quote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef een VWO-er het volgende:
Je hebt slim en intilligent. Mensen op VWO zijn slim, ze kunnen veel leren in korte tijd. Wil niet zeggen dat ze ook intilligent zijn. Als ik mijn oude VWO klas vergelijk met mijn vrienden van VMBO niveau, weet ik wel wie er verstandiger en meer intilligent zijn.
Opleiding zegt niks over je karakter, je hebt gewoon geluk dat je net die paar vakken beter kunt leren.
Eenschquote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
VWO-ersverkapt stelletje mongolen daar op school.
Ik ben van mening dat dat gewoon een stel omhoog getrapte hangjongeren zijn die denken dat ze slim zijn of kunnen leren
BAHVWO
nee man, dan krijg je nóg meer alfavakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Aurelianus het volgende:
Gymnasium boven alles.
deze; .quote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef Molluck het volgende:
Ok wat is nu je punt?
Daarom haat ik ze ook.quote:Die VWO'er maakt 1 keer een fout terwijl een VMBO'er een fout maakt tegen elke werkwoordsvorm? Je ontkracht je eigen topic.
Het is dus een soort afgunst?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
deze; .
[..]
Daarom haat ik ze ook.
open er een topic over.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef -jos- het volgende:
Misschien heeft ie wel dyslexie ofzo, er zijn veel betere dingen om je aan te ergeren![]()
Kennis is macht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef Fatality het volgende:
nee man, dan krijg je nóg meer alfavakken
op mijn school bestond het VWO vooral uit meer van hetzelfde maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef Deetch het volgende:
Goed kunnen leren zegt niets over je intelligentie. Verbanden kunnen leggen zegt veel meer. Op VWO leer je dit laatste op HAVO en lager ligt de nadruk vooral op feitenkennis.
Gymnasiasten vind ik (jaja, ik ben heeel oud) dan wel weer enge VWO-ers. Maar toch, het klinkt wel vetquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oh, en quidquid latine dictum sit altum viditur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |