Goed punt, ik vond Angels and Demons al akelig veel op de DaVinci code lijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Litpho het volgende:
Ik kwam hier een userreview tegen die mijn mening over Brown redelijk schijnt te delen. Meer van hetzelfde voor de fans met een sf-achtig sausje ipv een mystiek sausje. Als ze de SF-kant nog verder terugdringen in de reclame zal het wel aardig gaan verkopen dus.
Tip: Lees ook Het Juvinales Dilemma.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Evilia het volgende:
Hallo!
Ik vroeg me af wie Dan Brown's nieuwe boek, de Delta deceptie gaat lezen.
Het boek is vanaf 14 februari te koop.
Ik heb natuurlijk de da Vinci code gelezenen het Bernini mysterie., en ben wel benieuwd naar Brown's nieuwste boek.
Ik heb op Crimezone al wat gelezen over de Delta deceptie, en het lijkt me wel een spannend
verhaal.(http://www.crimezone.nl/showbook.php?titleID=2122)
Wie o wie gaat hem lezen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leest op zich wel lekker, maar is veel voorspelbaarder dan zijn andere boeken. angels & demons blijft nog steeds het bestga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
jup!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Angels & Demons, leest ie een beetje lekker weg?
Het volgende nieuwe boek, The Solomon Key, zal volgens speculaties eind 2006 of begin 2007 uitkomen. Ga voorlopig maar iets anders lezen dusquote:Op maandag 13 februari 2006 10:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dacht dat het een heel nieuw boek was![]()
dan ga ik morgen naar de Bruna, thanxquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Evilia het volgende:
De Delta deceptie komt morgen al uit bij de Bruna, Chielus.
Mijn auto is geen deceptiequote:De Delta deceptie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |