abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35048464
De Amsterdamse baby, die in september overleed aan de gevolgen van zware mishandeling is volgens het Openbaar Ministerie onder meer tegen haar hoofd geslagen met een jeu de boules-bal. Ook zou de vader de zuigeling hebben geschopt, getrapt en door elkaar geschud. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)u_de_boules_bal.html

En waar was jeugdzorg mee bezig?????
pi_35048815
Edit: laat maar, stond in de rest van het bericht maar niet in de OP
-
pi_35048896
Met duizenden andere schrijnende gevallen. Dat we zoiets als jeugdzorg hier hebben is niet zaligmakend. Zo kun je ook wel stellen: "waarom gebeuren er nog moorden in Nederland, we hebben toch politie?"
JJ72 - Heat
pi_35049985
Ik heb hier niets meer te zeggen

Jij was toch al weg?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_35050164
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fling het volgende:
Ik heb hier niets meer te zeggen

Jij was toch al weg?
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
pi_35050404
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different results
pi_35050974
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Fling het volgende:

[..]

Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different results
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpen
pi_35052286
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpen
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt

PS je wordt er niet sympathieker op
pi_35052659
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Fling het volgende:

[..]

Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt

PS je wordt er niet sympathieker op
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
pi_35052679
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Ik ben hier ook niet om symphatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:02:26 #11
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35053288
het zoveelste falen van de verzorgingsstaat
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35053383
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Met duizenden andere schrijnende gevallen. Dat we zoiets als jeugdzorg hier hebben is niet zaligmakend. Zo kun je ook wel stellen: "waarom gebeuren er nog moorden in Nederland, we hebben toch politie?"
correct.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_35054344
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Hoe wil je de wereld dan vredig verlossen van het leed dat kinderen heet?
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!
pi_35054755
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Ah leuk, een kruisvaarder .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 13 februari 2006 @ 21:28:33 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35054807
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef partijrechtenkind het volgende:
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.

Men heeft het koning Herodes ook niet in dank afgenomen.
Ik ga naar huis.
pi_35055436
De jeugdzorg, die zat achter haar bureau of kreeg een rondleiding door de Pickwick fabrieken.
  maandag 13 februari 2006 @ 21:59:26 #17
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_35056340
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ah leuk, een kruisvaarder .
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.
Maar goed, zo gestoord doen zijn posts wel aan.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_35056446
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.
Maar goed, zo gestoord doen zijn posts wel aan.
Zich niet veel gelegen laten liggen aan bestaande morele waarden bij het nastreven van zijn doeleinden, om het iets generieker te trekken.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35084791
Ik heb geen goed woord over voor zorghulpverlening/kinderbescherming/jeugdhulpverlening.

Ben zelf slachtoffer van ernstige lichamelijke mishandeling door vader, geestelijke/lichamelijke mishandeling door moeder.
Ik heb jaren na jaren gepraat met dit soort instellingen.. ben met foto's, video's, geluidsopnames gekomen om ze te laten zien en horen wat ik iedere dag moest doormaken.

En ze hebben er geen flikker mee gedaan. Het enige wat ik van hen kon verwachten, was dat ze met mij praatten. Dat praten ben ik na jaren kotsbeu geworden omdat je iedere keer weer hetzelfde verhaal vertelt maar dan tegen andere personen.

Ze hebben er niets mee gedaan, en dat is nog het meeste wat ik ze kwalijk heb genomen. Ik had zoveel waarmee ze uit de voeten konden, maarze wilden alleen maar praten.

Gelukkig ben ik nu 21, voor de wet volwassen. Ben zo snel als mogelijk uit huis gegaan en leef nu mijn eigen leven. Ik heb leren relativeren en weet dat er veel meer belangrijke dingen in het leven zijn. Wou het heel vaak opgeven omdat ik schreeuwde om hulp, maar niemand die een poot uit stak.

Gelukkig gaat het nu best goed met me. Ik was toen in staat om hulp te zoeken, maar zo'n kleintje dat nog amper (of zelfs niet) kan praten... echt te erg voor woorden. Zij kunnen zich op geen enkele manier verweren.. echt schrijnend.

Nu ik dit weer zit te typen word ik weer kwaad om alles.. AAargh kutwereld
pi_35085109
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Twinkle20 het volgende:

Nu ik dit weer zit te typen word ik weer kwaad om alles.. AAargh kutwereld
Wil je erover praten?
JJ72 - Heat
pi_35085302
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:

En waar was jeugdzorg mee bezig?????
Vertel eens... Waar was JIJ mee bezig?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35096287
en overleed acht dagen na haar geboorte.

en dat is een quote uit het persbericht van de telegraaf uit de OP.

Jongens, moet de Jeugdzorg soms met een honkbalknuppel naast de wieg gaan staan?
Dit soort dingen is helaas niet te voorkomen, live with it....
mensen vinden mij raar
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:29:30 #23
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_35109467
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
en overleed acht dagen na haar geboorte.

en dat is een quote uit het persbericht van de telegraaf uit de OP.

Jongens, moet de Jeugdzorg soms met een honkbalknuppel naast de wieg gaan staan?
Dit soort dingen is helaas niet te voorkomen, live with it....
Over selectief lezen gesproken...
quote:
Het gezin stond al een jaar onder begeleiding van maatschappelijk werkers en Bureau Jeugdzorg in Amsterdam na problemen rondom een zevenjarig halfzusje. Dit meisje is na de dood van de baby uit huis geplaatst.

Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:31:42 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35109548
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.

Men heeft het koning Herodes ook niet in dank afgenomen.
Ja moi, overactieve mod.

Knikker deze en gequote reactie dan ook even weg, want zonder die achterlijke verspreking van de TS erbij slaat het nu natuurlijk als een lul op een drumstel.
Ik ga naar huis.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:33:18 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35109607
ik begin een beetje de beweegredenen te begrijpen van de ex van TO
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')