Kanaal 1, al staat er al alpine skien bij....quote:
ja, dat is het enige dat nog niet is opgelost geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef ThE_ED het volgende:
Werkt gewoon, maar niet in FF zegtie..
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:42 schreef Bruce117 het volgende:
Kan hier gewoon naar de Downhill voor vrouwen kijken op dit moment
Ms ben ik blind maar ik zie nergens < Live beelden uit turijnquote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef Martijn85 het volgende:
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html
Naar beneden scrollen en dan rechts live beelden uit turijn aanklikken
Maar bij mij doet ie het niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
2, maar is nu stilgelegd wegens heftige val
ook niet met IEquote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef Martijn85 het volgende:
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html
Naar beneden scrollen en dan rechts live beelden uit turijn aanklikken
Maar bij mij doet ie het niet![]()
Rechtsonder op http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.htmlquote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ms ben ik blind maar ik zie nergens < Live beelden uit turijnstaan
Nee ik zit nu op mn werk met IE maar als ik die speler krijg dan stopt ie na 2 sec met bufferen en krijg ik alleen een zwart schermquote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook niet met IEin firefox werkt het idd niet...
Tijd om dan maar aan het werk te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Nee ik zit nu op mn werk met IE maar als ik die speler krijg dan stopt ie na 2 sec met bufferen en krijg ik alleen een zwart scherm![]()
Is al afquote:Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef Skwish het volgende:
[..]
Tijd om dan maar aan het werk te gaan.
rechts naast de pollquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
Begin me af te vragen of het komt omdat mijn internetverbinding via de uk loopt
Post eens een screen van de pagina waar je kijkt danquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
Begin me af te vragen of het komt omdat mijn internetverbinding via de uk loopt
Vrees het ookquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef pfaf het volgende:
Dan zal het wel aan je UK gedirecte verbinding liggen.
hier werkt het dus ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens mij ligt het bij mij aan de instelling van mn werk
Hij kan namelijk geen protocol vinden oid
IT'ers hier toevallig ?![]()
Oh ja?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Relin het volgende:
*jeej* hij werkt hier...min of meer, na een half uur prutsen en frustreren *zet de laptop niet meer uit de komende 10 dagen...*
1 |
Keer of wat op F5 rammen. Foeteren. Vaker op F5 rammen. Foeteren. Kanaal menu open gekregen. Klikken op Kanaal 5. Niet werken. Foeteren. F5. F5. F5. weer kanaal menu open. Kanaal 5 in new window openen. Pagina niet vinden. Foeteren. F5. Pagina wel vinden. Redelijk werken. Geluid is alleen niet optimaal hier, hapert een beetje (en beeld is ook niet goed, maar dat was ie gisteren ook al niet...)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh ja?Vertel eens hoe je dat gelukt is
Dan is het goed beveiligd en rest er niets anders dan een proxy, want met deze stream kan ik wel kijken via @Home.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:40 schreef werkeend het volgende:
werkt niet ACT-F, acces denied
bij mij precies hetzelfde, en gister helemaal nix.......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Zug-Chef het volgende:
IK krijg hier niet eens meer het venster open waar de kanaalindeling is, waar je dus tussen verschillende kanalen kan kiezen... Hij wordt wel ge-opend, maar ik wordt dan automatisch weer naar de homepage van de OS gestuurd :S Ik heb IE en genoeg bandwidth. Gister avond werktte het trouwens ook nog... Nu dus niet meer, iemand die weet hoe dat via proxy werkt ?
Tijdzone is het niet, want ik kijk vanaf een PC in Nederland met NL tijdzone. Alle PC's bij ons bedrijf zijn standaard US dus dat is het ook niet. Ik kan alleen maar concluderen dat Win2003 proxy info doorgeeft, omdat een collega van me die in NL zit en naar dezelfde Windows 2003 machine kijkt, de streams wel te zien krijgt. Maar gek blijft het. Als ik via dit remote desktop zaken opvraag als mijn IP adres (via diverse sites op het web) melden die keurig netjes dat ik NL zit. Ook tracert geeft geen enkele indicatie dat ik in Australie zou zitten. Dat is ook logisch: de PC waarop ik (remote) werk staat immers in NL. Dus ik snap niet waar de NOS naar kijkt om uit te vinden dat er iemand naar die NL machine kijkt vanuit Australie. Ze kijken niet alleen naar het feit dat er een remote desktop wordt gebruikt. Mijn collega in NL kan immers wel via een remote desktop naar de streams kijken. Hoe kan een website uberhaupt uitvinden dat hij draait in een browser binnen een remote desktop, laat staan dan die website ook nog uit kan vogelen waar die remote desktop vandaan komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:12 schreef ACT-F het volgende:
Tijdzone? Of misschien geeft Win2003 proxy informatie door? De taal van je PC?
Streaming kosten worden vaak zwaar onderschat. Ik kreeg 2 jaar geleden een aanbod om de live streaming van Mysteryland 2004 te verzorgen. Toen ik hoorde welk bedrag ID&T er voor over had.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Remzz het volgende:
Jee 35.000 euro verdienen ze dat niet zo ongeveer met 1 ster blok ?
Is wel een erg laag bedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |