Omdat DIT de discussie topic is en niet het showroom-topic.quote:
Ach, weet je wat pás erg is. Heb een achtervolging gedaan van een half uur, althans, dat dacht ik, toen ik keek bij de stats stond de tijd op 29:59:84quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True, maar wel balen. Want ik had daarna geen zin meer om weer een pursuit van 15 minuten op te starten. Het is zo zonde dat die pursuits bij de eerste drie levels geen reet aan zijn, het is echt veel te makkelijk.
Die auto van Jewels zuigt tochquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:42 schreef Mikkie het volgende:
Sjonge jonge, net voor de tweede keer Jewels geraced voor de Blacklist, en voor de tweede keer niet die pink slip te pakken gekregen. Alt+F4'tje dus maar weer. Kan ik wéér opnieuw beginnen..
Die DB9 is wel vet jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Ik rij nu die RX-8. Als ik die blacklist member 7 versla, kan ik de DB9 kopen. Dat ga ik doen, en die ga ik helemaal opfokken
Ik had een Cobalt. Reed nog best aardig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Cayman heb ik laten lopen. Achteraf had ik gewoon ff Alt+F4 moeten doen, want die was wel de moeite waard.
Heb nu een Cobalt, Golf, Lancer, Supra, Mustang GT en de RX8. Maar ik heb zin in die DB9
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jewel. Ik vind het alleen zo vervelend dat je bij die pursuits in het begin zo voorzichtig moet zijn. Je hebt dan één of twee auto's achter je aan, die kun je niet meteen kapot rammen want dan is je pursuit zo voorbij.
En net ook weer... voor een milestone moet ik 7 minuten, knalt m'n laatste politieventje zichzelf tien seconden voor tijd kapot. Moet ik op zoek naar nieuwe wouten, na een tijdje eindelijk gevonden, maak ik snel de 7 minuten rond, om vervolgens net met één wiel over een spike strip te knallen. Kut, wéér net niet.
Dat komt bij mij ook erg vaak voor moet ik je zeggen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Mikkie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH WHY!
Heb ik een pursuit van een kwartier, dik hoge bounty, supergoed bezig... alle patrol cars geramd en vlakbij een hiding spot om uiteindelijk te ontkomen. Sta ik in die spot: "Debug Error". MW sluit af en ik ben alsnog m'n Bounty kwijt
1.3? En legaal? Ik heb er nooit last van? Misschien staan je instellingen te hoog? www.fraps.com staat een freeware-programma op om je FPS ingame te metenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat komt bij mij ook erg vaak voor moet ik je zeggen...
v1.3 inderdaad en heb alles legaalquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
1.3? En legaal? Ik heb er nooit last van? Misschien staan je instellingen te hoog? www.fraps.com staat een freeware-programma op om je FPS ingame te meten
Ik had dat op mijn oude pc ook, maar sinds mijn upgrade werkt hij als een treinquote:
Ik vind die grote auto's gewoon nix denk ik. Ze zwabberen me iets te veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... mijn DB9 met de meeste dingen geupgrade tot level 2 of 3 rijdt eigenlijk best lekker. Maar kheb gisteren die Gallardo gewonnen, dus die ga ik binnenkort ook maar eens proberen
Carrera GT bedoeld U?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Die laatse porche rijdt als een trein, een heerlijke auto. Ik zou er in het echt ook wel mee willen rijden
Het spijt me, maar ik vind het echt een lelijk ding.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Carrera GT? Ga je mond spoelen!
Er zitten er 2 in..... Ik bedoel de laatste, nummer 34 ofzo.....quote:
Klopt, een prima auto, overigens is de dodge ook wel leuk, gaat alleen minder hard, wel een mooier geluid.quote:
Eens. Zie de Golfquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat je alle auto's eerst kan proberen voor je ze koopt, ik heb een paar keer een auto gekocht waarvan ik achteraf dacht dat het een waardeloos ding was, simpelweg omdat hij niet lekker reed, en dan ben je wel je geld kwijt.
Ik ben me nu aan het voorbereiden op blacklist nummer 4quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Die C6 heb ik laatst gewonnen van iemand. Heb nu m'n DB9 bijna maxed out, ook niet verkeerd
DB9 ruled echt als je alles hebt getuned.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Die C6 heb ik laatst gewonnen van iemand. Heb nu m'n DB9 bijna maxed out, ook niet verkeerd
Ik hou toch meer van iets snellere auto's......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
DB9 ruled echt als je alles hebt getuned.
McLaren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van iets snellere auto's......
Nooit mee gereden zeker? Probeer maar eens met je DB9 een race in een van de hogere spelers te rijden, dan zie je het verschil met de GT welquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die DB9 is toch prima? Of zijn bv de Gallardo, Murciélago en Carrera GT echt opvallend sneller?
Na deze kun je je GT kopen, je kunt beter je geld bewaren, deze uitrijden en dan de GT kopen en helemaal tunenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nu aangekomen bij Ronnie, Blacklist nummer 3, en 't gaat nog vrij behoorlijk met m'n DB9
Maar ik zal binnenkort wel ff iets anders proberen, die Gallardo of C6 ofzo, die heb ik toch nog in m'n garage staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |