Ja eigenlijk was dat ook zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fling het volgende:
Ik heb hier niets meer te zeggen
Jij was toch al weg?
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different resultsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Fling het volgende:
[..]
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different results
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpen![]()
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt
PS je wordt er niet sympathieker op![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om symphatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
correct.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Met duizenden andere schrijnende gevallen. Dat we zoiets als jeugdzorg hier hebben is niet zaligmakend. Zo kun je ook wel stellen: "waarom gebeuren er nog moorden in Nederland, we hebben toch politie?"
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe wil je de wereld dan vredig verlossen van het leed dat kinderen heet?
Ah leuk, een kruisvaarderquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef partijrechtenkind het volgende:
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.quote:
Zich niet veel gelegen laten liggen aan bestaande morele waarden bij het nastreven van zijn doeleinden, om het iets generieker te trekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.
Maar goed, zo gestoord doen zijn posts wel aan.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik dit weer zit te typen word ik weer kwaad om alles.. AAargh kutwereld
Vertel eens... Waar was JIJ mee bezig?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
En waar was jeugdzorg mee bezig?????
Over selectief lezen gesproken...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
en overleed acht dagen na haar geboorte.
en dat is een quote uit het persbericht van de telegraaf uit de OP.
Jongens, moet de Jeugdzorg soms met een honkbalknuppel naast de wieg gaan staan?
Dit soort dingen is helaas niet te voorkomen, live with it....
quote:Het gezin stond al een jaar onder begeleiding van maatschappelijk werkers en Bureau Jeugdzorg in Amsterdam na problemen rondom een zevenjarig halfzusje. Dit meisje is na de dood van de baby uit huis geplaatst.
Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
Ja moi, overactieve mod.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.
Men heeft het koning Herodes ook niet in dank afgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |