Weet je zeker dat je geen breezahsletje bent?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:28 schreef master_X het volgende:
maakt niet uit ben geen breezah sletje ben een jongen en ja drink het ook wel samen met me vriedinen en ja naarmat de flessen er door heen gaan stijgt de het gezeldschap
Dat was al één reden om TS compleet het graf in te haten. Over de rest nog maar gezwegenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Is' in de plaats van 'eens' gebruiken is net zo breezer als Canei.
zeker nu ook al een hoop opquote:Op maandag 13 februari 2006 17:28 schreef master_X het volgende:
maakt niet uit ben geen breezah sletje ben een jongen en ja drink het ook wel samen met me vriedinen en ja naarmat de flessen er door heen gaan stijgt de het gezeldschap
Leg dat m'n vriendin maar eens uitquote:Canei is geen wijn!!
getver,quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
omdat iemand het iets noemt is het nog niet datgene zoals het genoemd wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef _Alkaline het volgende:
De importeur noemt het wel wijn:
http://www.pernod-ricard.nl/pr_nieuws.php?id=39&highlight=Canei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
iets waar bubbeltjes in zitten kan geen wijn zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:30 schreef Adelante het volgende:
Canei is geen wijn. Lambrusco daarentegen wel degelijk.
En nu cker zoete witte wijn met ijs of besse??quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Toen ik 16 was dronk ik ook canei.
Jameson cola of Jupiler.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En nu cker zoete witte wijn met ijs of besse??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |