Twee keer per dag een vochtig washandje door de schaamstreek halenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef N.icka het volgende:
Omdat ik geopereerd ben aan mn been zit ik helemaal ingetaped , en nu mag ik een week niet douchen , Zal ik even gaan stinken![]()
Ik weet niet of ik zo wijd kanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee keer per dag een vochtig washandje door de schaamstreek halen.
Of één stoel onder de douche en één stoel erbuiten zetten waar je je been op rust.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Escape2Dawn het volgende:Bah! Dan krijg je zo'n dampende bilnaad en vieze mossel pruim
quote:
Wat jij zegt dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kunt je ook gewoon dagelijks aan de wastafel wasseb hoor
Dat zegt ik, Gamma.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Escape2Dawn het volgende:Bah! Dan krijg je zo'n dampende bilnaad en vieze mossel pruim
jee dat is handig . ik ben lid van de thuiszorg , dat ze dat niet even kunnen zeggen in het ziekenhuis , klojosquote:
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gewoon een vuilniszak om je been heen of even naar de thuiszorgwinkel inderdaad.. die hebben een soort 'reuzecondooms' die je om je been heen kunt doen.
Succes ermee
Ook handig voor in het zwembad voor mensen met voetschimmelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.
Ik ging altijd bij de burenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey dat verhaal ken ik ! Pasgeleden ook gehad ivm verbouwing.
Aah mn eten wat doe jequote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]Sterker nog ... je krijgt van die tosti draden tussen je lipvis
In de douche?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ging altijd bij de burenen dan nog ff schijten
![]()
:/? vieze niet-alto!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef amornl87 het volgende:
vieze alto
smeerpijpquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Soms in de douche, soms in de wasbak
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.
eindelijk mijn maat condooms gevondenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Deze is ook wel handig van de thuiszorg
[afbeelding]
Nuttigquote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
stel je niet aan zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
YOU DISGUST ME!
Ik heb vakanties in the middle of nowhere meegemaakt waarbij 1 keer per week wassen heel normaal was. Gewoon omdat er nergens een plek was om te douchen.quote:
Jij schijt in dezelfde wc als MaRySe!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ging altijd bij de burenen dan nog ff schijten
![]()
Ik kan me daar toch niks bij voorstellen ,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb vakanties in the middle of nowhere meegemaakt waarbij 1 keer per week wassen heel normaal was. Gewoon omdat er nergens een plek was om te douchen.
Ik ook niet en dat hoop ik niet mee te maken ookquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik kan me daar toch niks bij voorstellen ,![]()
Met een tentje ergens in Alaska, ver van de bewoonde wereld. Uitgestrekte bossen of in de bergen, dus compleet omringt door de wildernis.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik kan me daar toch niks bij voorstellen ,![]()
Geen sneeuw of riviertje in de buurt?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Met een tentje ergens in Alaska, ver van de bewoonde wereld. Uitgestrekte bossen of in de bergen, dus compleet omringt door de wildernis.
Als je er eenmaal bent is het niet zo ver meer hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Geen sneeuw of riviertje in de buurt?
ps , ik heb het lef niet voor zulke reizen
dan droog je je toch niet afquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was vorig jaar op Lowlands me handoek vergeten was toen ook 3 dagen niet douchen maar deo spuiten
Dat is niet altijd in de buurt, in de zomer is er weinig sneeuw te vinden in de lager gelegen gebieden.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Geen sneeuw of riviertje in de buurt?
ps , ik heb het lef niet voor zulke reizen
quote:
BIj de thuiszorg hebben ze mooie douche zakken, iets van 13 euro (wordt vergoed) en dan kan je toch lekker douchenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef N.icka het volgende:
Omdat ik geopereerd ben aan mn been zit ik helemaal ingetaped , en nu mag ik een week niet douchen , Zal ik even gaan stinken![]()
Dan ken je ook de lucht die de TS over een dag of 2 met zich mee draagtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Gatverdamme, zit ik net een broodje haring te eten
inderdaad. dat is zo goorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat je gipsbeen echt idioot hard gaat ruften na die 13 weken. Als die gips eraf gaat kun je een ovenschaal aan dode huidcellen van je poot afschrapen
Ik heb nog nooit een douche van binnen gezien op Lowlands. Ik zie er soms een flinke rij staan en het valt me op dat de mensen die daar stonden mij daarna vinden stinken. Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was vorig jaar op Lowlands me handoek vergeten was toen ook 3 dagen niet douchen maar deo spuiten
Als je je eigen door zoiets simpels niet eens meer gaat wassen. ligt dat niet aan je been maar aan je eigenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef N.icka het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef thefunny het volgende:
Een week maar? Ik heb een keer een jaar in de meterkast opgesloten gezeten door mn pa omdat ik niet tot 100 kon tellen op mijn 5de.
quote:
ja maar dat heeft niks met die zak te maken, dat is zowiezo welquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat je gipsbeen echt idioot hard gaat ruften na die 13 weken. Als die gips eraf gaat kun je een ovenschaal aan dode huidcellen van je poot afschrapen
Wtf zijn er ook mensen die serieus willen douchen op lowlands ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik douche nu, omdat we onze badkamer verbouwen 1 keer in de 2 dagen en het voelt idd gaar. Normaal douche ik elke ochtend en soms ook nog 's avonds.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef DaDude1987 het volgende:
Alle mannen van nederland zijn echt mietjes geworden. Een dag niet douchen en de hel breekt los
Stelletje verwende kwezels
Nee natuurlijk, van een week niet douchen ga je lekkerder ruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef longinus het volgende:
Van een week niet douchen ga je echt niet stinken hoor, als je maar wel je kleding verschoond.
Het is des te lekkerder als je weer wel onder de douche gaat
Maar er zijn mensen die na een dag niet wassen al stinken, dat heeft meer met hun voeding te maken.
Kijk, dat jij nou geen reet uitvoert op een dag, zegt nog niet dat iedereen dat doet. De meeste mensen werken en zweten daardoor, en dan kan je nog zovaak je kleren vervangen, je huid gaat er ook van stinken hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef longinus het volgende:
Van een week niet douchen ga je echt niet stinken hoor, als je maar wel je kleding verschoond.
Het is des te lekkerder als je weer wel onder de douche gaat
Maar er zijn mensen die na een dag niet wassen al stinken, dat heeft meer met hun voeding te maken.
Ik giechelde zo hard toen ik dit las.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Sterker nog ... je krijgt van die tosti draden tussen je lipvis
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Nawien het volgende:
Vooral met sommige oerwouden van sommige mensen![]()
King Kong zou erin verdwalen![]()
geslacht:manquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik giechelde zo hard toen ik dit las.
Mja een echte student doucht natuurlijk ook alleen in het weekend thuis he :pquote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef DaDude1987 het volgende:
Alle mannen van nederland zijn echt mietjes geworden. Een dag niet douchen en de hel breekt los
Stelletje verwende kwezels
Ik had niet de indruk dat de TS op het ogenblik hard en fysiek zware arbeid levert en het kommentaar sloeg op de TS.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Kijk, dat jij nou geen reet uitvoert op een dag, zegt nog niet dat iedereen dat doet. De meeste mensen werken en zweten daardoor, en dan kan je nog zovaak je kleren vervangen, je huid gaat er ook van stinken hoor!
Ho ho , ik lig op de bank , dat is heel zwaar hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat de TS op het ogenblik hard en fysiek zware arbeid levert en het kommentaar sloeg op de TS.
En stink je al?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ho ho , ik lig op de bank , dat is heel zwaar hoor![]()
Okay sorry danquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat de TS op het ogenblik hard en fysiek zware arbeid levert en het kommentaar sloeg op de TS.
Of een enorme Tarrelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Escape2Dawn het volgende:Bah! Dan krijg je zo'n dampende bilnaad en vieze mossel pruim
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb je je met de kraan gemasturbeert ? Of wat probeer je te zeggen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb je je met de kraan gemasturbeert ? Of wat probeer je te zeggen
nee man, ze heeft een holbewonerskut!quote:
Of je bent het zelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik ruik je hier!
o nee, dat is de buitenlucht...
Ja, vreemd hequote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is dat voor iets vaags, een jaar opgesloten worden in de meterkast
Bijna elke reactie gaat hier over de vagina van de TS, geeft wel wat aan over het niveau hier op fok (en ja, ik doe er vrolijk aan meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom post ze niet meer ?
Zou ze zijn omgevallen van haar eigen pruimlucht en nog niet gevonden zijn ? Bel 112
TS als je dit leest: Zet een fles SPA aan je kut.
Wat is het toch fijn om een man te zijn, soms douche ik me 4 dagen niet en er is niemand die het merkt. Of zegt dat meer iets over mijn standaardgeurquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat denk je dat erger stinkt, haar oksel of haar kut na 1 week t0y ? Precies !
Vrijdag tot maandag, hintquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
4 dagen is wel erg veel2 dagen max.
OMG WAT EEN DOMME POST!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mag je ook niet douchen als je in de fik staat?
Helaas gebeurde dat ook in 2000, 2001, 2002, 2004, 2005 en zelfs nu nog, anno 2006.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooooo 2003...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef amornl87 het volgende:
hoi
Zeggen dat iets zooooooooo.... is, is zooooooooooo tijdloosquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooooo 2003...![]()
Ik ga over 3 mins douchequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat is nodig ook![]()
nee, mensen zeggen er niets over als jij erbij bent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef t0y het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om een man te zijn, soms douche ik me 4 dagen niet en er is niemand die het merkt. Of zegt dat meer iets over mijn standaardgeur![]()
TS begint.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef N.icka het volgende:
Ik heb gedoucht met een zak van de thuiszorg om mn been , alleen wat condensvorming
Zo , nu mogen jullie weer verder over mn kut praten
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]Sterker nog ... je krijgt van die tosti draden tussen je lipvis
Ik wil t niet eens wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef N.icka het volgende:
Mn poeske is fris
Ik mag een week niet douchen , gatver!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ben je nou al gedoucht of beviel die ene week zo goed dat je er twee weken van hebt gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |