Tja, typfoutje moet kunnen he....... (overigens minder erg dan "genverbrander)quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Oosthoek het volgende:
Toond? TOOND?
JEZUS wat is er mis met dit volk
goh, ik trek ze juist aan omdat mijn windjes zo smakelijk ruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:33 schreef no-way het volgende:
I can make people move away from me ...it's called a fart.
thats some powerfull forces right there, know what i'm saying?
Wat is er mis met tonen? :S laten zien, showen? En er staat ToonT. Met een T.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Oosthoek het volgende:
Toond? TOOND?
JEZUS wat is er mis met dit volk
I bet thats what your mom tells you, believe me it aint true dudequote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef bonke het volgende:
[..]
goh, ik trek ze juist aan omdat mijn windjes zo smakelijk ruiken
Aha en wat versta jij onder "geplakt". Ik kan je in eerlijkheid zeggen, dat deze beelden niet Getrukeerd en/of bewerkt zijn.quote:
Er stond net toonD, is gewijzigd.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat is er mis met tonen? :S laten zien, showen? En er staat ToonT. Met een T.
als ik een windje laat en jij ruikt em ga je jezelf afvragen van" hmmmmmm, wat ruikt er hier zo lekker ? "quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef no-way het volgende:
[..]
I bet thats what your mom tells you, believe me it aint true dude
let maar op , de eerste keer als die pen beweegt zit er een knik in de wapper met dat handjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef cyberthrill het volgende:
[..]
Aha en wat versta jij onder "geplakt". Ik kan je in eerlijkheid zeggen, dat deze beelden niet Getrukeerd en/of bewerkt zijn.
Hij legt hem met andere woorden op het glas......quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Bars het volgende:
[..]
Er stond net toonD, is gewijzigd.
Uhmm.. slecht filmpje.
Wat is er nu aan het balanceren.
Die stift legt gewoon met beide kanten op een glas.
wat ontdekte je de vorige keer dan ?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Stan, dit keer kan ik geen dingen ontdekken, hoe heb je dit gedaan?
Dat het fake was + details (zie vorige deel) en hij gaf dat ook toe maar dit keer zie ik het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
[..]
wat ontdekte je de vorige keer dan ?
dat is tweemaal donkere penquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Lekker handig trouwens, in een donkere kamer met een donkere achtergrond een donkere pen en een donkere trui een trucje laten zien met een donkere pen. Ja, echt heel leuk gedaan!
maar geloof je nu ook dat et echt waar is dan ?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat het fake was + details (zie vorige deel) en hij gaf dat ook toe maar dit keer zie ik het niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef bonke het volgende:
[..]
maar geloof je nu ook dat et echt waar is dan ?
ondanks dat ie de eerste keer fake was ?
Het zijn maar moment opnames, he. Ik zou wel eens willen weten hoe jij ,eruit ziet op sommige foto'squote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat hoofd van die kerel op het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |