Lolz, de originele rode Lambrusco is wel degelijk een mouserende wijn. Mouserend, maar wél wijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
quote:
Bied je je aan?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt je maar ergens druk over maken
je kunt natuurlijk ook een leuke ex-breezerslet een beetje heropvoeden
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]! Koop een lolly en vier het!
[..]
Bied je je aan?
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
LEER DAT NOU IS!!
Inderdaad. 'Is' in de plaats van 'eens' gebruiken is net zo breezer als Caneiquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
quote:Canei is a range of sparkling wines including the "mellow" (white, rosé, red), the vintage wines (Lambrusco, Prosecco) and the flavoured wines (peach, lemon, passion fruit, raspberry, sangria).
indd tikje te oud.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een breezersletje, kan echt goede wijn wel waarderen en ben een tikje te oud voor TS
Ach, kun je ze mooi kneden naar je eigen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd tikje te oud.
K ben bezig met heropvoeden van breezers. K pluk de vruchten der wel van maaruh
Het taalgebruik beschouw je ook als één van de vruchten der BrEeZaHcultuur?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd tikje te oud.
K ben bezig met heropvoeden van breezers. K pluk de vruchten der wel van maaruh
Is? Eens bedoel je? En waarom gebruik je meerdere uitroeptekens?????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
LEER DAT NOU IS!!
Psies,..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, kun je ze mooi kneden naar je eigen idee
uiteindelijk rolt daar dan de perfecte vriendin voor jou uit, op maat gesneden
Uniek? Het intikken gaat voor jou misschien wel sneller, maar het lezen kost meer tijd... En het doet pijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Psies,..
custom build.
@gr8w8: Mijn typestyl is uniek
Ik kan het ook wel in abn doen, maar ben k te lui voor.:P DIt gaat sneller
En dan een groot woord over breezers hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
@gr8w8: Mijn typestyl is uniek
Ik kan het ook wel in abn doen, maar ben k te lui voor.:P DIt gaat sneller
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |