Joh!!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
bij mijn jaartelling stopt februari meestal op de 28e.
of de 29e, maar nooit de 31e!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Biogarde het volgende:
Meet verhaal
Puik idee, die mag niet ontbekenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef MiestOr het volgende:
Nodig onze kankerkachelvriend ook uit
geen dank, geen dank!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef Donnie.Darko het volgende:
Bedankt voor het verpesten van het topic McDavid/.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuke datum Biogarde![]()
Dan kan ik niet .
wil je erover praten??quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik droomde laatst over Kankerkachel Kees
hij zal wel komenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Puik idee, die mag niet ontbeken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef remlof het volgende:
ik kom wel, heb nog helemaal niks staan op 31 feb
Ik kom alleen als deze dames act de presence geven...quote:
ik zie Maikuuul liever zn slip aanhoudenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Moeten alle spelletjes nakend?
Dan heb ik hier wel een paar voorstellen![]()
[afbeelding]
Misschien dat Maikuuul naakt kan slippen![]()
Dus je komt ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef NJ het volgende:
Ik wil het café om 20.05 wel op slot tyfen vanwege de baggerbende binnen.
Ik wilde net vragen, wie komt de slotjes zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef NJ het volgende:
Ik wil het café om 20.05 wel op slot tyfen vanwege de baggerbende binnen.
Ik pleur er een slot op en ga weer verder. The usual dus.quote:
Ja, maar je moet wel eerst "het topic lezen" om te weten of het bagger is, dus je kan net zo goed even een biertje en een frikandel komen nuttigen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik pleur er een slot op en ga weer verder. The usual dus.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel eerst "het topic lezen" om te weten of het bagger is,
Hee! Sommige threadstarters zijn ook in staat goede topics te openen hoor! Hoewel ik het met je eens ben dat sommige users inderdaad altijd garant staan voor bagger.quote:
Nooit altijd. Zelfs Dribbel_ heeft een TTT op z'n naam staan.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hee! Sommige threadstarters zijn ook in staat goede topics te openen hoor! Hoewel ik het met je eens ben dat sommige users inderdaad altijd garant staan voor bagger.![]()
Als dit het toppunt van je humor is, wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Aparteling het volgende:
Wie zie je graag? Iedereen behalve mij zeker (inkoppertje, ik denk ik doe het zelf even)
heb je tubgirl nog uitgenodigd?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Biogarde het volgende:
Kom op jongens, het moet een leuk feest worden![]()
Er worden poncho's uitgedeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je tubgirl nog uitgenodigd?
zo ja neem ik m'n regenjas mee
Hij had nog een gaatje gevonden?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
En Goatse komt een act doen!!
Op het nippertje weten te boeken![]()
Die mogen niet komen hoor! Het moet wel gezellig blijven!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef pussydeluxe het volgende:
En voor de dames (en de Fok!homo's)
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die mogen niet komen hoor! Het moet wel gezellig blijven!
Zolang ze van m'n piem0l afblijven is er niks aan de handquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Ja maar, "onze" homo's zijn gezellig
We gaan hier niet baggeren hequote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Robin28Hood het volgende:
En ik neem mijn emmer met stoepkrijt meee!!!
Euh is er een routeplanner? heb nog maar net mijn rijbewijs
Jij woont nog wel in Utrechtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Robin28Hood het volgende:
En ik neem mijn emmer met stoepkrijt meee!!!
Euh is er een routeplanner? heb nog maar net mijn rijbewijs
Achter op de scooterquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jij woont nog wel in Utrecht
Is er iemand in omgeving Eindhoven die ook gaat? Misschien moeten jullie Kees ook uitnodigen, dan kan hij mij ff een ritje geven!
Gaaf!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
De merchandise voor de meet is al klaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kom je toch niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Biogarde het volgende:
Zolang ze van m'n piem0l afblijven is er niks aan de hand![]()
Dan mag je wel vroeg weg uit Maestrich als je op tijd in Utrecht wil zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zo leuk deze meettrouwens me brommer ging 48, maar hijs verkenkerd denks dus hij rijd nog maar 44 ofzo
2 dagen ervoorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag je wel vroeg weg uit Maestrich als je op tijd in Utrecht wil zijn![]()
Mooi, alsof we je mee willen hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef Guidow het volgende:
Ik kom niet
Eind van de zomer kom ik bij je langs! Zet het bier alvast koud!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kom niet ... hou eens zo'n ding in NYC dan !
Dat komt mooi uit, want Den Haag ligt ook meer in het midden van het land.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Wegens te weinig belangstelling voor de stad Utrecht,
is de meet verplaatst naar Den Haag
Het ONZ Restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |