Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.quote:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
@Plato: Ik wil best je lijsttrekker of zelfs premier worden, maar dan moet je me natuurlijk wel gewoon lekker mn gang laten gaan met je jongere medestudenten!![]()
oiquote:
Dat klopt, maar dat gaat vanzelf wel weer over.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Nu heb je iedereen afgeschrikt!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Pheno het volgende:
boe
Dat klopt! Ik probeer het zoveel mogelijk aan de kant te zetten, maar ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat dat gewoon heel moeilijk gaat. Ik kan het wel blijven ontkennen, maar er is toch een soort van wens of verlangen. Dat kan wat mij betreft variëren van eens wat aanklooien/one-night stands tot iets heel leuks met een super leuke meid. Ik ben soms erg jaloers op mensen die het wel voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Ja maar... Valentijn enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.![]()
Bed (qua mannen, dan hé)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Waarin?
Toen net was je nog tegen Valentijn.quote:
Zullen we het verschil tussen geheime liefde en verboden liefde nog een keer doorlopen?quote:
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoe ik het zoveel mogelijk aan de kant kon zetten. Ik denk dat er geen dag voorbij gaat dat ik er op één of andere manier wel weer (al is het maar even) aan denk of ermee geconfronteerd wordt.
Maar toen had nog niemand me gevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
Toen net was je nog tegen Valentijn.![]()
Je geeft graag les?quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik ben ook constant bezig op mezelf te letten tijdens conversaties enzo. Steeds opnieuw betrap ik mezelf erop dat ik gewoon niet goed bezig ben in gesprekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.
Maar dit is wel van een heel koude grond gepsychologiseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |