Geen wijn canei!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Camplo het volgende:
Serieus, who cares.
Zuip je wijn op en zeur niet.
Zinnigste opmerking tot nu toe volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Camplo het volgende:
Zoete wijn is lekker!
Canei = zoet?
Zal het vast lekker wezen.
Er zit alcohol in.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zinnigste opmerking tot nu toe volgens mij![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Er zit alcohol in.
Heb ik nu gewonnen?
Mee eens!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef mcDavid het volgende:
scheit aan wat het is, je kunt er kneiterlam van worden!
Canei is dan ook geen Lambruscoquote:Op maandag 13 februari 2006 10:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz, de originele rode Lambrusco is wel degelijk een mouserende wijn. Mouserend, maar wél wijn...
Verre van bier dusquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef MiestOr het volgende:
Goede wijn is nog geen BIER!
moet je nagaan wat canei is![]()
met alle respect, ik drink zelf ook graag Bier, maar in een topic welk over wijn gaat opeens Bier als alternatief gaan noemen, en zelfs bier superieur aan wijn noemen, is volgens mij een teken van een gebrekkig onderscheid tussen verschillende smaken kunnen maken ....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef MiestOr het volgende:
Goede wijn is nog geen BIER!
moet je nagaan wat canei is![]()
wat zit je te zwammen?, zelftegensprekend mannetje....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
met alle respect, ik drink zelf ook graag Bier, maar in een topic welk over wijn gaat opeens Bier als alternatief gaan noemen, en zelfs bier superieur aan wijn noemen, is volgens mij een teken van een gebrekkig onderscheid tussen verschillende smaken kunnen maken ....
nee, hangend in een cafe of in een ietwat informele bijeenkomst is Bier natuurlijk de betere drank, maar dat is vooral de gelegenheid .... in rustige situaties, bij een lekker etentje of in een romantische setting is Wijn absoluut onovertrefbaar.
(maar ja, dan moet je dus zeker ook niet met 'Canei' aan komen zetten)
probeel is voornamelijk dat een jongere generatie wijn denkt te moeten drinken als was het een biertje.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef ioor het volgende:
Canei is de enige wijn die te drinken is.
Ik werd er ook al zo droevig vanquote:
Ergo, wijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Wolter het volgende:
Zit er dan zoveel status aan wijn?
En ben misschien geen wijnliefhebber, maar als er canei wordt gemorst stinkt het dus echt verdacht veel naar wijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |