Der zat geen stront meer aanquote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef asdqert het volgende:
Ik zeg: eerst afspoelen alvorens ermee naar binnen te stappen.![]()
Je bent me voor geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef chiren het volgende:
Wat een kutschoentjes!
En pijpen naar binnen vouwen!
Inderdaad, wat hield dat project eigenlijk in?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef seto het volgende:
Was zeker wel een moeilijk project dat je het al in 15 mins af had
Jeh nee kijk he, we hebben hem nog niet helemaal af. Maarja Flodder en Jouw vrouw Mijn vrouw was op tv en dat leidde ons afquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef seto het volgende:
Was zeker wel een moeilijk project dat je het al in 15 mins af had
Hee hij heeft em in de groei gekochtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Je bent me voor geweest![]()
Koop dan een broek op maatJe pijpen naar binnen vouwen.. foei
![]()
Jeh kijk, je moest voor een leraar in een Conservatorium een pc samenstellen, dit was easy, maarja daarna moest je de MIDI standaard bepalen enzo dat hebben we net gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat hield dat project eigenlijk in?
Die heb ik nu ongeveer al 3 weken ofzo, en heb ze 3 weken geleden al laten zien dus wtfquote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Conorach het volgende:
Daar zijn puma's toch voor?
*verkapt IK HEB PUMA'S!!!!!!! AANDACHT!!! HALLO!!! BLING! AANDACHT!!!-topic*
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Ricky_ het volgende:
Mooie schoenen trouwens.
Nee wie kijkt er terwijl hij door de stad ook naar z'n eigen schoenenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Trouwens vorige weekje liep ik in de stad en zag ze niet meer staan
Ik heb dus geluk gehad, en heb nog niemand anders er mee zien lopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |