Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
ik moet zeggen dat ik nu Most Wanted en Carbon een tijdje heb gespeeld en dat ik toch wel meer gecharmeerd van Most Wanted. Het loopt sowieso sneller in full detail, maar ook zijn de omgevingen fraaier.
Ik vind mw eigenlijk ook leuker dan carbon, duurt langer en is overdag, veel fijner..
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic! De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek... Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
ik had in een oud topic iets gelezen over een parkeergarage waar je naar de 1e verdieping kan, en de politie je gelijk nietmeer ziet, en je ze dus makkelijk afschut, kan iemand mij de presieze locatie geven (kaartje) en eventueel uitleggen hoe ik er precies (in) kom?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic! De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek... Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Ik heb vanochtend nsf Most Wanted voor de PC gehaald, nu probeerde ik dat vanochtend te installeren. Maar ik kreeg die Directx foutmelding van dat ik de nieuwste versie (heb ik al) moest downloaden voordat ik kan instaleren. Ik had al een beetje rond gekeken op internet, daar stond dat je het bestandje autorun.cfg moest wijzigen. Dat lukt ook niet omdat je de dvd niet kan overschrijven. What to do?
I would sooner fail than not be among the greatest.