Vandaar dat ze het winterbermuda noemenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Revelation het volgende:
Hee leipo, dit lijkt mij meer iets voor de zomer. Maar goed, het kan er wel leuk uitzien vind ik.
Klopt, maar ik vind het meer iets voor de zomer.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het winterbermuda noemen.
Uggs...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Koenholio het volgende:
Of die halve Eskimo-laarzen met van die bolletjes eraan.!
Nou ja als ik niet met mijn vriendin kan spelen ga ik altijd met haar uggs spelenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Kun je touwtjetrekken, bedoel je?![]()
Staat voor Ugly zeker.
Een winterbermuda in maat XXLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:42 schreef TDKa het volgende:
Dit ziet er niet uit..
Dit zijn nog door enigzins nog door relatief niet slecht uitziende vrouwen gedragen, moet je nagaan wanneer een vatsig wijf die de mode volgt dit ook aandoet, en dan die laarzen met bolletjes
the horror...
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat kan ik niet mooi vinden, zelfs niet als ik heel erg mijn best doe![]()
Ooit eens door Den Haag gelopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:42 schreef TDKa het volgende:
Dit ziet er niet uit..
Dit zijn nog door enigzins nog door relatief niet slecht uitziende vrouwen gedragen, moet je nagaan wanneer een vatsig wijf die de mode volgt dit ook aandoet, en dan die laarzen met bolletjes
the horror...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |