap wel dat je uitleg wilt over die ban enzow.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:47 schreef GF2 het volgende:
Voor alle imbecielen die eigenlijk niet eens weten waarom ik ben geband. Lees je in. Dat je me niet mag zal me jeuken. Sommige moderators, en met name een bepaalde zweefteef, kunnen blijkbaar alles flikken. Ben je het ergens niet mee eens? Bannen! Vraagt iemand daarna om uitleg zeg je dat niet over bans mag pratenZe werken klonen en haat tegen de moderators zo zelf in de hand. Maar ach, er staan mooie proxy servers in Australië. Hoewel ik daar weinig zin meer in heb.
De vinger voor de mensen die me wat graag weg hebben.
Voor de rest: tieten! [afbeelding]
En nu wachten tot dit account verwijderd wordt
Don't worry, zij is een 8, jij bent een 10!quote:
Draag je verlies als een man en loop niet te zeiken als een klein kind.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:47 schreef GF2 het volgende:
Voor alle imbecielen die eigenlijk niet eens weten waarom ik ben geband. Lees je in. Dat je me niet mag zal me jeuken. Sommige moderators, en met name een bepaalde zweefteef, kunnen blijkbaar alles flikken. Ben je het ergens niet mee eens? Bannen! Vraagt iemand daarna om uitleg zeg je dat niet over bans mag praten![]()
De vinger voor de mensen die me wat graag weg hebben.
Dan is 't goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry, zij is een 8, jij bent een 10!
Eerst lopen janken in een topic en vervolgens om de gevolgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je verlies als een man en loop niet te zeiken als een klein kind.![]()
Er zit een knop op je PC, die helpt je zo uit de puree...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst lopen janken in een topic en vervolgens om de gevolgen
Ja het is of het een of het ander
Ja mbt dat Rudeonline topic,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
k zag overigens dat er nog iemand daar geband is om een wazige reden...
quote:
heb jij 2 brievenbussen en meelboxen?quote:
Vergeet niet uit je raam te kijken voor rooksignalen en de welbekende postduif natuurlijk!quote:
In mijn omgeving is er niets anders te zien dan rooksignalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet uit je raam te kijken voor rooksignalen en de welbekende postduif natuurlijk!
Je bent populair! (niet dat ik daar ooit aan twijfelde natuurlijk!)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In mijn omgeving is er niets anders te zien dan rooksignalen.
Of het is de nevel waarin Rijswijk op dit moment gehuld is...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef AirwiN het volgende:
Je bent populair! (niet dat ik daar ooit aan twijfelde natuurlijk!)
Ook. Maar in mijn omgeving thuis is het geen mist.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of het is de nevel waarin Rijswijk op dit moment gehuld is...
je raam staat wel open voor de duifjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook. Maar in mijn omgeving thuis is het geen mist.
Ik had 't niet eens gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:23 schreef Q. het volgende:
We kenne weer.
Joh, met alle aanbidders die jij al hebt is nog meer aanbidders het laatste wat je kunt gebruiken...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of het is de nevel waarin Rijswijk op dit moment gehuld is...
Die raken toch de weg kwijt door alle chemicaliën.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
je raam staat wel open voor de duifjes?
quote:
Als ik zoveel aanbidders heb, waarom krijg ik dan geen kaartjes??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
Joh, met alle aanbidders die jij al hebt is nog meer aanbidders het laatste wat je kunt gebruiken...![]()
Waarom moet ik je nog aanbidden als je al zoveel mensen hebt om uit te kiezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik zoveel aanbidders heb, waarom krijg ik dan geen kaartjes??![]()
Dus die theorie gaat helaas niet op...
De postbode is nog bezig alle kaartjes van andere aanbidders weg te moffelen en aangezien dat nogal wat tijd in beslag neemt zie je zijn ene valentijnskaartje vanavond pasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze aanbidden je waarschijnlijk om de verkeerde redenen dan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus die theorie gaat helaas niet op...
Dat betekend sowieso dat jouw kaart niet aankomt en ook niets aankomt bij jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
De postbode is nog bezig alle kaartjes van andere aanbidders weg te moffelen en aangezien dat nogal wat tijd in beslag neemt zie je zijn ene valentijnskaartje vanavond pas.
dus toch het *pling* momentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef petitlapin2 het volgende:
De naam amélie komt van de film amélie poulain. Tijdens (!) de bevalling is ze van gedacht veranderd, eigenlijk hadden we een andere naam voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |