jij bent echt een zeiknerdquote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef 2609 het volgende:
Hebben jullie daar ook zo een hekel aan? Niet alleen als het tegen mij gericht is maar ook als het tegen anderen gezegd wordt. Dit zonder ook maar een enkel bewijs of goede onderbouwing.
Ik kan wel een paar voorbeelden laten zien als daar vraag naar is maar ik denk dat diegene waaraan dit bericht gericht is wel weten over wie het gaat dus lijkt het me overbodig om namen te noemen.
Wat hij zegtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jij bent echt een zeiknerd
wanneer tief je eens op van KLB/Fok!
kutkloon
true.. sooo truequote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jij bent echt een zeiknerd
wanneer tief je eens op van KLB/Fok!
kutkloon
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef NJ het volgende:
Dat probleem hebben klonen wel vaker.
Jij bent gewoon een niet serieus te nemenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef 2609 het volgende:
Hebben jullie daar ook zo een plezierl van? Niet alleen als het tegen mij gekloond is maar ook als het tegen anderen gezegd wordt. Dit zonder ook maar een enkel bewijs of goede onderbouwing.
Ik kan wel een paar voorbeelden laten zien als daar vraag naar is maar ik denk dat diegene waaraan dit bericht gericht is wel weten over wie het gaat dus lijkt het me overbodig om namen te noemen.
Clownkoegothicquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een niet serieus te nemen/
/
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |