Zei ik dat ik me buitengesloten voelde?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef chansadres het volgende:
superhero87 voelt zich buitengesloten
Wil je een knuffel?
Schiet eens op!quote:
Je doet 't erom hequote:
Sla hem maar over?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Doet ie expres, was gister ook zo![]()
Volgensmij is hij gewoon weggegaanquote:
Hij is aan het werk. Dus zal ie opeens van zijn plek weg moeten of zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgensmij is hij gewoon weggegaan![]()
Je doet het ook nogquote:
Wat? Moet je erbij?quote:
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Sla hem maar over?![]()
krijg hier vast minpunten voor.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terug
Gelukkig blijft Andiyan altijd hetzelfde!
Hij is niet bezweken onder de roem en is gewoon zichzelf gebleven.
Mijn complimenten
Pff, wat een knipwerk zeg, blijft vrij weinig van over, maar de essentie is duidelijkquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terug
Gelukkig blijft Andiyan altijd hetzelfde!
Hij is niet bezweken onder de roem en is gewoon zichzelf gebleven.
Mijn complimenten
Zeik niet. Ga liever stemmen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit een slowchat-topic geworden?
Ben jij wel goed inquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef chansadres het volgende:
* vraagt tt-wijziging aan: Slijm je weg omhoog *
Inmiddels al 29 posts zonder ook maar enig lijstje, en meneer de mod komt aanzetten met 'zeik niet'?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeik niet. Ga liever stemmen.
Hoezee, hij kan lezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inmiddels al 29 posts zonder ook maar enig lijstje, en meneer de mod komt aanzetten met 'zeik niet'?
Ik ook niks met jou gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Andiyan het volgende:
Ayaxola --, heb ik niets mee.
Jij bent gewoon jaloers. Maar goed dat ik heel erg ziek ben en jou zaterdag a.s. niet zie...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Dizer -2 omdat hij zich opeens zo loopt in te likken hier
Ja sorry, jij bent de enige die vind dat ik door draaf..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
ik dan maar weer
ow..... nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
babette, je moet minimaal 2 pluspunten geven.
kutregel
Dat was natuurlijk ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
edit: ik verander de -2 van Dizer in +2,
Ja ik wil het best veranderen, maar dan krijg ik weer minpunten van PeRi, dus ik laat het nog maar even zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
babette, je moet minimaal 2 pluspunten geven.
kutregel
Wat liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
+2 Dizer. Wat een enthousiasme.
Dizer 10
Ik heb het in mijn lijstje aangepast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat liefMaar ik hoor dan wel op 11 te staan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn lijstje aangepast.
jammer, babette is er al uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |