Ja! Best wel!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Biancavia het volgende:
Wat voor zonnebrandcrème gebruik je?
Die van de aanbieding van de kruidvat of van de etosquote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Biancavia het volgende:
Wat voor zonnebrandcrème gebruik je?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ditje en Datje volgens Google
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kun je toch avontuurlijk gaan zonnen in hurgada met een cultereel tintje en een biertje erbij drinken?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef longinus het volgende:
Ik wil een avontuurlijke vakantie maar zij wil zonnen.
Ik wil cultuur zien en zij wil naar hurgada.
Ik drink bier en zij gelukkig ook
Neequote:
dat iemand op t idee is gekomen om die poppetjes aan een paaltje met prikkeldraad te hangen en er een foto van te maken.. dat vind ik nou fascinerendquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Hallooo...in de vakantie is het de bedoeling dat je andere leuke dingen doet dan normaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef crackhead het volgende:
Poolse hoeren ga ik voor dit jaar.
En waar is de onderbouwing?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef hallo_mensen het volgende:
jhyu
Ja, heel de fuckantie hopen dat je gaat neuken.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef Wisheh het volgende:
Wij gaan naar lloret del mar![]()
Dan weet je genoeg denk ik![]()
Nee. Op vakantie doe je leuke dingen op een andere plek dan normaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef juiced het volgende:
[..]
Hallooo...in de vakantie is het de bedoeling dat je andere leuke dingen doet dan normaal.
Hopen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, heel de fuckantie hopen dat je gaat neuken.![]()
![]()
En toch als maagd terugkomen :`).quote:Op maandag 13 februari 2006 23:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, heel de fuckantie hopen dat je gaat neuken.![]()
![]()
Je hebt het zelf in de hand!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Hopen?Als het mee werkt dan lukt dat ook wel
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand!
in de hand ha ha ha
Goed idee. Op z'n Grieks de olie peilen in een lekke tent op een camping in Zuid-Limburg.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef iDex het volgende:
keihard je moeder palen
Waarom in een lekke tent?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
Goed idee. Op z'n Grieks de olie peilen in een lekke tent op een camping in Zuid-Limburg.
Ik moet je moeder nodig weer eens bellen.
Wordt ze toch nog een beetje nat.quote:
Gewoon spugen!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wordt ze toch nog een beetje nat.
me lover you long timequote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
Thaise meisjes.
Ik hou niet zo van tegenspraak namelijk.
Meisjes van 8 moeten eens wat meer respect tonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
Thaise meisjes.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef crackhead het volgende:
[..]
Meisjes van 8 moeten eens wat meer respect tonen.
Ook niet als ze zeggen dat ze eigenlijk een jongetje zijn ?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
Thaise meisjes.
ja toch, wie gaat er nou op vakantie om musea te bezoeken of van die achterlijke kastelen bezoeken ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:25 schreef Erick1985 het volgende:
Op vakantie gaan om te neuken en te zuipen...![]()
Dat kan ik thuis ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:25 schreef Erick1985 het volgende:
Op vakantie gaan om te neuken en te zuipen...![]()
Doe dat dan ook een keerquote:
Inderdaad, dus waarom zoveel geld uitgeven om het in Thailand te doen (met alle risico van dien).quote:
Hahahaha... Ik snap em.. Dat kots-poppetje was natuurlijk omdat ze een kater hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef Erick1985 het volgende:
Een beetje sight-seeing en een beetje cultuur en bezienswaardigheden bezoeken kan geen kwaad toch?
Ik heb inderdaad liever 200 foto's van de omgeving, musea, en andere dingen dan van 200 dronken koppen![]()
[afbeelding]
IKquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:34 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ja toch, wie gaat er nou op vakantie om musea te bezoeken of van die achterlijke kastelen bezoeken ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |