Ik vond het wel interessant. Het was erg leerzaam.quote:
Dan weet ik niet op welke clipquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een parodie op een bestaande clip...
Dat je primair jezelf moet zijn ipv primair stressen wat anderen daarvan zouden vinden. Dwz, dat haal ik uit Joey's woorden volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb de clip van Blink 182 gezien. Het is een aparte doch vermakelijke clip. Maar wat is nu de boodschap die ik eruit moet halen
Many days dan? 370+ is niet weinig tenslottequote:
een van de eerste van de backstreet boysquote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan weet ik niet op welke clip![]()
*checkt datum*quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Many days dan? 370+ is niet weinig tenslotte.
Ik ben tevreden dat ik dat niet wistquote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een van de eerste van de backstreet boys
Gelukkig ken ik die allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Bedenk je trouwens ook dat ik al veel te laat ben met dit gedoequote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Many days dan? 370+ is niet weinig tenslotte.
Als ik dat met je eens zou zijn wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedenk je trouwens ook dat ik al veel te laat ben met dit gedoe
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben tevreden dat ik dat niet wist.
Zo is t absoluut niet bedoeld. Ik wil dr meer mee zeggen dat je je leven moet leiden zoals je zelf wilt. Ik hou ook niet van zuipen en dat soort dingen, maar noem degene die t wel doen geen paupers. Ik vind je een grotere pauper als je in je 1tje oud en nieuw 'viert'.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, als je zo onvolwassen bent dat je je volwassenheid niet anders voor kan stellen dan als keurslijf kan ik me hier wel iets bij voorstellen.
Graag gedaan!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond het wel interessant. Het was erg leerzaam.![]()
Heemskerkse kermis hier in de regio. Ge-luk-kig dat ik daar vrij ver vanaf woon . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Hier hebben we gelukkig geen carnaval.
Helaas wel Leidens ontzet, dat is minstens zo erg.![]()
Zou het goed staan in mijn artikel over lekkende ambtenaren?quote:
Je bent het dus niet met me eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik dat met je eens zou zijn wel.
Toen ik in Tilburg studeerde heb ik me daar zonder een studentenvereniging prima thuisgevoeld. Denk ook dat het grotendeels aan je eigen aard ligt. Ik ben niet zo van de groepswerking, maak liever mijn eigen kringetje.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zich zijn het best nuttige instituten om een 18-jarige die pas het ouderlijk huis verlaten heeft zich eerder thuis te laten voelen in zijn nieuwe stad. Het is sowieso een manier om mensen te leren kennen, maar ik betwijfel of die contacten op den duur blijven bestaan. Het heeft immers toch iets van "verplicht gezellig doen" en dat gaat denk ik na enige tijd toch vervelen.
preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo is t absoluut niet bedoeld. Ik wil dr meer mee zeggen dat je je leven moet leiden zoals je zelf wilt. Ik hou ook niet van zuipen en dat soort dingen, maar noem degene die t wel doen geen paupers. Ik vind je een grotere pauper als je in je 1tje oud en nieuw 'viert'.
Overigens gaat t volwassen zijn me prima af, alleen vind ik niet dat volwassen zijn moet betekenen dat je je jongens streken moet verleren.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou het goed staan in mijn artikel over lekkende ambtenaren?![]()
Idd helemaal wat ik bedoel. Jezelf accepteren voordat anderen je accepteren. Hoe kunnen anderen naar je kijken als je jezelf niet eens interessant genoeg vindt. Je moet niet veranderen je moet juist jezelf vinden en daar blij mee proberen te zijn. Niets is leuker dan iemand die van zichzelf houdt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je primair jezelf moet zijn ipv primair stressen wat anderen daarvan zouden vinden. Dwz, dat haal ik uit Joey's woorden volgens mij.
Haal je nu niet studievereniging en studentenvereniging door elkaar in de eerste zin van je tweede paragraaf?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik in Tilburg studeerde heb ik me daar zonder een studentenvereniging prima thuisgevoeld. Denk ook dat het grotendeels aan je eigen aard ligt. Ik ben niet zo van de groepswerking, maak liever mijn eigen kringetje.
In Amsterdam ben ik wel even lid geweest van een studentenvereniging, maar dat was vooral vanwege de 10% korting op studieboeken.
De keren dat ik een bijeenkomst heb bijgewoond zijn op één door een vuurwerkramp verwoeste hand te tellen.
Neh... Het is allemaal terug te vinden in artikel 34 van de Vreemdelingenwet 2000, alleen dan vrij vertaald in mijn eigen woorden, dus op zich niets nieuws (godzijdank!).quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Zou het goed staan in mijn artikel over lekkende ambtenaren?![]()
Zo is het wel vrij makkelijk te lezen.quote:
Eens. Aangezien ik dat niet aan een leeftijd koppel heb ik dus bij een nummer wat daar wel specifiek over gaat eerder de neiging om dat uit te leggen als volwassen vs. onvolwassen. Alsof je vanaf een bepaalde leeftijd plotseling in een keurslijf moet vallen.quote:Overigens gaat t volwassen zijn me prima af, alleen vind ik niet dat volwassen zijn moet betekenen dat je je jongens streken moet verleren.
Kun je zien hoezeer ik me in die materie heb verdieptquote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Haal je nu niet studievereniging en studentenvereniging door elkaar in de eerste zin van je tweede paragraaf?
nee dat is een ander nr van blink... All the small thingsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het echte liefdequote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als we voor de echte liefde gaan en trouwen op huwelijkse voorwaarden!![]()
owja sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee dat is een ander nr van blink... All the small things
Ik zet vooral in op het kapitaal van je ouders!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef vibri het volgende:
En ik zou niet willen dat jij er met mijn kapitaal vandoor gaat he
Dat lukt mij nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Sociaal doen is overrated![]()
Total domination is the bomb![]()
Dat lijkt me duidelijk. Je hangt je veel te hard vast aan zelfgestelde deadlines waarop je resultaat geboekt moet hebben. Dat zorgt er iedere keer dat je denkt aan hoe de deadlines dichterbij gekomen zijn voor dat je erover gaat stressen, waardoor je slechter in je vel zit, en dus minder resultaat boekt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met me eens
Hoe is het eigenlijk met die vader van die huisgenote afgelopen?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet
Face it: sociaal gezien ben ik gewoon een onhandige hark![]()
![]()
Ah, dat kapitaal dat ze nu aan het opmaken zijn tijdens hun 4-jarige wereldreis?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet vooral in op het kapitaal van je ouders!![]()
klinkt heel stom (en nee dit is echt geen sneaky poging je te vermoordenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb een vervelend soort van oorpijn
Ik hoop dat het snel over is
Ik maak me nog geen zorgen zolang hun onroerend goed uit box 3 nog niet in de verkoop staat!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Ah, dat kapitaal dat ze nu aan het opmaken zijn tijdens hun 4-jarige wereldreis?
Dat is waar... Het komt ook denk ik vooral omdat ik het me zo aantrek dat anderen het wel allemaal super goed voor elkaar hebben en ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Je hangt je veel te hard vast aan zelfgestelde deadlines waarop je resultaat geboekt moet hebben. Dat zorgt er iedere keer dat je denkt aan hoe de deadlines dichterbij gekomen zijn voor dat je erover gaat stressen, waardoor je slechter in je vel zit, en dus minder resultaat boekt.
Jij ook al ??quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Face it: sociaal gezien ben ik gewoon een onhandige hark![]()
![]()
Gooi die frituurpan dus maar aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
klinkt heel stom (en nee dit is echt geen sneaky poging je te vermoorden) maar wat olie een beetje warm laten worden en er in laten lopen even... dat wil soms nog wel eens helpen
Goed, er staat nu een nieuwe afspraak, maar die kan ik gewoon prima nakomen. Vervelender zou het zijn geweest als het mis liep, maar dit was goed in ordequote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die vader van die huisgenote afgelopen?
Het is niet direct geruststellend dat jij daar wel direct aan denktquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef liefie_ het volgende:
(en nee dit is echt geen sneaky poging je te vermoorden)
echt anderen hebben het niet zo goed voor elkaar als ze mensen willen laten geloven hoor...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is waar... Het komt ook denk ik vooral omdat ik het me zo aantrek dat anderen het wel allemaal super goed voor elkaar hebben en ik niet. Je wordt er toch regelmatig mee geconfronteerd
.
Liefst zou ik me ook zo min mogelijk druk maken...![]()
Dat is in ons geval niet zo verstandigquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gooi die frituurpan dus maar aan.![]()
Hangt er dan oa weer vanaf wanneer we gaan samenwonen he?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak me nog geen zorgen zolang hun onroerend goed uit box 3 nog niet in de verkoop staat!
Dat mag dan wel zo zijn, maar je hoort altijd zoveel blije verhalen over rondneuken en relaties en verschillende meiden gehad hebben enzovoorts dat de moed toch wel in je schoenen zinkt na verloop van tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt anderen hebben het niet zo goed voor elkaar als ze mensen willen laten geloven hoor...
alleen al als de mensen in dit topic eerlijk zouden zijn geloof ik dat er weinig zijn die 100% tevreden met zichzelf en hun leven zijn hoor...
en de helft is gewoon gestoord![]()
We hebben wel een frituurpan, mara die gebruiken we nooit omdat we liever even naar de snackbar om de hoek lopen. Soms wil een nieuwe huisgenoot het nog wel eens proberen, maar voor zijn gezondheid is dat doorgaans geen aanrader.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is in ons geval niet zo verstandig. Je kunt de bodem al niet meer zien
zoals het hoort overigens
Van anderen in het algemeen of van de mensen in dit topic?quote:
klonten zijn okquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is in ons geval niet zo verstandig. Je kunt de bodem al niet meer zien
zoals het hoort overigens
liefie is ook maar een schuilnaamquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet direct geruststellend dat jij daar wel direct aan denkt.
Over twee maanden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Hangt er dan oa weer vanaf wanneer we gaan samenwonen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |