Dat zou best dom zijn gijs...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dromen zijn bedrog, of toch niet?
Ik droomde vannacht iig over mijn peetoom. Die dude heb ik een aantal jaren niet gezien, maar de laatste tijd wel vaker. In de droom kreeg ik een dik pak geld omdat ie al mijn verjaardagen gemist heeft, maar ik weigerde... Waarom?
die eerste twee hebben we al gehad, J&L en Nintendo Worldquote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, Kepler. Volgende keer als we naar NYC gaan moeten we dit topic doorlezen: http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=85801
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef kepler het volgende:
ik droomde over condemned, dat er een vogel onder een trap lag
en college ging niet door, ga zo bezig zijn met numeriek
I know, maar ze noemen er nog veel meer, en geen enkele keer de Toys R us of EB en Gamestopquote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
die eerste twee hebben we al gehad, J&L en Nintendo World
Toys R us is cool man, zeker op Times Squarequote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
I know, maar ze noemen er nog veel meer, en geen enkele keer de Toys R us of EB en Gamestop
hier ben ik ook zooo benieuwd naar......quote:Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Kung Fu Hustle is de nieuwste van Stephen Chow...Geweldig lijkt me die !! Scoort ook weer top
http://www.imdb.com/title/tt0373074/
[afbeelding]
Zooooo groot inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Toys R us is cool man, zeker op Times Square![]()
Net de trailer bekeken en kreeg nu al proestjesquote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier ben ik ook zooo benieuwd naar......![]()
heb stukjes gezien
![]()
Shaolin Soccer was ook eeeecht gaaf![]()
![]()
alleen dat blauwe beeld
volgend jaar met kerstquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooo groot inderdaadEn die T-Rex
Ik wil tereug
Jaaaa, met Kerstquote:
dat droge van die chinezenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net de trailer bekeken en kreeg nu al proestjesvind dat zo briljant Gijs....
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat droge van die chinezendie blikken die ze soms maken
![]()
Zulke heerlijke humor die gastenquote:
Gijs.... Shaolin Soccer nooit gezien? die moet je echt zien gijs.... die humor daarquote:Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF is dat met die Chinese films?
Die lange gast op die middelste fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat droge van die chinezendie blikken die ze soms maken
![]()
Nooit gezien nee, maar lijkt me wel cool. Heb er eerder ook al over gehoordquote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... Shaolin Soccer nooit gezien? die moet je echt zien gijs.... die humor daar
dat is dus fucking druk en moet je 's middags al daar gaan staan... en om 0030 gaat iedereen alweer weg. Kunnen we beter een goed feest uitzoekenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaaa, met KerstEn dan Oud en Nieuw op T.Square, met die bal
Ik wil die fucking bal wel zien als ik er benquote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus fucking druk en moet je 's middags al daar gaan staan... en om 0030 gaat iedereen alweer weg. Kunnen we beter een goed feest uitzoeken![]()
jah ok,maar er schijnt dus echt geen reet aan te zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil die fucking bal wel zien als ik er ben
Gijs, down/koop/leen/huur of whatever maar kijk die film..... in tijden niet zo gelachenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit gezien nee, maar lijkt me wel cool. Heb er eerder ook al over gehoord
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je je kind van een anderhalf jaar dan meenemen![]()
en deze PC is ook echt super langzaamquote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef kepler het volgende:
klote-PC's op de universiteit
net gewisseld van PC omdat die ene echt te traag was, is de muis van de PC waar ik nu opzit gaar
Kheb de film al een half jaar thuis liggen.... hij is echt geweldigquote:Op maandag 13 februari 2006 11:04 schreef Chocobo het volgende:
http://www.kungfuhustle.com/ Die trailer![]()
![]()
Shaolin Soccer ook gezien Gijs?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb de film al een half jaar thuis liggen.... hij is echt geweldig![]()
Maar ook erg cool gemaakt!!
Nog niet, maar als dat hetzelfde is MOET ik hem kijkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Kung Fu Hustle is de nieuwste van Stephen Chow...Geweldig lijkt me die !! Scoort ook weer top
http://www.imdb.com/title/tt0373074/
[afbeelding]
1/2 jaar gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je je kind van een anderhalf jaar dan meenemen![]()
quote:Rekening voor energie 125 euro hoger
(Novum) - Voor een huishouden met een gemiddeld verbruik stijgt de energierekening dit jaar met 7,5 procent. Dat stelt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag. De prijs van gas en elektriciteit is per 1 januari omhoog gegaan. De energieleveranciers wijten dit aan de sterk gestegen olieprijzen. Naar verwachting geeft een huishouden met een gemiddeld energieverbruik ruim 1800 euro uit. Dat is 125 euro meer dan vorig jaar
ten eerste:quote:
ten tweede:quote:
Zolang we afhankelijk zijn van olie (Wat zal blijven zolang Shell het voor het zeggen heeft) zal die rekening alleen maar duurder worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Klote energiebedrijven.
Ik betaald geloof ik ook al iets van 15oo euro per jaar aan gas en stroom
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang we afhankelijk zijn van olie (Wat zal blijven zolang Shell het voor het zeggen heeft) zal die rekening alleen maar duurder worden.
Je kan straks ook lachen met die splitsing van energiebedrijven, 2 aparte nota.. denk niet dat dat goedkoper word
Als m`n salaris nu ook zo hard steegquote:De gasrekening is sinds 2000 met 85 procent gestegen. Elektriciteit is in dezelfde periode 40 procent duurder geworden. Gemiddeld betaalt een huishouden voor energie 65 procent meer dan in 2000. De prijs van energie steeg relatief sterk.
Droom verder...alles is weer duurder geworden dit jaar...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Als m`n salaris nu ook zo hard steeg
M`n collega heeft het ook. Mee dat hij de zijruiten heeft gekrapt (minuutje) krijgt hij het ijs er gewoon met de ruitenwissers afquote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Magneet het volgende:
ohja Struik : voorruitverwarming betekend niet dat je niet hoeft te krabben hoor, hoogstens een stuk minder ( heb het zelf ook )
whahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ten eerste:
[..]
ten tweede:
met een kind van een half jaar lijkt het me helemaal niet verstandig
ik moet altijd wel om hem lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
dat domme van die struik weer....
jah ik ook welquote:
gelukkig kan je ook wel veel met hem lachen, vooral als tie een paar biertjes opheeftquote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah ik ook welhij is wel leuk ter vermaak
![]()
![]()
Nee he?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik droomde helemaal niks dat ik me kan herinneren.
ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Fuck zooi, die keuze tussen BF2 en GR3 wordt steeds moeilijker
Ben er uitquote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Fuck zooi, die keuze tussen BF2 en GR3 wordt steeds moeilijker
Bier?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig kan je ook wel veel met hem lachen, vooral als tie een paar biertjes opheeft![]()
Ja als je het zo wil zetten..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Denk toch maar BF2, dat spel zal meer plezier geven denk ik. Beetje verschil tussen PGR2 en Forza ?
Probeer jij nu eerst maar eens een sigaret op te stekenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
dat domme van die struik weer....
Hoe dom kun je zijnquote:HASSELT - Een 40-jarige man uit Zwolle is zaterdag gewondgeraakt toen hij een gat probeerde te boren in een kleine granaat uit de Tweede Wereldoorlog. Het voorwerp explodeerde en rondvliegende scherven verwondden de man aan het hoofd en lichaam. Dat maakte de politie zondag bekend.
Heb jij m al binnen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Quinny het volgende:
Voor de Gijsjes die zich hebben ingeschreven bij fisher-price. Het kan een maand duren om die stapeltoren binnen te krijgen
En hoogspringen door op explosieven te gaan staanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zullen we het proberen in BF2 ?
Nee, heb hem nog niet binnen. Maar las het bij oudersquote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb `m toen gelijk aangevraagd
Ja die hebben we al...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, heb hem nog niet binnen. Maar las het bij ouders
Als je je bij nutricia inschrijft krijg je een gratis cd met kinderliedjes thuis gestuurd.
Ja ik las hetquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Quinny het volgende:
B. misschien al een baard voor je. Maar elke woensdag om 22.00u is er op discovery een verhaal over die spookhuizen
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/015096.php![]()
![]()
![]()
Op jou?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef Escape2Dawn het volgende:
... komen klaar!
nu hopen dat tie ook betrouwbaar isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe MclarenPrachtig!!!111
Iedere motor moet zich weer bewijzen komend seizoenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
nu hopen dat tie ook betrouwbaar is
Johnnie Walker is een prachtige sponsor
Je bedoeld dat schrikken van dat jongentje? Dat vind ik triestquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
En deze
[afbeelding]
Heb jij een dvd recorderquote:
Ik vind dat echt onwijs zielig voor hemquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
Nee schat. Eerst de slaapkamer, keuken, zolder, badkamer en toilet. En dan pas een dvdrecorderquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij een dvd recorder? HD of alleen DVD !?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee schat. Eerst de slaapkamer, keuken, zolder, badkamer en toilet. En dan pas een dvdrecorder
Waaromquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bedoeld dat schrikken van dat jongentje? Dat vind ik triestOnverantwoord en dom !
Ok Gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
WaaromWij schrikken toch ook van die shit
Beidequote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij een dvd recorder? HD of alleen DVD !?
Prachtig ding...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe MclarenPrachtig!!!111
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee schat. Eerst de slaapkamer, keuken, zolder, badkamer en toilet. En dan pas een dvdrecorder
Vanaf pitbox 10 ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prachtig ding...
Maar Ferrari gaat weer roeleren komend seizoen!!
Zet jij Jasmijn voor de pc dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
WaaromWij schrikken toch ook van die shit
En ik heb geen geluid hier
Dat haar Whahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
En deze
[afbeelding]
Nu nog niet.. maar ze zal ook wel email gaan ontvangen van vriendinnetjes.. en ook die shit krijgenquote:
Ja.. wat een drama vorig seizoen he..quote:
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHA dat schrikken van die gozer whahahhahahaaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
En deze
[afbeelding]
Ja ik ook,.... merk de laatste tijd veel meer dat ik iets wil opnemen !quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beide
Nee, ik bedoel dat ik er eens 1 op moet halen, lijkt me toch handig
Met volle teugen genoten... schreeuwend van de bank gekomen.. luidkeels juigen..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. wat een drama vorig seizoen he..
denk het niet dusquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prachtig ding...
Maar Ferrari gaat weer roeleren komend seizoen!!
Ja.. dat heb ik ook... eerder nooit.. maar nu komen er wel eens leuke dingen.. en dan wil ik ook dat andere zien..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook,.... merk de laatste tijd veel meer dat ik iets wil opnemen !
Voordat ze jou gemailt hebben dat je je camera erbij moet halen als ze haar mail opendquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu nog niet.. maar ze zal ook wel email gaan ontvangen van vriendinnetjes.. en ook die shit krijgen
worden ze hard vanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu nog niet.. maar ze zal ook wel email gaan ontvangen van vriendinnetjes.. en ook die shit krijgen
Hahahaha... gijs... jij en je anti ferrari campagnequote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met volle teugen genoten... schreeuwend van de bank gekomen.. luidkeels juigen..
Ja.. het was een prachtig seizoen![]()
Rossi... ik ben benieuwd wat die gozer gaat doen dan!!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef kepler het volgende:
[..]
denk het niet dus
Schumacher stopt zelfs halverwege het seizoen uit frustratie, en Rossie neemt het stuur over
Daar vragen ze zelf om met hun zelfgenoegzaamheid en gedoe...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... gijs... jij en je anti ferrari campagne![]()
Zelf trek ik F1 niet maar ik merk dat als ik kijk, ik hoop dat het rode autotje uitvalt....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar vragen ze zelf om met hun zelfgenoegzaamheid en gedoe...
Hoe meer ik van dat team hoor, hoe meer ik van ze walg!!
Mwa.. wie was het laatst die uit Nescar in de F1 kwam.. viel ook tegen toen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rossi... ik ben benieuwd wat die gozer gaat doen dan!!
Als je zo goed met een motor bent... moet je ook goed zijn met een auto
Goed zo Gijs.. rood=slecht .. hopen dat ze een wiel verliezen ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelf trek ik F1 niet maar ik merk dat als ik kijk, ik hoop dat het rode autotje uitvalt....
Elk groot team heeft zijn arrogantie... McLaren ook hoor gijs...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar vragen ze zelf om met hun zelfgenoegzaamheid en gedoe...
Hoe meer ik van dat team hoor, hoe meer ik van ze walg!!
hij is voorlopig nog niet heel snel, maar ik denk dat hij zelf de overstap wel wil makenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rossi... ik ben benieuwd wat die gozer gaat doen dan!!
Als je zo goed met een motor bent... moet je ook goed zijn met een auto
The Doctor jaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa.. wie was het laatst die uit Nescar in de F1 kwam.. viel ook tegen toen.
Maar goed.. Rossi is god op 2 wielen .. zou hij ook The Docter op zn auto hebben staan?
yup, Alain Prost was inderdaad The Doctorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
The Doctor ja... Alain Prost had toch ook zoiets op zijn auto staan?
is alleen minder krachtig dan de achterruit, maar inderdaad eerst zuiruiten dan is de voorruit al bijna klaar alleen als het echt hard gevroren heeft moet je ook krabbenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
M`n collega heeft het ook. Mee dat hij de zijruiten heeft gekrapt (minuutje) krijgt hij het ijs er gewoon met de ruitenwissers afM`n buurman zelfde verhaal. Werkt hetzelfde als achteruitverwarming toch !
Die kennis altijd !!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
is alleen minder krachtig dan de achterruit, maar inderdaad eerst zuiruiten dan is de voorruit al bijna klaar alleen als het echt hard gevroren heeft moet je ook krabben
quote:
WTFquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1139739324/Small_Boat_vs_Big_Boat
eerste keer zeilen zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Ja die bedoelde ikquote:
ik zoek die shop van choquote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
En wat rijmt er op loddie?
huh? nee.... die Noddyquote:
Ik weet het .... ik weet het ....... Ik weet het .... ik weet hetquote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De valentijnskaart is op de post gegaan
Gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De valentijnskaart is op de post gegaan
Kusjesquote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.... ik ben benieuwd man!!
Wat staat eronder
...................
Kusjes
N
Leeggezogen van allerlei kanten..quote:De afgelopen jaren zijn stroom en gas alleen maar duurder geworden. Gemiddeld betaalt een huishouden voor energie 65 procent meer dan in 2000. De gasrekening steeg tussen 2000 en januari 2006 met 85 procent, elektriciteit werd in dezelfde periode 40 procent duurder.
Op basis van de tarieven in januari 2006 en het energieverbruik van 2000 geeft een huishouden met een gemiddeld gas- en elektriciteitsverbruik ruim 1800 euro per jaar uit aan energie, aldus het CBS.
shift-deletequote:
Surferquote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
je stniktquote:
ik ga ookquote:
Komt dit jaar ook nog wel Gijsquote:
Ik heb nu de audio van de DVD gedownload. Ik MOET er heen in 2006 jaquote:
Waneer ?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nu de audio van de DVD gedownload. Ik MOET er heen in 2006 jaLekker stampen gek!
![]()
Zeg gaan we dreigenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nu de audio van de DVD gedownload. Ik MOET er heen in 2006 jaLekker stampen gek!
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
De Giraffe gaat dood op het eind.
Lach me dood, wat een filmquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
De Giraffe gaat dood op het eind.
Doet me weinig, ik was vroeger ook handig met Mecanoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef ChOas het volgende:
Absurd!!!: http://www.techeblog.com/(...)7-a-real-transformer
Transformersquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef ChOas het volgende:
Absurd!!!: http://www.techeblog.com/(...)7-a-real-transformer
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Magneet het volgende:
Merlijn doet ook aan carnaval
[afbeelding]
nog een paar andere foto's ook op zijn website
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
O-Ren, Quinny, KeplerEen fijne Valentijn
Hij is zenuwachtig denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:19 schreef Bastard het volgende:
Sprak hij al om 0500 uur.. je wil de dag ten volle gebruiken Gijs
Gijssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja, zoooooooooooooooooooo geen zin vandaag.
gaat echt nergens overquote:
Tyfus.... wat heb je voor mensen op deze bolquote:
Dan ben je behoorlijk van het paadje inderdaad.. tot 2x toe. Ze hadden hem bij de eerste keer al moeten castreren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tyfus.... wat heb je voor mensen op deze bol![]()
Vanmiddag ff bosje bloemen halen inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:35 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen trouwensfijne valentijn gijsjes
Ik snap dat eeeeeeeeeeeeeecht niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk van het paadje inderdaad.. tot 2x toe. Ze hadden hem bij de eerste keer al moeten castreren.
Oog om oog bij deze mensen... hop... met een Jeu de Boule bal vol op die schedelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk van het paadje inderdaad.. tot 2x toe. Ze hadden hem bij de eerste keer al moeten castreren.
Ja... toezicht..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik snap dat eeeeeeeeeeeeeecht niet hoorze stonden ook al onder toezicht
thnx
![]()
jah iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... toezicht..... mooi he..
Ik zie dan echt mensen voor me die 1 keer per kwartaal komen kijken en vragen hoe het gaat..
Ja? Gaat het goed!! Ok.. dan gaan we weer..
Ik denk dat het meer met de nederlandse wetgeving te maken heeft dan met de hulpverlening. Vaak staan dat soort mensen ook machteloos ook al willen ze meer ze mogen gewoon geen aktie ondernemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zie dan echt mensen voor me die 1 keer per kwartaal komen kijken en vragen hoe het gaat..
Ik zie de naam van de link al....laat maar.quote:
Ja dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met de nederlandse wetgeving te maken heeft dan met de hulpverlening. Vaak staan dat soort mensen ook machteloos ook al willen ze meer ze mogen gewoon geen aktie ondernemen![]()
Tja iedereen is vrij om kinderen te krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah idd![]()
we zijn weer in verwachting
oh wat leukkk....gefeliciteerd....
gaan jullie het met deze beter doen dan de vorige?? wel doen hè... want dat ging niet zo lekker.....
hopen dat jullie het met deze beter gaan doen
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
O-renquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:44 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook iddze kunnen niks gewoon
Ja ongetwijfeld... er zijn gewoon te weinig mensen.. en degene die er zijn worden nog verkeerd gebruikt ook... Zoals met die TBSer die ontsnapte... sturen ze een vrouw mee met zo'n waus...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met de nederlandse wetgeving te maken heeft dan met de hulpverlening. Vaak staan dat soort mensen ook machteloos ook al willen ze meer ze mogen gewoon geen aktie ondernemen![]()
Ja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah idd![]()
we zijn weer in verwachting
oh wat leukkk....gefeliciteerd....
gaan jullie het met deze beter doen dan de vorige?? wel doen hè... want dat ging niet zo lekker.....
hopen dat jullie het met deze beter gaan doen
whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???????????????????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:57 schreef silver-surfer het volgende:
Oh... lekker vroeg naar huis vandaag
Over TBS gesprokenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld... er zijn gewoon te weinig mensen.. en degene die er zijn worden nog verkeerd gebruikt ook... Zoals met die TBSer die ontsnapte... sturen ze een vrouw mee met zo'n waus...
Dat is toch raar... hoe wil een gemiddelde doorsnee vrouw zo'n gast in bedwang houden???
Dat lukt een gemiddelde man vaak niet eens alleen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie de naam van de link al....laat maar.![]()
Vroeg begonnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???????????????????![]()
![]()
Katjingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag ff bosje bloemen halen inderdaad
Afschaffen die bendequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Over TBS gesproken
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aanpak_tbs_ers.html
Uitstekend planquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
hierSurfer heb je wat te doen vandaag
whahahahaaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
hierSurfer heb je wat te doen vandaag
Het kunnen er ook nog 170 zijnquote:
Dus jullie zijn pas 18:00u thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uitstekend plan![]()
Trouwens... deze woont in hoofddorp:
[afbeelding]
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou er wel rekeing mee ja, eerste komt meestal te laat toch ?
Niet gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben er mensen hier iets van zwangerschaps gym gedaan ofzo, is dat nodig/ wenselijk/ leuk/ nuttig ?
Ik lees dat de meeste dingen gratis zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet gedaan.
Maar je leert er ontspannings oefeningen, puf oefeningen. Er word uitgelegd hoe een bevalling in zijn werking gaat. Maar je hebt ook nog andere curcussen. Ik geloof dat B iets van habtonomie heeft gedaan en Magneet yoga. Althans hun vrouwen dan
Gratisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik lees dat de meeste dingen gratis zijnVreemd in deze wereld
verwacht eigenlijk niks meer gratis tegenwoordig :")
www.kraamcentrumdat.nl/categorie3/
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
hier Surfer heb je wat te doen vandaag
Daanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef Quinny het volgende:
Ik heb hier trouwens een hondje en die heet Daan. Iedere keer als ik de badeend naar de badkamer gooi komt die hem netjes terugbrengen
We nemen haar wel mee ok!!quote:
Geilquote:
Aaahhhh pikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef Quinny het volgende:
Ik heb hier trouwens een hondje en die heet Daan. Iedere keer als ik de badeend naar de badkamer gooi komt die hem netjes terugbrengen
Op de klok kijkt....quote:
Ben al vanaf 0500 uur wakker he.. misschien is dat het..quote:
hahahaha ... Chinees ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben al vanaf 0500 uur wakker he.. misschien is dat het..
Ik heb mn parkietenstaaf al op (B'tween)
Ja maar ik wil niet meteen zo dik worden als jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
hahahaha ... Chinees ook
Tis niet gek hoor gijs.... heb wel eens een McDonalds menu als ontbijt op.. in een vakantie,..
hahahahaha...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet meteen zo dik worden als jou.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
hahahahaha...
Kan wel hoor gijs... maar dan moet er 60 kilo af....
Nee man... kijk elke dag ...quote:
dank je b, ik nu dus ook....quote:
Hahaha... sterker nog, ik ga het vanavond gewoon ophalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je b, ik nu dus ook....![]()
Zat al de hele tijd dat ik ergens trek in had. Nu daar dus in.![]()
ophalen ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha... sterker nog, ik ga het vanavond gewoon ophalen![]()
Ik eet niet bij de Chinees... dat is hetzelfde als bij een cafetaria eten. Chinees is om op te halenquote:
niet kliktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Potlood in penis breekt af tijdens seks![]()
![]()
![]()
![]()
en nog heel veel meer
![]()
quote:
lijkt er voor geen meter op, maar het is wel lekker!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Hollandse chinees is helemaal geen chinees.![]()
ook niet kliktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en nog heel veel meer
![]()
*klik*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en nog heel veel meer
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en nog heel veel meer
![]()
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Hollandse chinees is helemaal geen chinees.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze vindt het kaartje leuk![]()
Hartslag + 1000000
Hartslag + 1000000
Hartslag + 1000000
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef O-Ren het volgende:Quinny ik mis jou ook
Snel afspreken oke
ik ruik sex gijsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hartslag + 1000000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |