Kwam je ook hier terecht?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Ladyxima het volgende:
mja... je bent wel erg dom als je daar intrapt
mijn inlog was ladyscam pass: idontbuyit
Ze hebben dus een orignele Ebay pagina gekopieerd, maar hier niets aan gedaan. Slordigquote:Be sure the Web site address you see above starts with https://signin.ebay.com/
volgens dikkelul dikkelul ookquote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef FreedonNadd het volgende:
volgens mijn inloggegevens dikkehaas dikkehaas ben ik een prutser
bieden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef gohan16 het volgende:
wat ik me afvraag: WTF moet je met een ebay-account
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef Yngwie het volgende:
En dan staat er halverwege die pagina:
[..]
Ze hebben dus een orignele Ebay pagina gekopieerd, maar hier niets aan gedaan. SlordigGewoon een poging om logingegevens van Ebay te jatten. Deze scam is erg simpel te herkennen, ik heb ze wel eens beter gezien
kan je dan niet met iemand anders z'n credits of geld bieden ofzo? maak geen gebruik van ebay dus zou het niet wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef gohan16 het volgende:
dan kun je toch ook een eigen registreren.. mischien wat onduidelijk, maar ik bedoelde: wat moet je met andermans ebay-account.
Met die accounts kunnen ze prijzen opdrijven van eigen veilingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je dan niet met iemand anders z'n credits of geld bieden ofzo? maak geen gebruik van ebay dus zou het niet weten
ahaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met die accounts kunnen ze prijzen opdrijven van eigen veilingen.
Of zichzelf allemaal positieve feedback geven.
Of geld overboeken van de bijbehorende paypal account
ik voel een actie aankomenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef gohan16 het volgende:
http://www.freewebtown.com/afroman/
stel mbo scholiertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |