klopt!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef Skinnymike het volgende:
Valt in dezelfde catagorie als de Liebfraumlich-wijn. Wat een rotzooi
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wat lul je nou man.
Het ontbreken van klinkers is absoluut geen ramp, en teksten blijven gewoon leesbaar
En trouwens, je hoeft het niet te lezen.![]()
De supermarkt vindt wel dat het wijn is.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
Wat weet de supermarkt daar nou van?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
De supermarkt vindt wel dat het wijn is.
het staat idd echt tussen de wijn, en neit tussen de breezers of vruchtensapjesquote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, het is meer dat ik het gezeik om niks vind.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat weet de supermarkt daar nou van?![]()
Ze hebben nu eenmaal geen aparte schappen voor deze troep
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een incompetente supermarktmanager.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?
koekjes lijken niet eens op jam, en jam zit niet in een pakquote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?
Heeft met alcohol% te maken wat voor drank het is, niet wat iemand anders ervan vindt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Koop een LOI-cursus Nederlands.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Markster het volgende:
Wouter het kan alleen maar stouter!
Maar rose daarintegen, op het terras van de IJsbreker...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:45 schreef Markster het volgende:
en rose ook niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
koekjes lijken niet eens op jam, en jam zit niet in een pak
Alsjeblieft zegquote:Nee, dan ben je gewoon een incompetente supermarktmanager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |