IDD EEN SC OPNENEN 5 MINUTEN VOORDAT DE ANDERE DICHT ISquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef mordradead het volgende:
THOMPER IS EEN KUTUSER
Ja lekker héquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef mordradead het volgende:
THOMPER IS EEN KUTUSER
Zo hoor je geen topics te openenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef taart het volgende:
dat vind ik mismakelijk Thomper, en de TT
of moet ik alvast de volgende SC aanmaken?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Niet zeiken, deze was eerder en heeft een OP.
Ja, een topic die eerder is omdat tie geopend is voordat de andere dicht isquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Ja de op is kutmen, de eerste avatar doet het niet eensquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
Ik heb die voor over twee dagen alvast geopendquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef taart het volgende:
[..]
of moet ik alvast de volgende SC aanmaken?
Blues Brothers, en checkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD EEN SC OPNENEN 5 MINUTEN VOORDAT DE ANDERE DICHT IS
IK HAD EEN TOFFE TT![]()
quote:De R is van Roy, onze PSV'er, Rayman, een toffe gameheld, en RaymanNL, die geile Bernie
Ik had nog geen OP omdat ik de bron OP nog niet hadquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef peristilius het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Frankeinstein het volgende:
maak er alvast 100, dan hoeven we het volgend jaar al geen nieuwe SC's meer maken![]()
Thomperquote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef taart het volgende:
[..]
daarmee maak je het niet goed![]()
je hebt mijn naam ook weggehaald![]()
hij bedoelt dat figuur, niet jouquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
I ertussen svp.. Frankeinstein wordt het dan![]()
De K is van Kapibar, al schrijf je dat met een C, en kwarktaart, maar dan zonder de kwark maar met de smulfactor.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef taart het volgende:
[..]
nu sta ik er nog maar 1 keer in, wel op een mooie plek![]()
2 keer nu dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
De K is van Kapibar, al schrijf je dat met een C, en kwarktaart, maar dan zonder de kwark maar met de smulfactor.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valentijnsmeet bij Roy vanavond, en Lani is de VIP.![]()
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdquote:Op maandag 13 februari 2006 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat klinkt mij als muziek in de oren.
Was ik ook uitgenodigdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdDe VIP treatment gaat overigens de hele nacht door, waar de gewone gasten om een uurtje of 21 weer naar huis mogen
Tuurlijk, maar je bent geen VIPquote:
Thompers schuldquote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef capibar het volgende:
Geht schnell!
Oeh, cheil hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei natuurlijk uitgenodigdDe VIP treatment gaat overigens de hele nacht door, waar de gewone gasten om een uurtje of 21 weer naar huis mogen
Ik sta niet in het ABC, doos.quote:
Ik vind vooral het GAM SC plaatje tofquote:
daar ben ik verantwoordelijk voorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik sta niet in het ABC, doos.
anderhalve satéschnitzel later....quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind vooral het GAM SC plaatje tof
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef mordradead het volgende:
Nee
Vanavond wel sport, geen fitness... morgen weer fitnessquote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zeg Douwe, gaat u vanavond nog fitnessen![]()
Doosquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik sta niet in het ABC, doos.
Oh, slet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar ben ik verantwoordelijk voor
dat jij er niet in staat dat
Ik zag het op school ja, maar op mijn eigen TFT-scherm zie ik dat niet dus vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
anderhalve satéschnitzel later....
IK ook, moet ik even de rest ook (de consoles enzo daar de witte achtergrond weg halen
Je weet toch dat ik van je houd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
DoosNee, nu kom je er al helemaal niet in
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je houd.
Ik kan het trouwens zelf zo editen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |