Twee keer per dag een vochtig washandje door de schaamstreek halenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef N.icka het volgende:
Omdat ik geopereerd ben aan mn been zit ik helemaal ingetaped , en nu mag ik een week niet douchen , Zal ik even gaan stinken![]()
Ik weet niet of ik zo wijd kanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee keer per dag een vochtig washandje door de schaamstreek halen.
Of één stoel onder de douche en één stoel erbuiten zetten waar je je been op rust.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Escape2Dawn het volgende:Bah! Dan krijg je zo'n dampende bilnaad en vieze mossel pruim
quote:
Wat jij zegt dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kunt je ook gewoon dagelijks aan de wastafel wasseb hoor
Dat zegt ik, Gamma.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Escape2Dawn het volgende:Bah! Dan krijg je zo'n dampende bilnaad en vieze mossel pruim
jee dat is handig . ik ben lid van de thuiszorg , dat ze dat niet even kunnen zeggen in het ziekenhuis , klojosquote:
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gewoon een vuilniszak om je been heen of even naar de thuiszorgwinkel inderdaad.. die hebben een soort 'reuzecondooms' die je om je been heen kunt doen.
Succes ermee
Ook handig voor in het zwembad voor mensen met voetschimmelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.
Ik ging altijd bij de burenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey dat verhaal ken ik ! Pasgeleden ook gehad ivm verbouwing.
Aah mn eten wat doe jequote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]Sterker nog ... je krijgt van die tosti draden tussen je lipvis
In de douche?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ging altijd bij de burenen dan nog ff schijten
![]()
:/? vieze niet-alto!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef amornl87 het volgende:
vieze alto
smeerpijpquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Soms in de douche, soms in de wasbak
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan 'feetfucking'.
eindelijk mijn maat condooms gevondenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Deze is ook wel handig van de thuiszorg
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |