Als het je echt niet uitmaaktzet je er geen leeftijd bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
Uiterlijk maakt mij niks uit, het gaat om het innerlijk. Wanneer je over de 30 bent gaat het helaas voorbij. Zolang je maar tussen de 15 en 28 bent.
ben benieuwdquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef renz0r het volgende:
Foto komt eraan!
1976...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
pics?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef TheSorrow het volgende:
renz0r gaat alleen met 12 jarige meisjes om die nu in zn oude huis wonen, dus dit is most likely bullshit
So what? And your point is ??quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef garfield_online het volgende:
[..]
1976...
jij bent toch te oud voor haar...
Ik ken die hele Mmarsu pas een paar dagen, maar ik weet nu al zeker dat hij al z'n move heeft gemaakt op msn.quote:
Klopt en het is echt een hele leuke meid hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef renz0r het volgende:
Nee ik hoef niks met der, tis gewoon een vriendin
Heb al iets met fokster Astrid
Mmarsu - wanhopigquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef renz0r het volgende:
Oke oke, meld je dan nu ff aan, zeg ff je nickname + rede waarom.
Ik val wel op meisjes van 17 die Niki heten, Mooie heldere blauwe ogen, Blond haar, een goed innerlijk en Cup C hebben, en al helemaal als ze 1.75m lang en slank zijn! Hete buien, scheerboel, VWO en rijke familie zijn ook dikke pluspunten!!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef renz0r het volgende:
jaja rustig ben bezigquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef mcintosh het volgende:
Heeft de TS al een fake msn adres aangemaakt?
Nee je kan mij mailen als je interesse hebt en dan stuur ik het doorquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef mcintosh het volgende:
Heeft de TS al een fake msn adres aangemaakt?
interesse in het fake adresquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee je kan mij mailen als je interesse hebt en dan stuur ik het door
Blufquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
interesse in het fake adres
Oh wacht, ik stuur je meteen mijn naaktfoto's, kan ze zelf uitmaken of ik geschikt ben
wat is je adresquote:
Ik wacht af...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
wat is je adresheb het al, wacht maar ff
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Voor mail moet je even in m'n profiel kijken.Leuk meisje.
Duurt t nog lang? moeten ze nog gemaakt wordne ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
wat is je adresheb het al, wacht maar ff
![]()
Je hebt mail, je moet me wel beloven dat je die foto niet op het forum post hoorquote:
Ik heb helemaal niksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt mail, je moet me wel beloven dat je die foto niet op het forum post hoor
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Niki, het buurmeisje van renz0r. Ik ben al drie maanden single en ik wil weer een keer daten. Het lijkt me eens leuk om dat via een forum te vragen. Ik zal mezelf hierbij omschrijven.
Ik ben Niki
17 jaar oud
Mooie heldere blauwe ogen
Blond haar
1.75m lang
Slank
Cup C
Goed innerlijk
Ik heb wel eens mijn hete buien, tevens scheer ik alles rond mijn heilige. Ik doe voor de rest VWO en ik heb een rijke familie.
Waar je woont maakt mij niks uit. Zolang er treinen rijden en er auto's bestaan maakt het niks uit. Ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Uiterlijk maakt mij niks uit, het gaat om het innerlijk. Wanneer je over de 30 bent gaat het helaas voorbij. Zolang je maar tussen de 15 en 28 bent.
Kusjes,
Niki
Shit dan heb ik em naar iemand anders gestuurd, oh nee, wat zal er met mijn naaktfoto gebeurenquote:
Nosh - omdat ik stiekem diep van binnen nog steeds een naieve debiel ben, die nog ergens gelooft in buurmeisjes op internet die ook echt buurmeisjes zijn, en niet opgefokte capouchonpubers die op deze manier hun kicks krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef renz0r het volgende:
Nou t stelde niks voor ook leuk googleplaatjequote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Shit dan heb ik em naar iemand anders gestuurd, oh nee, wat zal er met mijn naaktfoto gebeuren![]()
Een kenner!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef Bigs het volgende:
Die foto's heb ik volgens mij op bride.ru zien staan
Wil jij me zeggen dat je denk dat dat plaatje nep wasquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou t stelde niks voor ook leuk googleplaatje![]()
Dan weet je het wel. Alleen mannen vinden zoiets vertellenswaardig :-)quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
Cup C
Ja DUH, waar gaat het nou overquote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
van een vriendin
eigenlijk is het nieteens grappigquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef Gebleekte het volgende:
Wat zijn dit voor grappen :/
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef renz0r het volgende:
Astrid heeft al meeltjes gehad, ga zo door mensen! Doe er ook een foto bij, zodat mn buurmeid kan kijken. Ook al kijkt ze niet op uiterlijk, ze wilt diegene toch herkennen als ze gaat daten.
Dan gaat ze maar in m'n fotoboek kijken....(en postenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef renz0r het volgende:
Astrid heeft al meeltjes gehad, ga zo door mensen! Doe er ook een foto bij, zodat mn buurmeid kan kijken. Ook al kijkt ze niet op uiterlijk, ze wilt diegene toch herkennen als ze gaat daten.
Volgende keer kloon aanmaken.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |