Is het niet mogelijk om bij zo'n organisatie kleding te kopen? Ik weet dat het wettelijk verboden is om er mee over straat te gaan, maar verder is het niet verboden om een uniform te kopen lijkt mij...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is heel moeilijk. De kleding wordt landelijk verstrekt via een organisatie en volgens mij worden oude dingen retour gedaan. Dit geldt in ieder geval voor de huidige uniformen...
Oudere, niet meer "geldige" uniformen zijn nog wel eens te vinden op het Waterlooplein.
Lijkt me dat ze niet iedere boeren lul, die gewoon doodleuk even aanklopt een pak geven.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om bij zo'n organisatie kleding te kopen? Ik weet dat het wettelijk verboden is om er mee over straat te gaan, maar verder is het niet verboden om een uniform te kopen lijkt mij...
Wie heeft het over geven? Ik wil er gewoon voor betalenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze niet iedere boeren lul, die gewoon doodleuk even aanklopt een pak geven.
ga naar hoppezak, en huur er daar 1 voor die 2 dagen danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Misschien is er iemand uit Leiden die me woensdag en donderdag zijn uniform wil lenen
gedraag je niet zo domquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Wie heeft het over geven? Ik wil er gewoon voor betalen
Das een goeie...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef just me het volgende:
Ga naar de politie in Leiden en vraag het daar! De politie is je beste vriend dus wie weet
Ja dat snap, ik denk ook niet echt dat het een succes wordt...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
kan makkelijk.
Alleen mag je niet de officiele strepen en labels eraan hebben.
Idd bij beroepskledingwinkels.
Maar de castings bedoelen er meestal echte agenten mee met uniformen.![]()
Dat valt nog best wel tegen, ik zie voornamelijk carnavals pakken en uniformen uit de jaren 70 of uit polen...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef _The_General_ het volgende:
Gewoon te koop op bv marktplaats.nl
Ok bedankt voor de tip!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef _The_General_ het volgende:
Je kunt het beste een oproep plaatsen. Koop een uniform zonder insignia en koop je die los. Als je dan meerdere setjes koopt kun je ook meerdere rangen uitbeelden.
Er is genoeg te krijgen via marktplaats. Probeer anders eens te zoeken via veilingkijker.nl.
Zo te horen heb jij er erg veel ervaring in... NOT dus!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef MLF het volgende:
Als je als figurant werkt krijg je van je werkgever kleding
Aangesloten bij een bedrijf? Een casting bureau bedoel je. Ik sta ingeschreven bij een casting bureau maar die regelen geen kleding voor je, die hebben juist een oproep geplaatst dat ze mensen zoeken met een eigen uniform.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef MLF het volgende:
als figurant ben je aangesloten bij een bedrijf of je bent opgeroepen en daar is kleding aanwezig
Hehe das ook een optie!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef __Saviour__ het volgende:
loop een homobar binnen en vraag hoe ze daar aan die uniformen komen
lekker buro danquote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Aangesloten bij een bedrijf? Een casting bureau bedoel je. Ik sta ingeschreven bij een casting bureau maar die regelen geen kleding voor je, die hebben juist een oproep geplaatst dat ze mensen zoeken met een eigen uniform.
oepsquote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef SlaadjeBla het volgende:
Vrouw pijpt agent voor verkeersboete
![]()
Een castingbureau levert enkel figuranten aan, zij hebben niks te maken met de set, of de kleding die acteurs of figuranten aan hebben...quote:
Nee, het bureau misschien niet maar dan toch wel de opdrachtgeverquote:Op maandag 13 februari 2006 17:29 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Een castingbureau levert enkel figuranten aan, zij hebben niks te maken met de set, of de kleding die acteurs of figuranten aan hebben...
Ik denk niet dat je het moet zoeken bij echte agenten.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
De oproep is ook meer gericht aan echte agenten die het leuk vinden om te figureren. Ik ben geen agent maar als ik een uniform zou hebben zou ik ook in aanmerking komen voor die rol. Vandaar mijn topic...
Ik heb gefigureerd voor van Speyk daarin werkte ook verschillende "echte" agenten. Dit is de letterlijke oproep:quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het moet zoeken bij echte agenten.
Vanuit korpsvoorschriften is het niet de bedoeling wanneer je als politiemedewerker in je eigen uniform gaat figureren.
Prima dat je het doet, maar dan zorgen zij (de opdrachtgever) maar voor het uniform dat via bepaalde wegen wel te verkrijgen valt.
Dat het zo gebeurd is een tweede.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik heb gefigureerd voor van Speyk daarin werkte ook verschillende "echte" agenten. Dit is de letterlijke oproep:
FIGURATIE AVRO SERIE KOEFNOEN...
Woensdag 15 februari in Amsterdam; hele dag:
- 1 agent; man met eigen uniform
- 1 agente; vrouw met eigen uniform
- 1 man; 30- 45 jaar als rechercheur
In mijn ogen zijn ze gewoon op zoek naar echte agenten...
Op welke post reageer je nu...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef maartena het volgende:
Kun je niet eens nagaan waar TV series e.d. dergelijke pakken vandaan halen? Het zou me niets verbazen als ergens in Aalsmeer of Hilversum een speciaalzaak is te vinden waar je zo'n uniform zou kunnen halen.....
He johoe, wat betaal ik daarvoor?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
joehoe!
ga nou naar hoppezak.
zit in leiden, is een gigantische kostuumverhuur.
zij hebben echt ales.
weet ik veelquote:Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
He johoe, wat betaal ik daarvoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |