Nou je vergeet het zeg maar ieder jaar opnieuw zodra het weer afkoelt, maar aan het einde van de zomer, ben je diezelfde zomer echt wel spuugzat omdat je ook wel weer eens een beetje behoorlijk wilt kunnen slapen zonder dat je wegdrijft uit je bed. Verder niets mis met m'n appartement (quote:
Joh, in dit land is het 3 weken per jaar echt heet en dat is bij mij afzien, maar bij Gunk77 valt het dus weer heel erg mee. Ik zou gewoon met de bewoners spreken (als ze er nog zijn) of gewoon de gok nemen als het gewoon verder een fantastisch appartement is. Ja, misschien is het warm in de zomer, maar er bestaan altijd nog dingen als ventilatoren en je kunt overdag een beetje de gordijnen dichthouden wanneer het al te erg wordt..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef DiNoW het volgende:
en airco is geen optie?
ik ga namelijk morgen kijken naar een app op de bovenste etage
Nou dat ook weer niet hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Joh, in dit land is het 3 weken per jaar echt heet en dat is bij mij afzien, maar bij Gunk77 valt het dus weer heel erg mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |