Flikker op met msn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja... het is wel jammer, browsers zijn gratis op de computer, maar ja, je kan een browser alleen distributeren via de game cards en die zijn natuurlijk niet gratis.
Nu vraag ik me af wie een online messaging programma gaat maken, ala PictoChat. Het zou zonde zijn als dat er niet zou komen. Ik vind dat Microsoft met een MSN versie moet komen voor DS. Of Nintendo zelf.
Je haat voor Microsoft zit wel diep hequote:
Er zat namelijk raar rood/oranje spulop de DSquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
IK ga vanmiddag naar de DixonsMet me DS
Waarschiijnlijk is de batterij aan het lekken, en daar door is de L schouderknop ''kapot''
Nee, ik vind msn gewoon een onstabiel kutprogramma. Daar wil ik m'n DS niet mee vervuilen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Je haat voor Microsoft zit wel diep he
Ik heb ook een hekel aan onstabiele Microsoft programma's, maar MSN is bij mij nooit gecrashed...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik vind msn gewoon een onstabiel kutprogramma. Daar wil ik m'n DS niet mee vervuilen.
Ik heb nog geen nieuwe beelden gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe FFIII beeldenDie tuner en browser vink niet echt boeiend denk ik...
Roy, je moet dat nieuws nog wel ff posten op Fok! Games ;*quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe FFIII beeldenDie tuner en browser vink niet echt boeiend denk ik...
Ik wil nieuwe beelden van Mario basketball 3×3quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze staan (nou ja, één plaatje) op de vorige pagina. Al met al is het geen super conferentie geweest inhmo
We were working on itquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy, je moet dat nieuws nog wel ff posten op Fok! Games ;*
Het is een prima naam, mensen vinden de Mario Bros serie nog steeds het beste, dus refereer je daarnaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
Be ik nou de enige die vind dat The New Mario Bros. een kutnaam vind? Voor een mario game?
Ik vind ''new'' zo stom klinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een prima naam, mensen vinden de Mario Bros serie nog steeds het beste, dus refereer je daarnaar
iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef YourMaster het volgende:
Vooral over 5 jaar is het een stomme naam.
Ik zou het gewoon lekker Super Mario Bros 4 noemenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
Be ik nou de enige die vind dat The New Mario Bros. een kutnaam vind? Voor een mario game?
Maar dat is Mario World alquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker Super Mario Bros 4 noemen.
Nee, dat is Mario World. Die 4 is nooit gebruikt, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is Mario World al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |