Waarom reageer je dan op mijn stand, met Cheryl 4e, dat je liever 16e dan 4e wordt. Dit zijn qualificaties hoor, die nu op tv zijn.quote:
Daarom is het ook een hypothetische uitspraak van mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op mijn stand, met Cheryl 4e, dat je liever 16e dan 4e wordt. Dit zijn qualificaties hoor, die nu op tv zijn.
No way. Daar zijn die 3 Amerikanen te goed voor. En ze boarden ook veel constanter, maken nauwelijks fouten.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:12 schreef Bartoli het volgende:
4e en rechtstreeks geplaatst mooi. Hopelijk kan ze nog medaille halen
gisteren zag ik dat wat favorieten wat foutjes maakten dus het kan altijd he.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
No way. Daar zijn die 3 Amerikanen te goed voor. En ze boarden ook veel constanter, maken nauwelijks fouten.
op kanaal 1 blijft het gewoon snowboarden (denk ik)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef B het volgende:
zo wat nu : ....... Curling
verschil is nu ook maar grofweg afgerond een punt met Teter. Wie weetquote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
No way. Daar zijn die 3 Amerikanen te goed voor. En ze boarden ook veel constanter, maken nauwelijks fouten.
hey ho.. let's go!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef Flippe het volgende:
Let's go.........
We zijn er weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geven jullie een seintje als het weer begint? ik ga niet heel de tijd de stream open laten
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Geef haar dan op zijn minst een 1 voor het lef dat ze toont. Ik vind een 0.1 of 0.3 zo kil.
Per individueel jurylid.quote:
en dat vind jij gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |