Al zou ik een duidelijkere foto maken dan zie je de krasjes op het glaasje nog niet. Zit zeg maar wat krassen langs de rand boven bij de 12 zeg maar. En de bovenste band is bekrast, onderste band ziet er nog redelijk uit. Het was me werk horloge. Horloge werkt nog gewoon 100% en is oersterk daarom dat ik het als werkhorloge gebruikte.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb toch liever een duidelijkere foto als je zegt 'Glaasje is licht beschadigd' en 'gezien de staat, laten we beginnen met..'
Wie gaat er nou een horloge kopen gebaseerd op een wazige vlek?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Icemen het volgende:
[..]
Mocht je per se toch een duidelijkere foto willen dan kan ik proberen deze te maken en naar je mailen.
Het gaat erom dat je ziet wat voor model het is. Ik heb geen goede digi cam thuis en deze heb ik ff snel met me gsm gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:09 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een horloge kopen gebaseerd op een wazige vlek?
doe eens langzaam maken met je GSM danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef Icemen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je ziet wat voor model het is. Ik heb geen goede digi cam thuis en deze heb ik ff snel met me gsm gemaakt.
Mail me je mail adres en dan probeer ik op de hoogste resolutie foto te maken en naar je te mailen (heb Samsung D600)quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe eens langzaam maken met je GSM dan
zolang het maar goed belicht is en niet te veel bewegen maak je nog wel goeie foto's..
(ik heb ook intresse)
Email verstuurtquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Icemen het volgende:
[..]
Mail me je mail adres en dan probeer ik op de hoogste resolutie foto te maken en naar je te mailen (heb Samsung D600)
eens!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:01 schreef nAf-e het volgende:
doe als je de volgende keer kicked, ff een batterijtje erin... dan kan je zeggen dat je een 'werkend' horloge hebt... want ik zou hem wel willen hebben, maar niet als ik dan zelf nog een batterijtje erin moet laten zetten, en dan maar hopen dat ie het nog doet...
Je hoeft niet te hopen want hij doet het 100%. Ja hoe weet ik dat vraag je dan. De batterij is gewoon leeg gelopen en heb er geen nieuwe in laten zetten omdat ik het niet meer draag. En zoveel moeite is het niet om een batterij in te laten zetten maar ik ga het niet voor je doen in ieder geval. Maar ik ga hier verder niet op in want het blijft jouw woord tegen de mijne als jij denkt dat ie het niet doet. Het is een richtprijs. Doe een bod of anders zoek je verder naar een ander horloge met VOLLE batterij erin.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:01 schreef nAf-e het volgende:
doe als je de volgende keer kicked, ff een batterijtje erin... dan kan je zeggen dat je een 'werkend' horloge hebt... want ik zou hem wel willen hebben, maar niet als ik dan zelf nog een batterijtje erin moet laten zetten, en dan maar hopen dat ie het nog doet...
Jaja, welke garantie heeft de koper dat hij dat horloge uberhaupt werkend krijgt? Als jij niet de moeite wil nemen om een werkend horloge af te leveren (zoals je al zegt, 't is een kleine moeite) dan heb ik sowieso geen intresse. Wanneer ik iets koop, moet ik het uit kunnen pakken en meteen kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef Icemen het volgende:
Je hoeft niet te hopen want hij doet het 100%. Ja hoe weet ik dat vraag je dan. De batterij is gewoon leeg gelopen en heb er geen nieuwe in laten zetten omdat ik het niet meer draag. En zoveel moeite is het niet om een batterij in te laten zetten maar ik ga het niet voor je doen in ieder geval. Maar ik ga hier verder niet op in want het blijft jouw woord tegen de mijne als jij denkt dat ie het niet doet. Het is een richtprijs. Doe een bod of anders zoek je verder naar een ander horloge met VOLLE batterij erin.
Zeikerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Jaja, welke garantie heeft de koper dat hij dat horloge uberhaupt werkend krijgt? Als jij niet de moeite wil nemen om een werkend horloge af te leveren (zoals je al zegt, 't is een kleine moeite) dan heb ik sowieso geen intresse. Wanneer ik iets koop, moet ik het uit kunnen pakken en meteen kunnen gebruiken.
Je koopt toch ook geen 2de hands auto die je eerst naar de garage moet brengen voor een grote beurt en APK?
Ik dank u vriendelijk slaadjebla, jij snapt het tenminste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zeikerd.
Stel, de TS zou een batterijtje in het horloge doen. Welke garantie heb jij dan dat het horloge het ook daadwerkelijk doet als het bij jou aankomt? Net zoveel als wanneer je een horloge krijgt en er zelf een batterijtje in doet. Het enige verschil is dat je het direct ziet ipv bij de juwelier. Het horloge heb je dan hoe dan ook al gekocht.
Bied een paar euro onder de vraagprijs en laat er zelf een batterij inzetten.
Misschien doe ik dat juist wel, als het me in geld kan schelen dan koop ik liever een auto zonder apk etc. Dan regel ik mijn apk en beurt wel goeiekoop ergens. En apk en beurt erop geeft geen garantie dat je auto GOED is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Jaja, welke garantie heeft de koper dat hij dat horloge uberhaupt werkend krijgt? Als jij niet de moeite wil nemen om een werkend horloge af te leveren (zoals je al zegt, 't is een kleine moeite) dan heb ik sowieso geen intresse. Wanneer ik iets koop, moet ik het uit kunnen pakken en meteen kunnen gebruiken.
Je koopt toch ook geen 2de hands auto die je eerst naar de garage moet brengen voor een grote beurt en APK?
Same herequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef DarkMavis het volgende:
Ehm even iets over de kwaliteit van deze klokkies. Ik ben nu zelf 27 en kreeg dit horloge op mijn 19de verjaardag. Kostte destijds 300 Gulden. Ik heb slechts EENMAAL een nieuwe batterij er in hoeven te zetten en hij loopt nog perfect. Ik heb dezelfde uitvoering, maar dan met een witte wijzerplaat ipv de rode. Ik kan niets anders zeggen dan dat dit een stuk kwaliteit is. Zo.
Ik heb ook hetzelfde horloge, al wel 3 of 4 keer een batterij moeten vervangen, maar hij doet het nog perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef DarkMavis het volgende:
Ehm even iets over de kwaliteit van deze klokkies. Ik ben nu zelf 27 en kreeg dit horloge op mijn 19de verjaardag. Kostte destijds 300 Gulden. Ik heb slechts EENMAAL een nieuwe batterij er in hoeven te zetten en hij loopt nog perfect. Ik heb dezelfde uitvoering, maar dan met een witte wijzerplaat ipv de rode. Ik kan niets anders zeggen dan dat dit een stuk kwaliteit is. Zo.
je zou ze ook op een andere server kunnen plaatsen en in een nieuw bericht plaatsen ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Icemen het volgende:
ik kan topic niet meer wijzigen....? Dus een foto toevoegen. Icoontje ervoor is weg. Voor fotoos moet je maar vragen dan.
Voor 5 incl doe ik het welquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Icemen het volgende:
niemand interesse...
grapjas, tel er nog maar minstens 20 bij op. Tis geen b merk horloge. Ik wil er ook wel batterij in laten zetten maar dan tel ik gewoon die kosten erbij op....quote:
Volgens mij is het normaal dat je een werkend product aanbied die zonder extra dingen te behoeven kopen gewoon zou moeten werken..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Icemen het volgende:
[..]
grapjas, tel er nog maar minstens 20 bij op. Tis geen b merk horloge. Ik wil er ook wel batterij in laten zetten maar dan tel ik gewoon die kosten erbij op....
Of je koopt het of je koopt het niet. Ik heb niet gevraagt om je mening. Als je het werkend wilt, prima dan zet ik batterij in en tel de kosten er boven op.... Dan word het 40 euro incl anders 30 euro incl. Wat jij wilt...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is het normaal dat je een werkend product aanbied die zonder extra dingen te behoeven kopen gewoon zou moeten werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |