En Stephen King. Allemaal mensen die eigenlijk filmscripts hadden moeten gaan schrijven want meer diepgang dan de gemiddelde Hollywoodblockbuster is ze niet gegeven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik bedoel, dat Potter een groter publiek heeft
Snap persoonlijk niet wat er aan Potterboeken zo goed is, kom er niet doorheen. Films zijn prima, de boeken slecht geschreven, net als de boeken van Brown overigens,
Nee, sorry. Dat wordt 'm niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Harry Mulisch - Siegfried
Dat is wel een mooi boek.
late reactie, maar ik had het over Delta Deceptie. Ik heb overigens al zijn boeken in het Engels gelezen, dat leest wel prettig weg.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
welke bedoel je?
ik had het in mijn post namelijk eerst over het bernini mysterie, en later over deception point....
Eens, net al bij Da Vinci Code heb ik de eerste 230 pagina's in no time gelezen.. Daarna las ik ook wel lekker door, maar werd het allemaal een beetje "te veel" ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Chielus het volgende:
Uitgelezen, was in het begin een zekere turnpager maar naar mate het eind nadert zie je de gelijkenissen met de andere boeken idd wel erg duidelijk naar voren komen. De verrassing is eraf en de geloofwaardigheid van de actie is ver te zoeken. De geloofwaardigheid van het plot is daarintegen wel beter dan zijn eerdere boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Op zoek naar de Graal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef Evilia het volgende:
Waar zijn alle die hard fans van Dan Brown ?![]()
![]()
Over Grisham kan ik niet oordelen, maar wat Brown betreft heb je ongelijk: van de vier boeken die hij schreef is de Da Vinci Code de laatste. Deception Point / De Delta Deceptie werd twee jaar vóór de Da Vinci Code geschreven, het is alleen nu pas bekend geworden. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Brownquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef sizzler het volgende:
Ik vond hem redelijk goed. Maar voor iemand als dan Brown was hij teleurstellend. Ach, John Grisham heeft ook maar twee a drie goede boeken geschreven. De overige 20 zijn bagger. Dat krijg je als je eenmaal succes hebt, dan melk je dat uit.
Da's waar. Maar het blijft een flutboek vergeleken met de Da Vinci Code. Er zaten wel goede stukken in, maar het is geen meesterwerk. Je verwacht misschien ook meer omdat je weet dat het van DB is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Over Grisham kan ik niet oordelen, maar wat Brown betreft heb je ongelijk: van de vier boeken die hij schreef is de Da Vinci Code de laatste. Deception Point / De Delta Deceptie werd twee jaar vóór de Da Vinci Code geschreven, het is alleen nu pas bekend geworden. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Brown
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |