Moks!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond ook lekker ge-Starwars-t?
Kom maar eens gauw hlepen dan! Hij is van de aardbodem verdwenen,quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef _Cara_ het volgende:
@ Frezer.. heb jij je agenda nu gevonden? Of moet ik nu echt komen helpen zoeken![]()
die ligt vast en zeker bij de katquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom maar eens gauw hlepen dan! Hij is van de aardbodem verdwenen,.
Ik welquote:Op maandag 13 februari 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
Hoewel ik deel 3 nog niet op DVD heb![]()
quote:
De kat is ermee vandoor !!quote:
quote:
Er is bij je ingebroken door buitenaardsen .. Ze hebben je kat en agenda gestolen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef Frezer het volgende:
[..]nu je het zegt, die is er ook niet!
zeg mutsquote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zijn agenda helemaal niet.
Goedemorgen.
Zeg! We zijn hier niet in TRU hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is bij je ingebroken door buitenaardsen .. Ze hebben je kat en agenda gestolen.
Je kat om te klonen, en zo bij je te kunnen spioneren.
Je agenda om langzamerhand al je vrienden en kennissen te kunnen overnemen, zodat je binnenkort omringd bent door aliens, alvorens ze je allemaal tegelijk aanvallen en je lichaam leegzuigen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef webspider het volgende:
Je kat om te klonen,
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
Kopijkat, nog altijd!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
zeg muts
ik had t helemaal niet over een kopieerkat
moggeh
quote:
* Frezer sluit infuus aan.quote:Koffie, ik heb sloten koffie nodig.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Met gepaste trots meld ik de geboorte van onze dochter:
Amélie
Gisteren vroeg in de morgen, na een blitzbevalling, is Amélie geboren. Amélie is kerngezond, heel schattig, weegt 2,7 kilo en is 46 cm
moeder en kind stellen het goed.
Amélie
Gisteren vroeg in de morgen, na een blitzbevalling, is Amélie geboren. Amélie is kerngezond, heel schattig, weegt 2,7 kilo en is 46 cm
Het is dan ook niet speculatief!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! We zijn hier niet in TRU hoor!![]()
Amélie
Amélie
De morgen is een goed moment om actief te zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn jullie weer actief op de vroege morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |