toch maar proberen te snappen danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup![]()
maar als het niet bekend is wat de stijl is van iets..kan ik het noooit maken en toch moet ik morgen beeldmateriaal bij me hebben
Nee, je "Ja Pff ehh" spreekt boekdelenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
stfu![]()
Dat ik Renesite wil verkrachten zegt niet gelijk dat ik gay ben![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
als jij met een goed bierplaatje komt![]()
nja valt niet veel aan te snappen, er is gewoon nog geen thema vast gesteld. En zoalang er geen thema is gekozen kan ik niet veelquote:
Opflikkeren nuquote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
stfu![]()
Dat ik Renesite wil verkrachten zegt niet gelijk dat ik gay ben![]()
eigenlijk zat ik ook met mijn pols omlaaggeklapt achter mijn pcquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, je "Ja Pff ehh" spreekt boekdelen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
als jij met een goed bierplaatje komt![]()
Dat begrijp ik best.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
eigenlijk zat ik ook met mijn pols omlaaggeklapt achter mijn pc![]()
dan hoef je het toch niet af te hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja valt niet veel aan te snappen, er is gewoon nog geen thema vast gesteld. En zoalang er geen thema is gekozen kan ik niet veel
grolsch is goédquote:Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef B_BOY het volgende:
geen grolsch in je ava.
ut word hier anders straks nog een grolsch bolwerk.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Perfect Avater formaat
niks verkeerds meequote:Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef B_BOY het volgende:
geen grolsch in je ava.
ut word hier anders straks nog een grolsch bolwerk.
Ik dacht dat je een spel bedoeldequote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef B_BOY het volgende:
ik ga maar ff trompet spelen. lat0rz
awwwquote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hai Bart,
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Dagonet
ForumAdmin FOK!
kon je het goed? ik ben net een week bezigquote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een spel bedoelde. Ik heb overigens ook trompet gespeeld, jaartje ofzo.
inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Messenga het volgende:
De "Hai" al.
Ik heb het gespeeld toen ik 10 was ofzo, dus dat weet ik niet meer zo. Ik was vast niet super goedquote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kon je het goed? ik ben net een week bezig![]()
vast beter als ik nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld toen ik 10 was ofzo, dus dat weet ik niet meer zo. Ik was vast niet super goed.
Ben je nu serius afgewezen of niet? Ik snap het even nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Renesite het volgende:
Laten we hier (de gesolliciteerden iig) allemaal die mailtjes neer zetten
Hai René,
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Dagonet
ForumAdmin FOK!
(ik verander gewoon de naam eventjes)
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben je nu serius afgewezen of niet? Ik snap het even niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben je nu serius afgewezen of niet? Ik snap het even niet.
Oeh Cheilquote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi Dribbel_
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe pub mod, ik spreek je zo op msn.
kusje Nikky
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi Dribbel_
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe pub mod, ik spreek je zo op msn.
kusje Nikky
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Hai Remco
Ik heb leuk nieuws voor je. Je bent namelijk toegelaten tot de crew van FOK!. We wensen je veel plezier en succes als moderator van PUB!
[CREW URL INFO enz.]
Dagonet
ForumAdmin FOK!
Kunt wel zien dat het een standaardmail is, want ik zat al in de Crew, maargoed.
Bummerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Hai Remco
Ik heb leuk nieuws voor je. Je bent namelijk toegelaten tot de crew van FOK!. We wensen je veel plezier en succes als moderator van PUB!
[CREW URL INFO enz.]
Dagonet
ForumAdmin FOK!
Kunt wel zien dat het een standaardmail is, want ik zat al in de Crew, maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |