IDD EEN SC OPNENEN 5 MINUTEN VOORDAT DE ANDERE DICHT ISquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef mordradead het volgende:
THOMPER IS EEN KUTUSER
Ja lekker héquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef mordradead het volgende:
THOMPER IS EEN KUTUSER
Zo hoor je geen topics te openenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef taart het volgende:
dat vind ik mismakelijk Thomper, en de TT
of moet ik alvast de volgende SC aanmaken?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Niet zeiken, deze was eerder en heeft een OP.
Ja, een topic die eerder is omdat tie geopend is voordat de andere dicht isquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Ja de op is kutmen, de eerste avatar doet het niet eensquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Ik heb die voor over twee dagen alvast geopendquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef taart het volgende:
[..]
of moet ik alvast de volgende SC aanmaken?
Blues Brothers, en checkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD EEN SC OPNENEN 5 MINUTEN VOORDAT DE ANDERE DICHT IS
IK HAD EEN TOFFE TT![]()
quote:De R is van Roy, onze PSV'er, Rayman, een toffe gameheld, en RaymanNL, die geile Bernie
Ik had nog geen OP omdat ik de bron OP nog niet hadquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Frankeinstein het volgende:
maak er alvast 100, dan hoeven we het volgend jaar al geen nieuwe SC's meer maken![]()
Thomperquote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef taart het volgende:
[..]
daarmee maak je het niet goed![]()
je hebt mijn naam ook weggehaald![]()
hij bedoelt dat figuur, niet jouquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
I ertussen svp.. Frankeinstein wordt het dan![]()
De K is van Kapibar, al schrijf je dat met een C, en kwarktaart, maar dan zonder de kwark maar met de smulfactor.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef taart het volgende:
[..]
nu sta ik er nog maar 1 keer in, wel op een mooie plek![]()
2 keer nu dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
De K is van Kapibar, al schrijf je dat met een C, en kwarktaart, maar dan zonder de kwark maar met de smulfactor.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valentijnsmeet bij Roy vanavond, en Lani is de VIP.![]()
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdquote:Op maandag 13 februari 2006 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat klinkt mij als muziek in de oren.
Was ik ook uitgenodigdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdDe VIP treatment gaat overigens de hele nacht door, waar de gewone gasten om een uurtje of 21 weer naar huis mogen
Tuurlijk, maar je bent geen VIPquote:
Thompers schuldquote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef capibar het volgende:
Geht schnell!
Oeh, cheil hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdDe VIP treatment gaat overigens de hele nacht door, waar de gewone gasten om een uurtje of 21 weer naar huis mogen
Ik sta niet in het ABC, doos.quote:
Ik vind vooral het GAM SC plaatje tofquote:
daar ben ik verantwoordelijk voorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik sta niet in het ABC, doos.
anderhalve satéschnitzel later....quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind vooral het GAM SC plaatje tof
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef mordradead het volgende:
Nee
Vanavond wel sport, geen fitness... morgen weer fitnessquote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zeg Douwe, gaat u vanavond nog fitnessen![]()
Doosquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik sta niet in het ABC, doos.
Oh, slet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar ben ik verantwoordelijk voor
dat jij er niet in staat dat
Ik zag het op school ja, maar op mijn eigen TFT-scherm zie ik dat niet dus vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
anderhalve satéschnitzel later....
IK ook, moet ik even de rest ook (de consoles enzo daar de witte achtergrond weg halen
Je weet toch dat ik van je houd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
DoosNee, nu kom je er al helemaal niet in
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je houd.
Ik kan het trouwens zelf zo editen.
Maar dat durf je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef peristilius het volgende:
Ik kan het trouwens zelf zo editen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:46 schreef mordradead het volgende:
wat zei ik nou Bernie?
quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik de OP niet zou durven te edittenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Het maakt me eigenlijk gewoon geen fuck uit dat ik er niet in sta.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik de OP niet zou durven te editten
Omdat Chanty je onder de duim heeftquote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet durven?
[GAM SC] Blues Brothers & Sisters *O*quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat Chanty je onder de duim heeft
<peristilius> Koala's zijn de hele dag stonedquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Thomper het volgende:
[17:51] <Thomper> Katten hebben gemiddeld 100 stemgeluiden.
[17:51] <Thomper> Tegenover 10 voor honden.
[17:52] <Thomper> In 1972 viel er 31 meter sneeuw ergens in de Washington state op een of andere berg, en dat is het sneeuwval record.
[17:53] <Thomper> In je slaap eet je gemiddeld acht spinnen.
[17:53] <Thomper> In je hele leven, dus.
[17:53] <Thomper> Leeuwen zijn goed in neuken.
[17:53] <Thomper> Soms neuken ze vijftig keer per dag
[17:53] <Thomper> Wormen daarentegen hebben tien harten.
[17:55] <Thomper> In Alaska zitten het grootste aantal percentage naar-hun-werk-loperts.
Ik wou hem erin editten, maar peristilius heeft de post op slot gegooid.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Thomper het volgende:
[17:51] <Thomper> Katten hebben gemiddeld 100 stemgeluiden.
[17:51] <Thomper> Tegenover 10 voor honden.
[17:52] <Thomper> In 1972 viel er 31 meter sneeuw ergens in de Washington state op een of andere berg, en dat is het sneeuwval record.
[17:53] <Thomper> In je slaap eet je gemiddeld acht spinnen.
[17:53] <Thomper> In je hele leven, dus.
[17:53] <Thomper> Leeuwen zijn goed in neuken.
[17:53] <Thomper> Soms neuken ze vijftig keer per dag
[17:53] <Thomper> Wormen daarentegen hebben tien harten.
[17:55] <Thomper> In Alaska zitten het grootste aantal percentage naar-hun-werk-loperts.
peristilius heeft al aan de reactie gezeten, dus ik kan er niet meer aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
!!!!
Zo, nu slaap ik 's nachts nog slecht
Thomper wil je dierct het OP plaatje veranderenIn die zonder witte achtergrond hierboven
Dank
Naja, me pa gaat Fifa-en![]()
Doei![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Thomper het volgende:
Ik heb maar vast een eerste zet gedaan. Wie doet de volgende?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef taart het volgende:
wie zoekt er nog een date:
Mijn leuke buurmeisje zoekt een date
quote:
Haha, je bent in mijn val gelopen. Qued is de sluitzet, je staat nu Kwoterkwem (te vergelijken met schaakmat).quote:
maar de lollerb0mbz afkomstig uit mijn roflc0pter heeft die optie onmogelijk gemaakt. blijf wel bij de lesquote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Haha, je bent in mijn val gelopen. Qued is de sluitzet, je staat nu Kwoterkwem (te vergelijken met schaakmat).
[afbeelding]
Ach, die newbies.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef taart het volgende:
[..]
maar de lollerb0mbz afkomstig uit mijn roflc0pter heeft die optie onmogelijk gemaakt. blijf wel bij de les![]()
en , ben je dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
Gooi ik toch even een halve liter water over mijn bureau heen, krijg ik gelijk opmerkingen als:
"Je bent zeker zenuwachtig voor Valentijnsdag?!"![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Thomper, stomme kutslet
klopt maar dat mag je niet zo zeggen man!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef peristilius het volgende:
Nee, Thomper is een stomme kutslet.
Hoe moet ik dan zeggen dat Thomper een stomme kutslet is?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt maar dat mag je niet zo zeggen man!
zeggen dat het geen kwaliteit user isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan zeggen dat Thomper een stomme kutslet is?
Dat is veel te zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zeggen dat het geen kwaliteit user is
Zet het dan onder een spoiler tag.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is veel te zacht uitgedrukt.
Tegen jou doe ik altijd liefquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef capibar het volgende:
[..]
Zet het dan onder een spoiler tag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]NU DWING JE ME OM HET TE SELECTERENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!111
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef peristilius het volgende:
MMaRsu en pussydeluxe: het vervolg, vanavond op Fok!radio.
Iemand die er vanavond naar luisterd en hier kan samenvatten? Fokradio hou ik meestal geen 2 sec. vol.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef peristilius het volgende:
Is goed, ik wil het graag met iedereen delen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Iemand die er vanavond naar luisterd en hier kan samenvatten? Fokradio hou ik meestal geen 2 sec. vol.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is goed, ik wil het graag met iedereen delen.
Ik ga luisteren.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef peristilius het volgende:
Ik luister nu ook al een tijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef peristilius het volgende:
Het MMaRsu en pussydeluxe verhaal schiet niet op, zit al 1,5 uur Fok!radio te luisteren.![]()
Vind ik wel..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
Rage against the Machine is niet zo slecht.
Hier is Yvonne's roddelrubriek!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef peristilius het volgende:
Yvonne is op Fok!radio, hier komende de sappige verhalen.
Ze geeft alleen vage clues..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef Thomper het volgende:
pussydeluxe, pauperdeluxe ja, met dr antwoordapparaat.Ik wil spanning, ik luister al twee uur.
Ieeeuw.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Thomper het volgende:
Kut MMaRsu, kut pussydeluxe, kut Yvonne... alleen opperistilius
kunnen we nog rekenen. peristilius, knoop eens een relatie aan met pkwarts, kunnen we ook lachen.
quote:
quote:
Ga disney games spelen manquote:Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef peristilius het volgende:
En dan durft ie ons nerds te noemen.
Die heb ik uitgeleend aan een vriendin van me, moet hem nog een keer terug claimen.quote:
Pauper! Ga Kotor2 spelen dan, echt een vette game!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die heb ik uitgeleend aan een vriendin van me, moet hem nog een keer terug claimen.
Overigens heb ik KotOR 2 ook nog onaangeraakt liggen.
Ik heb nog veel te veel liggen man, ik speel het alleen nooit, moet ik een keer gaan doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pauper! Ga Kotor2 spelen dan, echt een vette game!
Komt zwak op gang, maar dat vond ik ook van deel 1. Vond het pas echt vet worden toen ik wrede Force powers kon gebruiken
.
Geef wat games aan mij, speel ik ze wel uit want ik heb niks nieuws liggenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel liggen man, ik speel het alleen nooit, moet ik een keer gaan doen.
Nee, ik wil ze zelf spelen, alleen doe ik het niet omdat ik te veel op Fok! hang.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geef wat games aan mij, speel ik ze wel uit want ik heb niks nieuws liggen
Niks gemist, gebeurde niets!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
Huh, heb ik wat gemist? Pussydeluxe, huh?
Zullen wij een geheime romance beginnenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niks gemist, gebeurde niets!
Saaie kutzooi.
Heh heh. Bummer.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niks gemist, gebeurde niets!
Saaie kutzooi.
oke ik ga alquote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zullen wij een geheime romance beginnen![]()
Hoeveelste geheime romance wordt dat? Straks volg ik mijn eigen romances niet eens meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zullen wij een geheime romance beginnen![]()
Kijk wie het zegt, jij kwijlt Loontje onder tot ze verdrinkt in je slijm!quote:
hahaa waar is die eigenlijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt, jij kwijlt Loontje onder tot ze verdrinkt in je slijm!
Ik val wel even voor haar in.quote:
Bwhehhee, zo gaat dat wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik val wel even voor haar in.
[Loontje88]![]()
taart[/Loontje88]
Zo, heb je je portie oppervlakkig contact voor vandaag ook weer gehad.
nu ga ik echtquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
[Loontje88]![]()
taart[/Loontje88]
Lief he, die kinderen.quote:
Succes chickquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:49 schreef Chanty87 het volgende:
Holy Jesus zeg, ben nu pas klaar voor morgenEn ik ben al sinds een uur of 4 bezig... Maarrr ik heb het af
![]()
En owee als ik niet hoger dan een 7 krijg
Das mooi meegenomenquote:Als ze nou Princess Peach was
8.33% (1)
Pussy wil niet meer lukken, nu probeer je iemand anders?quote:
Ow, brrrr, straks komt mijn volledige naam nog op straat te liggen, nee, dat zou ik nou echt niet willen... De horror die dan volgt, brrrr...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:48 schreef MMaRsu het volgende:
Yvonne heeft de wet op privacy overschreden
Het zou zomaar kunnen. Er zijn er wel meer die geilen op aandacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:04 schreef Tomasso het volgende:
Of die pussydeluxe moet geilen op aandacht, dat kan natuurlijk ook.
Ik krijg mijn cijfer van wiskunde terugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:15 schreef Doppertje het volgende:
Morgen!
Vandaag PTA Wiskunde.
Wiskunde A
Lief je kaartjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:15 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers.
Even een overkill aan hartjes aangezien het 14 februari is:![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nog de hele dag met je willen msn'en maar moet zo beetje nu naar mijn stage.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je verdient een kaartje![]()
Die van jou was ook lief, ik ging er van blozen![]()
![]()
Ik moet helaasch ook weer aan de slag. Jij succes vandaag en misschien spreek ik je vanavond nog wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou nog de hele dag met je willen msn'en maar moet zo beetje nu naar mijn stage.![]()
![]()
Neem je de chocoladesaus mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet helaasch ook weer aan de slag. Jij succes vandaag en misschien spreek ik je vanavond nog wel.![]()
Laat me raden, als zij die meeneem, kom jij dan met de champigonnesaus op de proppen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Neem je de chocoladesaus mee?![]()
Nee man, hij heeft de aardbeienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Laat me raden, als zij die meeneem, kom jij dan met de champigonnesaus op de proppen?![]()
Never mind....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft de aardbeien![]()
Alleen Lanikoekje. Waarbij het me ook verder niet uitmaakt dat ik niet de enige ben, de week heeft meerdere dagenquote:
Prima ontvangenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valentijnsdag![]()
![]()
Mn eerste kaartje is goed ontvangenNu de andere twee nog.
Lanikoekje, jij ook bedankt voor je kaartjeIk hoop dat de mijne een beetje goed is aangekomen vannacht
DOH!quote:
Dat weet je, en ja, ik heb dr een kaartje gestuurdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft er iemand overigens een 'echte' valentijn als in verliefd zijn en lekker anoniem/geheimzinnig een kaartje sturen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet je, en ja, ik heb dr een kaartje gestuurdMaar ze vindt m dus leuk
Ik heb er nog twee gestuurd, maar dat zijn meer 'hey, je bent een toffe meid' kaarten.
quote:
Ik zie em staan, en bedankt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje, wat leuk! Keeping the faith he?!
![]()
[..]
Ik wel
![]()
Jij rebelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zie em staan, en bedankt hoor![]()
Verwacht alleen geen "digitale" kaart terug
Tis opzich best wel commercieele uitbuiting enzo maargoed de dame's vinden het prachtig en daar doe je het voor hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik doe uberhaupt niet aan valentijn.![]()
hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb het veels te druk om slap te ouwehoeren.. eigenlijk![]()
Maar het is stiekem veel te leuk om het niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb het veels te druk om slap te ouwehoeren.. eigenlijk![]()
Weet niet meer welk topicquote:om 12:33 Schreef Anoniempje :
Laniboekje, wil je mijn valentijn zijn?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is stiekem veel te leuk om het niet te doen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Woa wat ik nou op internet lees
[..]
Weet niet meer welk topic
U riep?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
[Loontje88]![]()
taart[/Loontje88]
Meestal geef ik ook geen antwoorden op anoniempjes die zulke vragen stellen. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben, ofcourse.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
Stond ook verder geen antwoord bij
Jij ook een fijne Valentijn he!quote:
Hms dat moet ik maar eens gaan googlen dan wie het isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Meestal geef ik ook geen antwoorden op anoniempjes die zulke vragen stellen. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben, ofcourse.
Lanikoekje, wil je mijn FOK! Valentijn zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Meestal geef ik ook geen antwoorden op anoniempjes die zulke vragen stellen. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben, ofcourse.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje, wil je mijn FOK! Valentijn zijn?
en ik dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
... Euh.. Ja, heel graag zelfs.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
... Euh.. Ja, heel graag zelfs.
![]()
![]()
![]()
Jij mag mijn heuse Valentijn zijn. Zo kan ik meerdere Valentijns vergarenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij mag mijn heuse Valentijn zijn. Zo kan ik meerdere Valentijns vergarenEentje op Fok! en eentje voor daarbuiten
![]()
GD, wil je mijn Valentijn zijn vanavond als ik thuis ben en jou spreek op MSN?
wat word er nou toch allemaal op msn naar mij gestuurdquote:Thomas | Enkel storen voor belangrijkheden zegt:
-edit-
Pussydeluxequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat word er nou toch allemaal op msn naar mij gestuurd
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat word er nou toch allemaal op msn naar mij gestuurd
Euh... Dat is een fotoshop van Yvonne dr hoofd op een lekker lichaamquote:
Gelukkig maar.. Ik klikte er niet op. Maar ik hoorde allerlei geroezemoes over dat het Pussydeluxe zou zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh... Dat is een fotoshop van Yvonne dr hoofd op een lekker lichaam
Och, dat was net zo ranzig geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Ik klikte er niet op. Maar ik hoorde allerlei geroezemoes over dat het Pussydeluxe zou zijn![]()
lekker lichaamquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaquote:
ik kan er ook niet langer dan 2 seconden naar kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaIk dacht dat twee tellen, maar nee
Dom dom dom...
Tis niet eens een photoshopquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je die nog niet uitgespeeld dan? Ik dacht iets te lezen op je blog over FF IV uitspelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het nu aub over iets anders hebben, het beeld spookt anders door mn hoofdGames lijkt me een leuk onderwerp! Ik ga vandaag weer verder met Psychonauts en FFIV
had ze dan zelf gepost menquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis niet eens een photoshopBrechtje zei dat het foto's uit Spanje waren
Klopt, maar ik moet levelen voor de eindbaas en ik wilde alle wapens uit de laatste dungeon. Daar ben ik nu sindsdien een beetje mee bezig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had je die nog niet uitgespeeld dan? Ik dacht iets te lezen op je blog over FF IV uitspelen?
Ok. Maar als je jezelf van het balkon gaat storten dan heb je vrij weinig aan alle wapens uit die dungeon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet levelen voor de eindbaas en ik wilde alle wapens uit de laatste dungeon. Daar ben ik nu sindsdien een beetje mee bezig.
I know... maar ik woon 5 hoog, op weg naar beneden speel ik de game wel uit dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ok. Maar als je jezelf van het balkon gaat storten dan heb je vrij weinig aan alle wapens uit die dungeon.
Ok. Wil je me dan nog wel even laten weten hoe je het uiteindelijke spel vond en hoe eng/moeilijk/makkelijk/lief de eindbaas was?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know... maar ik woon 5 hoog, op weg naar beneden speel ik de game wel uit dan.
Doe eindbaas is pittig, mijn characters waren ongeveer lvl 40 en toen sloeg ie ze in ene doodquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ok. Wil je me dan nog wel even laten weten hoe je het uiteindelijke spel vond en hoe eng/moeilijk/makkelijk/lief de eindbaas was?
Oh, je weet al hoe de eindbaas is?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eindbaas is pittig, mijn characters waren ongeveer lvl 40 en toen sloeg ie ze in ene dood![]()
Is M&L2 dan niet leuk om in te levelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik level zelf eigenlijk nooit, alleen als het écht moet en de game dan nog leuk is. Het gebeurt dus weleens dat ik bij de eindbaas ben en de game niet uitspeel omdat ik te zwak ben. Mario & Luigi 2 en Golden Sun zijn mooie voorbeelden.
Doe ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Thomper het volgende:
MMaRsu, doe nou niet alsof je die quote van mij hebt om mordra voor de gek te houden.
Ik vond m wat saai worden op een gegeven moment, tot 75% is het de beste DS game die ik gespeeld heb, het einde is saai. De bazen hebben veel te veel hp in vgl met de rest en het duurt allemaal te lang eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Is M&L2 dan niet leuk om in te levelen?Ik wilde die game echt nog wel hebben als ik een DS Lite heb.
Jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond m wat saai worden op een gegeven moment, tot 75% is het de beste DS game die ik gespeeld heb, het einde is saai. De bazen hebben veel te veel hp in vgl met de rest en het duurt allemaal te lang eigenlijk
Ik heb ook zeker geen spijt, het enige dat ik mis is het eindfilmpje, maar dat is toch geen tranentrekker oidquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
JammerMaar ik ben dan toch wel weer zo iemand die hem toch gaat halen. Tot 75% toch de beste DS game vind ik al heel wat.
M&L2 zal inderdaad niet het einde hebben als Yuna en Tidus toendertijd in FF-X. Alhoewel, dat was ook geen tranentrekker.. Och, jawel.. Vriendin en ik lagen toen wel in tranen van het lachen, maar dat ging heeeeel ergens anders over. We hebben het einde nog een keer moeten spelen om het filmpje eens normaal en goed te bekijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker geen spijt, het enige dat ik mis is het eindfilmpje, maar dat is toch geen tranentrekker oidVoor mn gevoel is de game gewoon klaar
Had hetzelfde met Golden Sun, levellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik level zelf eigenlijk nooit, alleen als het écht moet en de game dan nog leuk is. Het gebeurt dus weleens dat ik bij de eindbaas ben en de game niet uitspeel omdat ik te zwak ben. Mario & Luigi 2 en Golden Sun zijn mooie voorbeelden.
Golden Sunquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had hetzelfde met Golden Sun, levellen.
Dat was wel een tranentrekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
M&L2 zal inderdaad niet het einde hebben als Yuna en Tidus toendertijd in FF-X. Alhoewel, dat was ook geen tranentrekker.. Och, jawel.. Vriendin en ik lagen toen wel in tranen van het lachen, maar dat ging heeeeel ergens anders over. We hebben het einde nog een keer moeten spelen om het filmpje eens normaal en goed te bekijken
Eigenlijk wel he.. Voor mij twee keer, de eerste keer non-serieus, de tweede keer wel serieus. Echt mooi hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was wel een tranentrekker
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:51 schreef taart het volgende:
mijn postvak is nog steeds aan het laden.
jij ook lieverdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Loontje88 het volgende:
Jullie ook een fijne valentijn natuurlijk... en taart..![]()
ik moest er de hele tijd om lachen op schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom lach jij om je eigen grap?
Lachen om je eigen grapjes is leuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:00 schreef taart het volgende:
[..]
ik moest er de hele tijd om lachen op school
Gaat alleen niet lukken want ik val absoluut niet op wannabe-negers (quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pussy wil niet meer lukken, nu probeer je iemand anders?
Oorbellen bij jongens kunnen af en toe wel sexy zijn hoor. Zoals die van David Beckhamquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gaat alleen niet lukken want ik val absoluut niet op wannabe-negers () en hiphoppertjes met een overload aan bling-bling en diamanten in hun oor. Oorbellen bij jongens =
![]()
Sorry Matthijs
Oeh, maak ik dan nog wel kans?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gaat alleen niet lukken want ik val absoluut niet op wannabe-negers () en hiphoppertjes met een overload aan bling-bling en diamanten in hun oor. Oorbellen bij jongens =
![]()
Sorry Matthijs
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Sorry Matthijs
superdudesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oorbellen bij jongens kunnen af en toe wel sexy zijn hoor. Zoals die van David BeckhamOf bij sommige van die echte knappe negers.
Correctie.. dat zijn vaak plakoorbellen en ze zijn geen David Beckhams en ook geen echte knappe negersquote:
Ik heb wel props voor David, maar superdudes ..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Correctie.. dat zijn vaak plakoorbellen en ze zijn geen David Beckhams en ook geen echte knappe negers![]()
U riep?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Correctie.. dat zijn vaak plakoorbellen en ze zijn geen David Beckhams en ook geen echte knappe negers![]()
Superdudes is inderdaad erg komisch en die mensen die zich daarop plaatsen hebben 'kudos' van andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb wel props voor David, maar superdudes ..
D;lici0us*b0y spant de kroonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Superdudes is inderdaad erg komisch en die mensen die zich daarop plaatsen hebben 'kudos' van andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen.
En ja, ik ken iemand die erop stond.. Het broertje van een vriendin van me, ik heb hem daar erg mee getreiterd en toen is hij daar maar vertrokken![]()
Oh dear, een droom spat uitelkaar voor Matthijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Sorry Matthijs
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef taart het volgende:
http://www.superdudes.nl/D;LiCiOuS*bOy
is niet zo moeilijk te zoeken, hij staat in de top 10
OMFG!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef taart het volgende:
Dat soort dwazen lopen hier constant door de straten... Randstadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef taart het volgende:
quote:
Sorry maar ik heb geen 'hiphop' kleding, en ik draag al helemaal geen bling bling of diamanten in m'n oorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Sorry Matthijs
Wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb geen 'hiphop' kleding, en ik draag al helemaal geen bling bling of diamanten in m'n oor
Dusss![]()
Beide?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Knappe neger of David Beckham?
David Beckham is styloquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
David Beckham is trouwens gewoon een wijf.
Je bent wel een wannabe-neger!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb geen 'hiphop' kleding, en ik draag al helemaal geen bling bling of diamanten in m'n oor
Dusss![]()
Wijf?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
David Beckham is trouwens gewoon een wijf.
Oeh, Chanty si teh disssssssed. MMaRsu for teh pwnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dusss![]()
Thompert is een zwarte pietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
Op die foto heeft hij wel een vet kapsel.
Overigens is een kruising tussen David Beckham en een neger toch gewoon zwarte Piet?
Ik luister wel naar hiphopquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent wel een wannabe-neger!
Ik ook, maar dat maakt mij nog geen wannabe-neger, het is je bontkraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |