Alleen mensen die zo smal zijn als een gemiddeld grassprietje denken er zo over omdat ze zich schamen voor hun lichaam waarbij fitnessen geen verschil maaktquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Was het geen naaktfitnessen dan?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef PsyCha het volgende:
[..]. Denk je nou echt dat ik zin heb om al die vadsige wijven naakt te zien?
He, gatver!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kon je niet gewoon je broek aanhouden dan?
Ik heb dat ook wel eens gehad en heb mn spijkerbroek maar aangehouden. Geen probleem hoor.
Beter dan in een string gaan fitnessen.![]()
Die broek ging daarna wel meteen de wasmachine in.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Alleen mensen die zo smal zijn als een gemiddeld grassprietje denken er zo over omdat ze zich schamen voor hun lichaam waarbij fitnessen geen verschil maakt![]()
Dat is ook een klacht. Anders was ik niet zo vroeg wakker geworden.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar wat ik me nou afvraag: wat heeft het feit dat het druk was, er mee te maken heeft dat jij je trainingsbroek vergeten bent?
Ja iddquote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef 2609 het volgende:
jah je kan over alles wel een topic gaan openen maar dan blijven we bezig
nee maar dat is wel kut... moet je de hele tijd wachten met oefeningen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar wat ik me nou afvraag: wat heeft het feit dat het druk was, er mee te maken heeft dat jij je trainingsbroek vergeten bent?
En dat zeg jij? Met de volgende topics?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef 2609 het volgende:
jah je kan over alles wel een topic gaan openen maar dan blijven we bezig
ik neem al genoegen met het feit dat hij nog normaal nederlands typte.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Met de volgende topics?
Kloonroepers
domme lucky luke
mensen die weblogs bijhouden over zichzelf
Postachtervolgers
autotrader autogids
mensen die je berichten quoten en dan veranderen
mensen die hetzelfde doen als waar je in een topic over...
verliefd op een lelijk meisje
Waarvan ook nog eens zo'n beetje alles dicht? Gast, zielig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |