abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35040188
Heeft iemad ooit wel eens gehoord van Shamballah danwel daar ervaringen mee? Volgens de ingewijden moet het iets geweldigs zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35040395
Ja, mijn opa houdt zich ermee bezig, net als met reiki
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35040670
De shambaballen shamba?

sorry, couldn't resist
pi_35040700
Het zou leuk zijn als je voor de mensen die de term niet kennen aan je openings post toevoegt wat het ongeveer is.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35041564
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:
Het zou leuk zijn als je voor de mensen die de term niet kennen aan je openings post toevoegt wat het ongeveer is.

Google doet wonderen, voor mij is het zweverig gedoe.

hamballah Reiki – Multi Dimensional Healing

Shamballah draagt het originele Reiki in zich en is daar een verlenging op door toevoeging van nieuwe energien. Het is evenals reiki pure liefdesenergie die door je hartchakra gaat en je kunt doorgeven om jezelf en anderen te helen. Het is krachtiger als reiki dus een behandeling kost minder tijd en kan goedkoper aangeboden worden. Jij bent niet de heler, maar mag zorgen dat de energie gebruikt & uitgedragen wordt voor heling op fysiek, metaal, emotioneel en uiteindelijk ook spiritueel niveau; dat noemen we Healer-Facilitator. Je kunt Shamballah ook gebruiken om energetich te reinigen, de werking van het 3e oog – kristallen – essences e.d. te verhogen, groepsprocessen te ondersteunen, voedsel e.d. te zegenen, je intuitieve vermogens meer aan te spreken en samen te werken met fijnstoffelijke energieen, Lichtmeesters & Engelen.

Om de Shamballah inwijdingen te ondergaan hoef je er slechts voor open te staan…..

· 1e graad; deze inwijding is geschikt voor alle leeftijden en opent jou als energiekanaal om op directe wijze de Shamballah multi dimensionale helende energie door te geven d.m.v. handoplegging.

· 2e graad; je krijgt nieuwe symbolen binnen je bereik en kunt nu ook energie sturen op afstand, niet alleen naar mensen,dieren & planten maar ook naar plaatsen & situaties.

· 3e graad ook wel selfmastering genoemd omdat je het meesterschap over jezelf en je leven gaat ontwikkelen; weer uitbreiding van symbolen, je leert samenwerken met gidsen & ondersteunende teams en mag beginnen met inwijdingen voor de 1e graad.

· 4e graad = masterschap; je hebt uiteindelijk 352 symbolen tot je beschikking, kunt nu ook spiritueel helen en mag inwijdingen op alle 4 de niveaus verzorgen.
There's no place like 127.0.0.1
pi_35042029
Mijn opa mag zich geloof ik reiki / shamballahmaster noemen. Ik heb me er nooit echt in verdiept....
pi_35042099
"en is daar een verlenging op door"
"Het is krachtiger als reiki dus"
"om energetich te reinigen"

Oh, gezien deze taalfouten (stijlfouten heb ik het nog niet eens over) is het een typisch iets van de maatschappelijk omhoog gevallen lagere klasse. Laat dus maar.

Als je jezelf niet kunt verbeteren met werkelijke kennis, kan je altijd nog met zweverige kennis interessant lijken.
pi_35042129
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:

Ik weet er zelf te weinig van om er iets over te zeggen. Het schijnt zowel een plaats voor opgestegen Meesters te zijn als een geestestoestand. Het zou vele malen effectiever zijn dan reiki (waar ikzelf de tweede graad in heb) en je zou op eenvoudige manier gidsen kunnen oproepen.

Omdat ik dit een interessant gegeven vind ben ik op zoek naar mensen die hier iets meer vanaf weten. Het is iets van de nieuwe tijd en dus echt nog vrij nieuw.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35042181
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef RetepV het volgende:

Oh, gezien deze taalfouten (stijlfouten heb ik het nog niet eens over) is het een typisch iets van de maatschappelijk omhoog gevallen lagere klasse. Laat dus maar.

Als je jezelf niet kunt verbeteren met werkelijke kennis, kan je altijd nog met zweverige kennis interessant lijken.
Ey retep, tijdje geleden sinds ik je zag op TTC. Ik wist niet dat je ook in TRU postte.
pi_35042406
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef harryharry het volgende:

[..]

Google doet wonderen, voor mij is het zweverig gedoe.
Ik weet dat reiki dat niet is
quote:
hamballah Reiki – Multi Dimensional Healing

Shamballah draagt het originele Reiki in zich en is daar een verlenging op door toevoeging van nieuwe energien. Het is evenals reiki pure liefdesenergie die door je hartchakra gaat en je kunt doorgeven om jezelf en anderen te helen. Het is krachtiger als reiki dus een behandeling kost minder tijd en kan goedkoper aangeboden worden. Jij bent niet de heler, maar mag zorgen dat de energie gebruikt & uitgedragen wordt voor heling op fysiek, metaal, emotioneel en uiteindelijk ook spiritueel niveau; dat noemen we Healer-Facilitator.
Tot zover is het gelijk aan reiki.
quote:
Je kunt Shamballah ook gebruiken om energetich te reinigen, de werking van het 3e oog – kristallen – essences e.d. te verhogen, groepsprocessen te ondersteunen, voedsel e.d. te zegenen, je intuitieve vermogens meer aan te spreken en samen te werken met fijnstoffelijke energieen, Lichtmeesters & Engelen.

Om de Shamballah inwijdingen te ondergaan hoef je er slechts voor open te staan…..

· 1e graad; deze inwijding is geschikt voor alle leeftijden en opent jou als energiekanaal om op directe wijze de Shamballah multi dimensionale helende energie door te geven d.m.v. handoplegging.

· 2e graad; je krijgt nieuwe symbolen binnen je bereik en kunt nu ook energie sturen op afstand, niet alleen naar mensen,dieren & planten maar ook naar plaatsen & situaties.

· 3e graad ook wel selfmastering genoemd omdat je het meesterschap over jezelf en je leven gaat ontwikkelen; weer uitbreiding van symbolen, je leert samenwerken met gidsen & ondersteunende teams en mag beginnen met inwijdingen voor de 1e graad.

· 4e graad = masterschap; je hebt uiteindelijk 352 symbolen tot je beschikking, kunt nu ook spiritueel helen en mag inwijdingen op alle 4 de niveaus verzorgen.
Ik wist niet dat Shamballah ook van graden gebruik maakt? Ik heb wel eens gehoord dat Usui 300 symbolen zou hebben ontdekt, maar er slechts een paar zou hebben doorgegeven omdat de rest te krachtig zou zijn.
pi_35042716
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef RetepV het volgende:

Oh, gezien deze taalfouten (stijlfouten heb ik het nog niet eens over) is het . Laat dus maar.

Bah, zeg. Ikzelf ontdek vaak fouten overal en ben goed in spelling. Ik ben dan ook een echte ziekelijke verbeteraar. Maar waarom doe jij zo verwaand en wimpel je het dan meteen af als onzin? Kortzichtig hoor.
En waar haal je deze tekst vandaan? Trouwens, wanneer iemand taalkundig niet perfect is, zit diegene er natuurlijk compleet naast en is vast achterlijk? 'een typisch iets van de maatschappelijk omhoog gevallen lagere klasse'. Wil jij zelf niet een beetje te graag interessant doen, met je superioriteitsgevoel? Een prima instelling, hurray for you!
pi_35056227
Okee, nu weer terug naar shamballah. Iemand?
pi_35062905
Voor degenen die geinteresseerd zijn in 'het Shambala van de opgestegen meesters' raad ik het boek: Het geheim van shambala aan van James Redfield. De boekenreeks van deze schrijver was in zijn tijd wat de reeks van Neal Donald Walsh in onze tijd is, aldus sommige recensies.
De inhoud van het boek komt voor een buitenstaander vrij onrealistisch over, en ik ben er nog steeds niet achter of het geheel echt gebaseerd is op de realiteit van waargebeurde avonturen van de schrijver in Tibet of op de realiteit zoals hij die zichzelf graag voorstelt.
Vooralsnog houd ik een antwoord open. Maargoed, the sky is the limit..

In deze intrigerende roman neemt James Redfield de lezers mee naar Tibet, op zoek naar het elfde inzicht.
Het geheim van Shambala is het vervolg op het avontuur dat begon in de 'Celestijnse belofte' en doorliep in het 'Tiende inzicht'. Dit schitterdende boek begint met een zoektocht naar de legendarische Tibetaans-boeddhistische utopia Shambala (Shangri-La), een magische plek die niet alleen werkelijk bestaat, maar ook voorbeschikt is om in onze tijd gevonden en begrepen te worden.
Met deze zoektocht naar het Elfde inzicht heeft James Redfield, die miljoenen mensen over de hele wereld heeft beroerd met zijn celestijnse boeken, de zoektocht naar een mysterieuze, heilzame plaats beschreven.
Nostra operatio est naturam mutation
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:28:28 #14
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063013
De naam alleen al zou je duidelijk moeten maken dat je er, serieus gezien, ver van moet blijven als je vatbaar bent voor dit soort onzin... "Shamballah". .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35063289
Ej kerel volgens mij proberen we hier enigzins inhoudelijk te reageren in plaats van af te geven op de naamgeving van iets. Ik heb de naam ook niet gekozen,, maar 'serieus gezien' is het afgeven op de naam geen noemenswaardig pleidooi om je ver van zoiets af te houden. Tenminste niet voor mij. Sommigen leven schijnbaar nog steeds met de het idee dat iets nieuws, helemaal wanneer de naam of de uiterlijke kenmerken niet aanstaan, alleen maar gevaarlijk kan zijn.
Slechts gewenning, dat is wat het is. Buitenlanders werden vroeger ook als slaven gedreven. Nu ziet het kabinet ze het liefst bij me op de bank met een pils. Serieus gezien..
Doe es 'as usual', ga je vermaken achter je spelcomputer ofzo.
Nostra operatio est naturam mutation
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:47:57 #16
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063384
Je pleidooi nodigt niet uit tot verder onderzoek in de materie.
Maar kom eens met een paar succesverhalen, zou ik zeggen. Toon eens wat aan in plaats van deze verdediging van een lege huls.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:51:24 #17
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063434
quote:
Slechts gewenning, dat is wat het is. Buitenlanders werden vroeger ook als slaven gedreven. Nu ziet het kabinet ze het liefst bij me op de bank met een pils. Serieus gezien..
Doe es 'as usual', ga je vermaken achter je spelcomputer ofzo.
En dit is ook geen sterke argumentatie. Buitenlanders, slaven, kabinet, pils, spelcomputer.

Leer ermee leven dat "Shamballah" in een wereld van feiten niet klinkt als een betrouwbare leer.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:55:52 #18
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063509
quote:
en samen te werken met fijnstoffelijke energieen, Lichtmeesters & Engelen.
1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
pi_35064418
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:55 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
Fijnstof is een hype. zo'n 60% van de nederlandse fijnstof heeft een natuurlijke bron. En met natuurlijk bedoel ik niet het verbranden van fossiele brandstoffen.

Verder deel ik je mening over zaken zoals reiki, shamballah en andere 'verlichte' wegen. Leuk voor de mensen die er in geloven. Maar er is geen wetenschappelijke / sociaal culturele grondslag. En je verzand al snel in een wellus nietus. Net als die magneet verkoper van Tinneke de Nooy, wetenschappelijk bewezen dat dergelijke amuletten niet werken, weder woord van die 'genezer' toon maar aan dat het niet werkt.

bla die bla die bla, geen steek verder.
There's no place like 127.0.0.1
pi_35066902
quote:

[..]

1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
Fijnstof hebben we al jaren en komt vrij inde natuur voor. Tegenwoordig is het een hype van de regering om zoveel mogelijk autootje te pesten.

Engelen bestaan niet? Heet jij Ron Brandsteder? Noem ze gidsen, noem ze begeleiders, noem ze engelen, maar zo te horen: you aint seen nothing yet. Maar dat is ook niet erg, jij komt er alleen wat later achter.

Het gaat er me niet om of jij erin gelooft, ik heb gevraagd of iemand meer informatie of ervaringen heeft. Slap "het is onzin want het is niet bewezen" gelul is hier derhalve niet op zijn plaats. Daar zijn andere topics over.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:09:00 #21
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35069244
Mooi. Dan kun jij me vast vertellen wat 'fijnstoffelijke energieen' zijn?
pi_35070046
quote:

[..]

1. Fijnstof is ongezond.
2. Engelen bestaan niet.
2. Dat zeg jij
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:47:12 #23
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35070299
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

2. Dat zeg jij
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Mooi. Dan kun jij me vast vertellen wat 'fijnstoffelijke energieen' zijn?
pi_35070424
Fijnstoffelijke energie? Geen idee, ik heb me daar nooit zo mee bezig gehouden. Eens kijken of ik wat kan opzoeken erover.
Ah, ik heb iets gevonden
Het heeft dus alles te maken met je chakra's...schijnt
(Chakra’s zijn energie en bewustzijnscentra in het menselijk lichaam)

http://www.spiritlight.nl/NatGen/Chakra/Algemeen/Algemeen.htm

pi_35070478
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Engelen bestaan niet? Heet jij Ron Brandsteder? Noem ze gidsen, noem ze begeleiders, noem ze engelen, maar zo te horen: you aint seen nothing yet (...)
Ron Brandsteder is een showmaster die best redelijk is. Ken je Henny Stoel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')