Ja dat komt er nog eens bij! Die docent zei zélf nog: ''Als ik jullie (de klas) was dan zou ik de personen die dit hebben gedaan na de les maar behandelen. Van mij mag je...''quote:sla die gozers op de smoel die er verantwoordelijk voor zijn...
het zal niet voor niets zijn, en als ik jouw taalgebruik zie in dit topic is het ook niet voor nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Maatn het volgende:
[..]
Ja dat komt er nog eens bij! Die docent zei zélf nog: ''Als ik jullie (de klas) was dan zou ik de personen die dit hebben gedaan na de les maar behandelen. Van mij mag je...''
Ja wtf! Dat neemt dan toch niet weg dat ik alsnóg het 1e uur op fokking school moet komen![]()
Echt wat is die vent achterlijk![]()
Hoezo?quote:het zal niet voor niets zijn, en als ik jouw taalgebruik zie in dit topic is het ook niet voor niets
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Maatn het volgende:
echt hij kan mijn mooie, goedgevormde REET kussen..
Ja daarom. Dat is niet meer dan redelijk, maar om nu de héle klas te doen..quote:Hij had dat groepje best kunnen laten komen dat eerste uur, maar rest is niet rechtvaardig.
quote:
vroeger was er nog iets dat op respect voor een docent leek, blijkbaar is deze docent de losgeslagen bende zat, en gelijk heeft hjijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Maatn het volgende:
Hurensohn bah![]()
hij gaat echt welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je gaat toch niet.
hoi Buzzerquote:
Daar stopte ik dus zo'n beetje zo met lezenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Maatn het volgende:
Zit ik vandaag in de les, zijn er 2 personen constant aan het ouwehoeren en er doorheen aan het praten. Er werdt -knip
Hij had je beter wat extra lessen kunnen geven, mongool.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Maatn het volgende:
BAH!
Zit ik vandaag in de les, zijn er 2 personen constant aan het ouwehoeren en er doorheen aan het praten. Er werdt al wat van gezegd maar de personen in kwestie bleven doorgaan. Nu heeft de docent besloten dat daardoor de GEHELE klas na een aankomend groot feest (door school georganiseerd waarbij ALTIJD 1 uur vrij de dag erna wordt gegeven) tóch op school moet komen het 1e uur...
Hurensohn bah![]()
Nou moet jij eens goed luisteren achterlijke kkjosti..jij moet je bek houden het gaat gvd niet over een les fokking NL maar over een les MA..dus als ik 1x een foutje maak in mijn snel gemaakte bericht is dat geen reden om zulke kkberichten te posten..vieze achterlijke spuithoer..quote:Hij had je beter wat extra lessen kunnen geven, mongool
JIJ bent pas een zieke geest met je quotesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
OWNED!
Ik moet nu denken aan een scene uit fulle metal jacket. De scene waarin sgt. Hartman ziet dat de footlocker van private Pile niet afgesloten is en er een donut in vindt.
"I have tried to motivate private Pile, but I have failed. I have failed, because you did not help me! So from now on, if private Pile fucks up, I will not punish him. I will punish you! And the way I see it, ladies, you owe me for one jelly donut! Now get down!"
Och... dat zie ik nu pas...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:13 schreef Molluck het volgende:
Woah, zit het je zo hoog dat je een topic van een maand oud moet kicken?
Je gaat niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Maatn het volgende:
BAH!
Zit ik vandaag in de les, zijn er 2 personen constant aan het ouwehoeren en er doorheen aan het praten. Er werd al wat van gezegd maar de personen in kwestie bleven doorgaan. Nu heeft de docent besloten dat daardoor de GEHELE klas na een aankomend groot feest (door school georganiseerd waarbij ALTIJD 1 uur vrij de dag erna wordt gegeven) tóch op school moet komen het 1e uur...
Hurensohn bah![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |