Google doet wonderen, voor mij is het zweverig gedoe.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:
Het zou leuk zijn als je voor de mensen die de term niet kennen aan je openings post toevoegt wat het ongeveer is.![]()
Ik weet er zelf te weinig van om er iets over te zeggen. Het schijnt zowel een plaats voor opgestegen Meesters te zijn als een geestestoestand. Het zou vele malen effectiever zijn dan reiki (waar ikzelf de tweede graad in heb) en je zou op eenvoudige manier gidsen kunnen oproepen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:
Het zou leuk zijn als je voor de mensen die de term niet kennen aan je openings post toevoegt wat het ongeveer is.![]()
Ey retep, tijdje geleden sinds ik je zag op TTC. Ik wist niet dat je ook in TRU postte.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef RetepV het volgende:
"en is daar een verlenging op door"
"Het is krachtiger als reiki dus"
"om energetich te reinigen"
Oh, gezien deze taalfouten (stijlfouten heb ik het nog niet eens over) is het een typisch iets van de maatschappelijk omhoog gevallen lagere klasse. Laat dus maar.
Als je jezelf niet kunt verbeteren met werkelijke kennis, kan je altijd nog met zweverige kennis interessant lijken.
Ik weet dat reiki dat niet isquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef harryharry het volgende:
[..]
Google doet wonderen, voor mij is het zweverig gedoe.
Tot zover is het gelijk aan reiki.quote:hamballah Reiki – Multi Dimensional Healing
Shamballah draagt het originele Reiki in zich en is daar een verlenging op door toevoeging van nieuwe energien. Het is evenals reiki pure liefdesenergie die door je hartchakra gaat en je kunt doorgeven om jezelf en anderen te helen. Het is krachtiger als reiki dus een behandeling kost minder tijd en kan goedkoper aangeboden worden. Jij bent niet de heler, maar mag zorgen dat de energie gebruikt & uitgedragen wordt voor heling op fysiek, metaal, emotioneel en uiteindelijk ook spiritueel niveau; dat noemen we Healer-Facilitator.
Ik wist niet dat Shamballah ook van graden gebruik maakt? Ik heb wel eens gehoord dat Usui 300 symbolen zou hebben ontdekt, maar er slechts een paar zou hebben doorgegeven omdat de rest te krachtig zou zijn.quote:Je kunt Shamballah ook gebruiken om energetich te reinigen, de werking van het 3e oog – kristallen – essences e.d. te verhogen, groepsprocessen te ondersteunen, voedsel e.d. te zegenen, je intuitieve vermogens meer aan te spreken en samen te werken met fijnstoffelijke energieen, Lichtmeesters & Engelen.
Om de Shamballah inwijdingen te ondergaan hoef je er slechts voor open te staan…..
· 1e graad; deze inwijding is geschikt voor alle leeftijden en opent jou als energiekanaal om op directe wijze de Shamballah multi dimensionale helende energie door te geven d.m.v. handoplegging.
· 2e graad; je krijgt nieuwe symbolen binnen je bereik en kunt nu ook energie sturen op afstand, niet alleen naar mensen,dieren & planten maar ook naar plaatsen & situaties.
· 3e graad ook wel selfmastering genoemd omdat je het meesterschap over jezelf en je leven gaat ontwikkelen; weer uitbreiding van symbolen, je leert samenwerken met gidsen & ondersteunende teams en mag beginnen met inwijdingen voor de 1e graad.
· 4e graad = masterschap; je hebt uiteindelijk 352 symbolen tot je beschikking, kunt nu ook spiritueel helen en mag inwijdingen op alle 4 de niveaus verzorgen.
Bah, zeg. Ikzelf ontdek vaak fouten overal en ben goed in spelling. Ik ben dan ook een echte ziekelijke verbeteraar. Maar waarom doe jij zo verwaand en wimpel je het dan meteen af als onzin? Kortzichtig hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef RetepV het volgende:
"en is daar een verlenging op door"
"Het is krachtiger als reiki dus"
"om energetich te reinigen"
Oh, gezien deze taalfouten (stijlfouten heb ik het nog niet eens over) is het . Laat dus maar.
Als je jezelf niet kunt verbeteren met werkelijke kennis, kan je altijd nog met zweverige kennis interessant lijken.
En dit is ook geen sterke argumentatie. Buitenlanders, slaven, kabinet, pils, spelcomputer.quote:Slechts gewenning, dat is wat het is. Buitenlanders werden vroeger ook als slaven gedreven. Nu ziet het kabinet ze het liefst bij me op de bank met een pils. Serieus gezien..
Doe es 'as usual', ga je vermaken achter je spelcomputer ofzo.
1. Fijnstof is ongezond.quote:en samen te werken met fijnstoffelijke energieen, Lichtmeesters & Engelen.
Fijnstof is een hype. zo'n 60% van de nederlandse fijnstof heeft een natuurlijke bron. En met natuurlijk bedoel ik niet het verbranden van fossiele brandstoffen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
Fijnstof hebben we al jaren en komt vrij inde natuur voor. Tegenwoordig is het een hype van de regering om zoveel mogelijk autootje te pesten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
2. Dat zeg jijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Mooi. Dan kun jij me vast vertellen wat 'fijnstoffelijke energieen' zijn?
Ron Brandsteder is een showmaster die best redelijk is. Ken je Henny Stoel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Engelen bestaan niet? Heet jij Ron Brandsteder? Noem ze gidsen, noem ze begeleiders, noem ze engelen, maar zo te horen: you aint seen nothing yet (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |