abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35384173
Tja dat zeggen ze er niet bij...
Gewoon paracetamolletjes slikken....

Nou moe!
inmiddels gaat het weer wat beter en ga ik morgen weer aan het werk....GAAP
pi_35405522
Zoals ik verwachtte, bloedtest is in orde...
Ben inmiddels nog wat vermoeider geraakt en heb een "trage spraak" en ik kom af en toe slecht uit mijn woorden. Ik kijk het nog een week aan... zonder verbetering ga ik dan terug.
pi_35421567
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef jack4ya het volgende:
Zoals ik verwachtte, bloedtest is in orde...
Ben inmiddels nog wat vermoeider geraakt en heb een "trage spraak" en ik kom af en toe slecht uit mijn woorden. Ik kijk het nog een week aan... zonder verbetering ga ik dan terug.
vooral doen, en laat je anders controleren in het ziekenhuis, je weet maar nooit wat er aan de hand is en een huisarts weet echt niet alles (heeft ervaring met huisartsen, slechte huisartsen wel te verstaan, sommige weten wel alles)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:14:02 #79
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_35837004
Nou we zijn even verder en inmiddels gaat het een stuk beter!
Ik heb veel gesproken met mijn baas (persoonlijk niveau) want die had het ook wel eens en met mijn vriend. Ineens had ik het eureka-moment, ik wist dat dít hét antwoord was. De oplossing was eigenlijk dood eenvoudig...

We hebben de (nacht)verduistering/rolgordijnen op de slaapkamer open gezet!!

Uitleg hiervan: zomers had ik nooit last met vroeg op staan, heerlijk zelfs zo'n nieuwe dag. Langzaam maar zeker wilde mijn vriend graag een hele donkere slaapkamer, nou prima, ik zag daar niets op tegen. Vorig jaar de verduisterende rolgordijnen gehaald, ging allemaal prima...

Maar IK trok het kennelijk niet en in de 1e winter die we met de rolgordijnen hadden kwam het gelijk tot uiting... Supervermoeid dus.

Dus nu worden we wakker met het normale daglicht... Met een paar dagen merkte ik al verbetering, maar mijn vriend ook! Hij wordt nu ook beter en uitgeruster wakker!

Waarschijnlijk gaan ze in de zomer op een kier, omdat het zomers anders wel erg vroeg wordt, maar voor nu gaat het HEEL WAT BETER!

Ik heb nog steeds de "aanleg" voor snel moe zijn, maar het is een enorme verbetering!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')